GSX-S1000GT

Kad si vec spomenuo recikliranje, suzuki je tu prvak vec dosta godina, tamo negdje jos od K5 😆
 
Na M1800R samo boju mijenjaju jos od 2006te :mrgreen:
A zasto mijenjati nesto sto funkcionira?
 
Kawa i Suzuki su uvijek štedjeli na završnoj obradi, ali pouzdanost generalno nije bila upitna.
Evo ja sam imao Gsx-s 750 2019, i sad imam Gsx-s 1000 2024 i ja fkt na ta 2 motora ne vidim ni najmanji problem sa završnom obradom...
Svi samo bauljaju bzvz, nitko nema nikakve konkretne i normalne argumente da uopce uđe u raspravu o završnoj obradi.
Mislim da je veci problem to sto evo npr moras za Bmw-a koji spada u premium klasu motora iskeširati 23+ soma eura, pa onda imaš u 2023 godini opozive na 6 modela premium marke zbog curenja ulja na poklopcu spojke, nekakvo prepoterecenje mjenjaca i softwerski problem sa svjetlima, plus toga uz novog gs-a 1300 si moras odma kupit protupozarni aparat, a pazi čuda, Suzuki ima opoziv za samo 1 model.
Da se razumijemo, Bmw je jeben motor i ajmo reci da sam fan bmw-a, ali budimo realni, rađe ču na svojem Suzukiju gledat kak tu vele "jeftine i nedorađene plastike" nego svaki put kad ide poštar čekat da mi ne donese kakvi opoziv iz Bmw-a.
 
  • Like
Reactions: SinoGixer600
Ne zbnam koji si ti motor gledao u Veroni, ja na GSX-S1000GT ne vidim ništa od navedenog da je loše izvedeno ?? Sve je precizno i čvrsto izvedeno
Ak je ta felga precizno ofarbana onda sam ja Varaždiski biskup:)..
Dobro je, ljudi smo si različiti i imamo različite kriterije👍
 
Evo ja sam imao Gsx-s 750 2019, i sad imam Gsx-s 1000 2024 i ja fkt na ta 2 motora ne vidim ni najmanji problem sa završnom obradom...
Svi samo bauljaju bzvz, nitko nema nikakve konkretne i normalne argumente da uopce uđe u raspravu o završnoj obradi.
Mislim da je veci problem to sto evo npr moras za Bmw-a koji spada u premium klasu motora iskeširati 23+ soma eura, pa onda imaš u 2023 godini opozive na 6 modela premium marke zbog curenja ulja na poklopcu spojke, nekakvo prepoterecenje mjenjaca i softwerski problem sa svjetlima, plus toga uz novog gs-a 1300 si moras odma kupit protupozarni aparat, a pazi čuda, Suzuki ima opoziv za samo 1 model.
Da se razumijemo, Bmw je jeben motor i ajmo reci da sam fan bmw-a, ali budimo realni, rađe ču na svojem Suzukiju gledat kak tu vele "jeftine i nedorađene plastike" nego svaki put kad ide poštar čekat da mi ne donese kakvi opoziv iz Bmw-a.
Tebi se ocito ne guli boja s dekla 😂
 
Evo ja sam imao Gsx-s 750 2019, i sad imam Gsx-s 1000 2024 i ja fkt na ta 2 motora ne vidim ni najmanji problem sa završnom obradom...
Svi samo bauljaju bzvz, nitko nema nikakve konkretne i normalne argumente da uopce uđe u raspravu o završnoj obradi.
Mislim da je veci problem to sto evo npr moras za Bmw-a koji spada u premium klasu motora iskeširati 23+ soma eura, pa onda imaš u 2023 godini opozive na 6 modela premium marke zbog curenja ulja na poklopcu spojke, nekakvo prepoterecenje mjenjaca i softwerski problem sa svjetlima, plus toga uz novog gs-a 1300 si moras odma kupit protupozarni aparat, a pazi čuda, Suzuki ima opoziv za samo 1 model.
Da se razumijemo, Bmw je jeben motor i ajmo reci da sam fan bmw-a, ali budimo realni, rađe ču na svojem Suzukiju gledat kak tu vele "jeftine i nedorađene plastike" nego svaki put kad ide poštar čekat da mi ne donese kakvi opoziv iz Bmw-a.

Parkiraj svog gsxs1000 pokraj cb1000r istog godišta, pa usporedi. Od kvalitete boje, obrade agregata, žica i kabela do raznih sitnih detalja.
Kawi SX boja na tanku i plastikama se oguli kad je krivo pogledam, naljepnice su kao da ih je netko isprintao u kućnoj radinosti. Šarafi tu i tamo promijene boju. Vizir je bokun jeftine plastike, itd....
Opet, to su meni sve nebitne stvari jer je mehanika pouzdana i provjerena, struja nema gremlina i nikad me nije na putu ostavio.
 
Trebali su usporediti Suzuki GSX 1000GX i Tracer 9 GT. Ovaj Tracer GT + je preskup, ima boljih motora za slične novce.
 
  • Like
Reactions: roberto