potpuno su različita svjetla i za europsko tržište. I meni bi bilo draže da su dva svijetla kratka i dva duga pa ili u istim lampama ili 4 lampe kao zzr Pitao za kawasakija 6 - haha grohotom se nasmijaše. Zadnju 6-icu koja to ipak ima, čuvamVjerovao ili ne ! zadnja rijec tehnike !
Mislio sam na prednjijbg, ja isto skinem blatobran na svakom, i stavim nosac tablice na preklop. i onda, uhvati kisa..., ma dosta je i mokra cesta i ledja sva mokra. s originalom toga nema, samo sto je to kod "nas" motorista skidanje blatobrana "must have" iz R-ego tripova
Je li onda nesto do Japanaca i njihovih praksi pa forsiraju taj “jednooki” far ? A ne bi trebalo, jer sto i sam kazes, na ZZR rade sva svjetlapotpuno su različita svjetla i za europsko tržište. I meni bi bilo draže da su dva svijetla kratka i dva duga pa ili u istim lampama ili 4 lampe kao zzr Pitao za kawasakija 6 - haha grohotom se nasmijaše. Zadnju 6-icu koja to ipak ima, čuvam
nije pitanje da li dugo i kratko mogu raditi istodobno, ja sam mislio da je na novom kratko samo u desnom reflektoru oba projektora a dugo je samo u lijevom reflektoru opet oba projektora tako da ako se ne voziš s dugim svjetlom onda si i ti jednooki. nisam siguran kako su složili svjetla na novom. M varijanta ima i opciju adaptibilnih svjetala koja je zabranjena u USA.Je li onda nesto do Japanaca i njihovih praksi pa forsiraju taj “jednooki” far ? A ne bi trebalo, jer sto i sam kazes, na ZZR rade sva svjetla
Uzeo sam za primjer svoj motor jer na njemu stvarno rade oba fara dugo/kratko, a mislim da je isti slucaj i sa drugim Europskim proizvodjacima, pa je pretpostavka da jedno svjetlo nije neka zakonska EU obaveza
Znam da u USA ne prihvataju dnevna LED svjetla, kao i LED zmigavce, i tu uvijek mora raditi jedno kratko
Wow, to je superNa novom je simetricno, po 1 projektor (lijevi i desni far) za kratko, i opet ista prica za dugo. Kratka takodjer rede kada su upaljena duga, nema onaj uobicajeni “preklop” gdje se automatski gase kratka kada upalis duga. Kada upalis duga, rade sva 4 projektora. I imas svjetla u zavojima
Na zzr ne rade sva svjetla, nego ima po dvije leće u svakom faru, tako da je mod rada kratko/dugo simetričan.
to sam i mislio sva - oba , i lijevi i desno samo sam se krivo odrazio trebao sam napisati dva i dva simetrično.Na zzr ne rade sva svjetla, nego ima po dvije leće u svakom faru, tako da je mod rada kratko/dugo simetričan.
Ti prebrikani se ne broje 😁
glavni konkurent mu je Ninja, sx1000 od kojeg će biti jeftiniji pri kupovini, i u davanjima jer je do 1000ccm, a kolko vidim i opremljeniji.
po testovima takoder, upravljiviji i laksi za voziti.
bit ce interesantno
F214kg GT 225kg ak se ne varam? cijena kod kupnje je veliki plus, a bome i kategorija do 999ccm sto se tiče kasnijih troškova...Stari F je bio upravljiviji, dijelom i jer je bio lakši 25kg. Novi F je teži minimalno 10kg od prethodnika, a i novi SX je navodno upravljiviji od svog prethodnika, mada ja ni sa starim nemam problema po tom pitanju. Od opreme mu fali IMU naspram SX. Ali može se oprostit ako će biti 12 000kn jeftiniji.
U svakom slučaju pozitivan korak naprijed po svemu.