GSX-S1000GT

Neznam čemu frka?
Svi traceri 9 i 900 imaju isto.
Meni se čini i tracer 7 i R1,
 
Vjerovao ili ne ! zadnja rijec tehnike ! :unsure:
potpuno su različita svjetla i za europsko tržište. I meni bi bilo draže da su dva svijetla kratka i dva duga pa ili u istim lampama ili 4 lampe kao zzr Pitao za kawasakija 6 - haha grohotom se nasmijaše. Zadnju 6-icu koja to ipak ima, čuvam :mrgreen:
 
jbg, ja isto skinem blatobran na svakom, i stavim nosac tablice na preklop. i onda, uhvati kisa..., ma dosta je i mokra cesta i ledja sva mokra. s originalom toga nema, samo sto je to kod "nas" motorista skidanje blatobrana "must have" iz R-ego tripova
Mislio sam na prednji
 
  • Haha
Reactions: igVG
potpuno su različita svjetla i za europsko tržište. I meni bi bilo draže da su dva svijetla kratka i dva duga pa ili u istim lampama ili 4 lampe kao zzr Pitao za kawasakija 6 - haha grohotom se nasmijaše. Zadnju 6-icu koja to ipak ima, čuvam :mrgreen:
Je li onda nesto do Japanaca i njihovih praksi pa forsiraju taj “jednooki” far ? A ne bi trebalo, jer sto i sam kazes, na ZZR rade sva svjetla
Uzeo sam za primjer svoj motor jer na njemu stvarno rade oba fara dugo/kratko, a mislim da je isti slucaj i sa drugim Europskim proizvodjacima, pa je pretpostavka da jedno svjetlo nije neka zakonska EU obaveza :unsure:

Znam da u USA ne prihvataju dnevna LED svjetla, kao i LED zmigavce, i tu uvijek mora raditi jedno kratko
 
Je li onda nesto do Japanaca i njihovih praksi pa forsiraju taj “jednooki” far ? A ne bi trebalo, jer sto i sam kazes, na ZZR rade sva svjetla
Uzeo sam za primjer svoj motor jer na njemu stvarno rade oba fara dugo/kratko, a mislim da je isti slucaj i sa drugim Europskim proizvodjacima, pa je pretpostavka da jedno svjetlo nije neka zakonska EU obaveza :unsure:

Znam da u USA ne prihvataju dnevna LED svjetla, kao i LED zmigavce, i tu uvijek mora raditi jedno kratko
nije pitanje da li dugo i kratko mogu raditi istodobno, ja sam mislio da je na novom kratko samo u desnom reflektoru oba projektora a dugo je samo u lijevom reflektoru opet oba projektora tako da ako se ne voziš s dugim svjetlom onda si i ti jednooki. nisam siguran kako su složili svjetla na novom. M varijanta ima i opciju adaptibilnih svjetala koja je zabranjena u USA.
 
Last edited:
Na novom je simetricno, po 1 projektor (lijevi i desni far) za kratko, i opet ista prica za dugo. Kratka takodjer rede kada su upaljena duga, nema onaj uobicajeni “preklop” gdje se automatski gase kratka kada upalis duga. Kada upalis duga, rade sva 4 projektora. I imas svjetla u zavojima (y)
 
Na zzr ne rade sva svjetla, nego ima po dvije leće u svakom faru, tako da je mod rada kratko/dugo simetričan.
 
Na novom je simetricno, po 1 projektor (lijevi i desni far) za kratko, i opet ista prica za dugo. Kratka takodjer rede kada su upaljena duga, nema onaj uobicajeni “preklop” gdje se automatski gase kratka kada upalis duga. Kada upalis duga, rade sva 4 projektora. I imas svjetla u zavojima (y)
Wow, to je super (y)
 
Na zzr ne rade sva svjetla, nego ima po dvije leće u svakom faru, tako da je mod rada kratko/dugo simetričan.

Istinu zboriš.

FB_IMG_1632430370041.jpg


Screenshot_20210923_224947_com.instagram.android_edit_46666785857460.jpg
 
  • Haha
  • Like
Reactions: error and neven
Na zzr ne rade sva svjetla, nego ima po dvije leće u svakom faru, tako da je mod rada kratko/dugo simetričan.
to sam i mislio sva - oba , i lijevi i desno samo sam se krivo odrazio trebao sam napisati dva i dva simetrično.
 
Koliko laprdanja o svjetlima, strašno.
Mate, zaključaj temu, ovo će biti promašen model kod nas. Ipak, nema dobra svijetla.

Bandit je ovo za high class.
 
  • Haha
Reactions: zaprudanec
glavni konkurent mu je Ninja, sx1000 od kojeg će biti jeftiniji pri kupovini, i u davanjima jer je do 1000ccm, a kolko vidim i opremljeniji.
po testovima takoder, upravljiviji i laksi za voziti.
bit ce interesantno


Stari F je bio upravljiviji, dijelom i jer je bio lakši 25kg. Novi F je teži minimalno 10kg od prethodnika, a i novi SX je navodno upravljiviji od svog prethodnika, mada ja ni sa starim nemam problema po tom pitanju. Od opreme mu fali IMU naspram SX. Ali može se oprostit ako će biti 12 000kn jeftiniji.

U svakom slučaju pozitivan korak naprijed po svemu.
 
  • Like
Reactions: zaprudanec
Stari F je bio upravljiviji, dijelom i jer je bio lakši 25kg. Novi F je teži minimalno 10kg od prethodnika, a i novi SX je navodno upravljiviji od svog prethodnika, mada ja ni sa starim nemam problema po tom pitanju. Od opreme mu fali IMU naspram SX. Ali može se oprostit ako će biti 12 000kn jeftiniji.

U svakom slučaju pozitivan korak naprijed po svemu.
F214kg GT 225kg ak se ne varam? cijena kod kupnje je veliki plus, a bome i kategorija do 999ccm sto se tiče kasnijih troškova...
 
Ja ne kužim šta se čudite ko pura glisti tom jednom svjetlu ?!? 🤨 o_O

Na kojem to Suzukiju su upaljena oba svjetla kad je samo kratko upaljeno ?!?

Suncetižarko, pa još od "grbavca" i ostalih modela s početka '80-ih koja imaju dva svjetla naprijed gori samo jedno kad je upaljeno kratko ... :D
 
Prestali su se ciganiti i slozili motor kako spada.
Evolucija K5 motora, moderne komponente ovjesa, dobar TFT, koliko citam strance jako dobra vozna svojstva, fino i udobno se sjedi i vozi,...
Zanimljiv detalj: komponente oklopa kao aero wings. Fora.
Dizajn, ako se ne gleda 1 detalj, nego sveukupna slika...jako dobro.
Mali kratki auspuh!
Tako sada trebaju nastaviti.