GSX S1000 napokon pokucao i na moja vrata

Sa lancom sam imao problem jer mi se rastegao nakon 4500km. U servisu su rekli da sam ili divljao ili naletio na neku rupu što nije točno. Naknadno sam bio kod svog bivšeg majstora (sad nemogu ići kod njega jer nije ovlašten za suzuki) koji mi je objasnio da je vrlo vjerojatno lanac bio pre zategnut na nultom servisu što je uzrokovalo rastezanje lanca. Morao sam kupiti novi lanac i zupčanike ( imaš u Tokiću povoljan komplet Did lanca i zupčanika, ako izvadiš njihovu karticu sve ukupno te košta 1200kn) Nadam se da ti je ovo pomoglo
 
Musashi said:
Sa lancom sam imao problem jer mi se rastegao nakon 4500km. U servisu su rekli da sam ili divljao ili naletio na neku rupu što nije točno. Naknadno sam bio kod svog bivšeg majstora (sad nemogu ići kod njega jer nije ovlašten za suzuki) koji mi je objasnio da je vrlo vjerojatno lanac bio pre zategnut na nultom servisu što je uzrokovalo rastezanje lanca. Morao sam kupiti novi lanac i zupčanike ( imaš u Tokiću povoljan komplet Did lanca i zupčanika, ako izvadiš njihovu karticu sve ukupno te košta 1200kn) Nadam se da ti je ovo pomoglo

ma najviše me zanimalo na koliko km si mjenjao
jer mi je to prerano za mjenjati

rastegao nakon 4500  :shock: :shock: stvarno čudno
 
Musashi said:
Sa lancom sam imao problem jer mi se rastegao nakon 4500km. U servisu su rekli da sam ili divljao ili naletio na neku rupu što nije točno. Naknadno sam bio kod svog bivšeg majstora (sad nemogu ići kod njega jer nije ovlašten za suzuki) koji mi je objasnio da je vrlo vjerojatno lanac bio pre zategnut na nultom servisu što je uzrokovalo rastezanje lanca. Morao sam kupiti novi lanac i zupčanike ( imaš u Tokiću povoljan komplet Did lanca i zupčanika, ako izvadiš njihovu karticu sve ukupno te košta 1200kn) Nadam se da ti je ovo pomoglo
Ak je bio prezategnut, moguce je da je na nekoj rupi ostecen (dobro da je samo on). Pazi na to ubuduce i ne budi lijen, stvarno nije komplicirano. Nemres fulat ako ga drzis na granici gdje je najopusteniji, a u toleranciji i kontroliras s vremena na vrijeme i dotegnes po potrebi.

Davno negdje procitao (sto mi ima smisla) da se moze precizno "izmjerit" koliko zapravo treba bit nategnut: skines zadnji amortizer i vidis jel zadnja vilica moze prec "mrtvu tocku" gdje je lanac najzategnutiji. Nisam probao :D

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
Ma sad pazim, međutim nisam gledao nakon nultog servisa. Računam motor novi novcati, u 5 dana dva puta pregledan i servisiran u ovlaštenom servisu. Učiš dok si živ (y)
 
Musashi said:
Ma sad pazim, međutim nisam gledao nakon nultog servisa. Računam motor novi novcati, u 5 dana dva puta pregledan i servisiran u ovlaštenom servisu. Učiš dok si živ (y)

Moje osobno mišljenje je da covik koji kupi motor, pogotovo nov, ne mora biti mehanicar, naravno ako odrađuje servise koje je preporucija proizvođać.
Kad bi mi se tako nešto dogodilo, a znam da nije moja greška, nebi lišo prošli.
Šteta je ta da u ovoj državi, moramo uz svoj posa biti i mehanicari, pravnici i sl. Zato ja prije svake reklamacije određenog proizvoda, dobro proucim zakon o potrošacima i krenem dalje.  (y)
 
Potpuno se slažem.
Kupio si novi motor,napravio nulti servis gdje je motor i sve na njemu trebalo biti pregledano,nakon toga i prvi servis na 1000km gdje je opet sve trebalo pregledati i tako ako je motor pod garancijom a u to vrijeme servisiran u ovlaštenom servisu,sve što se pokvari trebao bi popraviti servis a djelove bi trebao također besplatno dati ili proizvođač ili servis...
 
Musashi said:
Ma sad pazim, međutim nisam gledao nakon nultog servisa. Računam motor novi novcati, u 5 dana dva puta pregledan i servisiran u ovlaštenom servisu. Učiš dok si živ (y)
gledam verziju F (ako se ne varam, sve je isto kao i tvoj osim oklopa).
zanima me ta voznja na manjim okretajima sto si spominjao i cukanje.
a i kakav je ne nekim malo duzim voznjama....
 
Zapru said:
gledam verziju F (ako se ne varam, sve je isto kao i tvoj osim oklopa).
zanima me ta voznja na manjim okretajima sto si spominjao i cukanje.
a i kakav je ne nekim malo duzim voznjama....

to će tebi biti mal motor  (y)  :mrgreen:
 
a F ti je i gadan  :mrgreen:

eto da bacim i jednu fotku, gdje su side by side  (y)

suzuki-reveals-special-editions-gsx-s1000-and-gsx-s1000f-109936_1.jpg
 
DADO+ said:
to će tebi biti mal motor  (y)  :mrgreen:
hmmm, da.... jucer sjeo na njega, i to je malo problem

za "oko" je  :mrgreen:

ali ak budem birao pametnije (dugorocnije), opcija je i V-strom i komfor (a i V2  :mrgreen: )
 
Zapru said:
gledam verziju F (ako se ne varam, sve je isto kao i tvoj osim oklopa).
zanima me ta voznja na manjim okretajima sto si spominjao i cukanje.
a i kakav je ne nekim malo duzim voznjama....

Cukanje je ustvari trzaj koji je vrlo slican kao kod 2 cilindraša te se događa samo ako je gas bio skroz zatvoren te zatim ponovo dodan.  Kad se privikneš više ne stvara problem. Inače je motor prilično uglađen i vozan. Ako si stvarno zainteresiran za kupnju javi mi se pa probaj mog da dobiješ osječaj. Inače ja sam najviše s njim radio 600km u danu i nije mi predstavljalo nikakav problem.
 
cuka i R, ako mi se desi da pustim gas do kraja dok sam usred zavoja, onda trzne i motor zapleše. pa kad dodam gas ista stvar.. na stazi ne smeta puno ali na cesti dosađuje
 
Jučer je pala prva ovogodišnja vožnjica po Marofu. Sad je to puno bolje sa novim gumama Metzeler m7 rr u odnosu na serijske dunlopice.
 

Attachments

  • N marof 27 5 18.jpg
    N marof 27 5 18.jpg
    73.5 KB · Views: 264
Još mjesec i pol i prva godišnjica je tu. Sat je nedavno prebacio 10000 km, i sve radi ko urica.  Promjenio sam nosač zadnju tablicu i retrovizore te dobio s tim bar 10 ks na zadnjem kotaču :LOL:
Što se tiče ovjesa pri brzoj vožnji po glatkim i dobrim cestama bio je više manje ok, međutim ako je cesta neravna i s rupama prednji kraj je tvrd i dosta udara a zadnji pri izlasku iz zavoja na otvaranju gasa mjesi i nestabilan je. Nakon toga motoru treba dosta vremena da se smiri što je problem ako je slijedeći zavoj blizu ili treba naglo kočiti. S obzirom da smo za vikend išli do Umaga zvao sam Lutec firmu na Grobniku koja se bavi servisom ovjesa te dogovorio sa gospodinom Markom da mi poštela ovjes. Amortizer je stvrdnut a prednja vilica finije izbalansirana. Posao je obavljen brzo i profesionalno te smo se dogovorili da u povratku iz Umaga ponovo navratim da vidimo dali treba još nesto korigirati. Sad mi je motor puno mirniji na neravninama i prednji i zadnji kraj djeluju jednako tvrdo te nemam više mješanja zadnjeg kraja. Uz sve to pri povratku na Grobnik Marko mi nije htio ništa naplatiti. Sve pohvale za Lutec firmu!
 
Slike..
 

Attachments

  • 20180619_223221.jpg
    20180619_223221.jpg
    792.4 KB · Views: 304
  • 20180619_200208.jpg
    20180619_200208.jpg
    1.1 MB · Views: 353
I još
 

Attachments

  • 20180617_124445.jpg
    20180617_124445.jpg
    944.5 KB · Views: 332
  • 20180617_124237.jpg
    20180617_124237.jpg
    1.2 MB · Views: 428
I nešto što mi se ne sviđa..izgleda da ova mat crna boja na motoru je dosta tanka i lako ju je ogrebati.
No kolko para, tolko muzike. Ukupan dojam, ja sretan... (y)
 
Musashi said:

Kakav je Suzuki u odnosu na KTM-a?

I kak to da si se odlučio na Suzuki, a ne Super Duke, S1000R ili nešto treće? Lova ili?

Nemoj me krivo shvatiti, super je Suza.  (y)