GS 1300

Ha ha, taj dio još nije poznat. Blia je neka priča da GS naručen u ovoj godini za isporuku slijedeće godine dolazi sa halogenim farom ali nisam siguran da je to točno.
U svakom slučaju to se nebi trebalo odnositi na 1300….Možda:mrgreen:

Tacno je, bio sam neki dan na servisu kod Tomica, sprdaju se i oni sa tim i ne mogu da vjeruju :mrgreen: Navodno je i cijena motora niza za oko 1000 EUR, upravo zbog halogenog fara… Uglavnom, bas bez veze….
 
R 1400 gs je adventure i ide za 2024 godinu.

Mislim da će ipak biti R 1300 GS/A i ide 2023.

Jedino što se vidi na prvu je da su mu ugradili radar i čini mi se da je kardanski sklop drugačiji.

Kardanski sklop će biti drugačiji vjerojatno zato jer će kardan imati ugrađenu kardansku kočnicu.


Kardanska kočnica će biti parkirna kočnica i zatvaranje diferencijala protiv klizanja unatrag, oboje će biti automatizirano.

Parkirne kočnice su kod automobila standard (osobito kod auta sa automatskim mjenjačem i generalno kod svih električnih automobila), no kod motocikala to je novost u modernoj praksi velikoserijskih motocikala (ne i u teoriji, jer je BMW još prije stotinjak godina imao kardansku kočnicu na modelu R42, no ona je služila kao radna kočnica, znači mogla je kočiti motocikl u vožnji. BMW je povremeno koristio i kardansku kočnicu na nekim trkaćim modelima tijekom svoje povijesti).

Modul bi se trebao ugraditi odmah na izlasku iz getribe na kardan, i to rješenje je predviđeno za nove generacije teških BMW motocikala (K1600, R1300GS, R18 i ostali modeli sa bokser-motorima i kardanom). Pritom je R18, kao teški cruiser sa samo bočnim nogarom već i opremljen sličnim sustavom, a R1300GS će biti najvjerojatniji prvi model za taj patent, jer on i treba prvi izaći u seriji novih modela, a i tržišno je najočekivaniji model od BMW-a. Sustav bi trebao raditi na pritisak gumba dok je motocikl operativan i vozač je na njemu (protiv neželjenih kretanja motocikla unatrag), ili automatski samim spuštanjem bočnog nogara ili postavljanjem na centralni nosač.

Nešto slično već postoji kod svih velikih skutera od BMW-a, osobito električnih, osim kod serije C400, i kod njih postoje dodatna mala kočiona kliješta na zadnjem disku koja služi kao parkirni sustav.
 
  • Like
Reactions: tintom and TIS
Ja ne kontam sta ce im to uopste ? Posebno kad vec ima “hill hold” funkcija… A sta fali i ostavljanju u 1. kada je motor parkiran, na nogari ? Po meni suvisno i preseravanje
 
sta ce im to?!...pa da ti naplate,eto zasto.
sutra ce ti u voznji zablokirat,pa ces u bolnicu ili u servis.

100g rade taj kardan a pojma nemaju...voda ulazi,pucaju sami od sebe,slini,rđaju...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gvo
Pa da, sta mislite da ovi u BMW-u zive u iluziji da se na njihovim GS-ovima voze samo ture od barem 3000km sa barem 60% voznje po makadamu? Pa svjesni su i oni da im je GS serija vec odavno gotovo iskljucivo samo statusni simbol, a ti koji ga kupuju ce jako cijeniti automatski mjenjac.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Interesanto će bit kako će izgledat M verzija.
Kao nekad HP enduro?
A što bi trebala biti M verzija?

Ja san mislia da je F redni 2cyl, R boxer, K redni 6 i tako nešto da im prvo slovo znači koji je tip makine? Mislim znam da neznan ništa o benvejima pa pitan
 
Danas sam kod Tomica vidio GS-a sa halogenim farovima :mrgreen: “Interesantno” izgleda… cak ni pozicija nije LED, nego je “stara provjerena BMW tehnologija” aka ubodna 5w sijalica:ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac