Gsxr 1000 k3 pomoć

googy gxsr

Member
Pozdrav forumaši. Danas sam mijenjao komplet instalaciju tj. sve osim prednjeg dijela (prednje svjetlo, prednji žmigavci, kilometar sat)  na gsxr-u 2003 godište. Uvjeren sam 99% da sam sve dobro pospajao posto su konektori svi različiti. I sad imam problem da mi ne radi display, kazalja obrtaja u vožnji, sirena i lampica neutrala. Ostalo sve radi. Dali netko zna do čega bi mogao biti proble, koji konektor je za navedene dijelove. Dali je problem što sam sveki konektor prešpricao sa wd40. Instalaciju sam nabavio iz engleske. Dali su možda k3 za eng. tržište različiti. Svaka pomoć i savijet su dobro došli.
 
Itko, išta. Prešpricao sam wd40 dva konektora koji idu u ecu. Dali je možda to problem. Nije mi jasno ne radi sirena, neutral lampica, rpm kazaljka, display. Sve drugo radi normalno.
 
Prednji dio instalacije koji drži sve navedeno kod tebe se vjerojatno konektorom spaja na glavno ožičenje. Kreni od tam, skini manual, i radi prorvjere od tog konektora do krajnjih na koje se spaja truba i satovi. Staviš na 1ohm i od jednog kraja na drugi provjeriš spojeve žica, ak ti kaže 0, tu je problem, bar je meni metoda bila uspješna par puta dosad. Ak nije tu, istom metodom kreni u drugom smjeru. Konektori ECU-a se u pravilu ne tretiraju ničim jer je ECU uglavnom na dobro zaštićenoj poziciji i jako dobro izoliran. I umjesto WD-a ubuduće za struju koristi kontakt sprej ak ti već vrag neda mira  :mrgreen:

A ako postoji razlika u ožičenju za engleski model, onda bi to u manualu trebalo bit i navedeno pod poglavljem za struju i na dijagramima. Nije neka pomoć i nisam dobar elekričar, ali vredi probat  (y)
 
Hvala na savjetu. Skoro isti savjet sam dobio na gixxer forumu. U nedjelju idem detaljno ispitivanje, mjerenje multimetrom i usporedbu sa starom instalacijom. Jebiga wd40 je stara navika iz tomos dana 😂.
 
Zdravo ljudi. Kao što ste mi savjetovali da provjerim broj žica i boju žica, to sam i uradio. Hvala bogu ožičenje koje se spaja na konektor prednjeg ožičenja je identično kao i staro i po boji, broju žica i rasporedu. Problem je bio u osiguraču od 25A kojeg nisam dobro pregledao. Osigurač je zamijenjen i sad sve predhodno navedeno radi. Jedini problem koji imam je da neće isključiti kontakt preko ključa. Znači da bi ugasio kontakt moram odspojiti bateriju. Koji vrag bi sad mogao biti?
 
Neispravna kontakt brava? Ona bi trebala prekinuti strujni krug, ako se to ne dogodi, onda sa njom nesto nije u redu.Da nisi i nju spricao sa WD-om?
 
Nju znam 2 do 3 puta godišnje prešpricat, al nikad nisam imamo problema dosad nakon špricanja. Nisam nikad skidao kontak bravu. Dali je to jednostavan sklop ili postoje u njoj neki električni elementi koji mogu pregorit.
 
s obzirom da si očito "potkovan" zanjem elektronike, je ti palo na pamet prije spajanja skinut dijagram spajanja iz service manuala i pratit ga.
Mislim da ce ti najjeftinije bit dati to nekome tko se razumije, jer ćeš svojim načinom još skurit centralinu ili zapalit cijelu instalaciju.
I kad špricaš kontakt sprejom konektore, prije toga skini napajanje sa baterije jer ćeš nešto još zakratit i spržit.
 
Sama brava je mehanicki sklop, limici koji se zakrecu sa okretanjem kljuca i prespajaju kontakte. Kao sto su neki vec napisali, moras biti siguran da je instalacija identicna sa originalnom da bi nju iskljucio kao problem, ako je ona ok, onda je problem u samoj kontakt bravi. Pogledaj shemu instalacije u service manualu i po bojama zica vidi da li je ta koju si nabavio identicna.
 
googy za ubuduce,brava se nesprica sa wd,nego sa grafitnim prahom,mora biti unutra u bravi suho mazivo.
 
Kao što kažete, nisam stručnjak za elektroniku. Da jesam nebi tražio pomoć i savjete nego bi savjetovo druge, a ako ništa drugo nadam se da će ova tema pomoći netkome tko se bude upusti u iste ili slične radove na gsxr-u. Kao što sam prethodno napisao, provjerio sam instalaciju tj. usporedio sa starom instalacijom i nema razlike ni u boji niti u broju ni rasporedu žica. Znam da nije pametno špricat wd40 instalciju i nisam špricao pod naponom, akumulator je zadnja stvar koju sam spajao. Dijagram ožičenja imam za navedeni model. Ok ako je stvar u kontak bravi nebi trebao biti problem to riješit. Skinut bravu očistit i prešpricat grafitnim prahom ili čime god što poboljšava kontakte.
 
https://www.chipoteka.hr/artikl/142538/grafitni-prah-za-brave-i-sl-50g-pressol-2410039044

treba ti toga jako malo,samo malo sipas u bravu,mos otici do nekog bravara da ti da toga malo,iako ce ti oni reci da se to nesipa i bravu,nego wd,al ih neslusaj.

a mos uzeti i obicnu olovku,pa ju izguli i onaj grafitni dio,usitni,poklopi sa necim da ga usitnis,nadam se da me kuzis,ili si odi i kupi,et imas vise opcija....
 
Prije nego raskopaš cijelu bravu provjeri da ti slučajno nije greška na kablu koji ide na bravu, moguće je da su žice negdje kratko spojene baš od kontakta.
 
Samu bravu lako provjeris, istekaj dzek od brave, na pin gdje ulazi struja (+) u bravu dovedes + , i ispitivacem 12V vidis da li na ostalim pinovima negdje ima struje. Kada je brava u poziciji off ne bi trebao imati struje niti na jednom pinu osim na ulaznom. Sve to mozes ispitati i multimetrom bez dovodjenja struje u bravu, multimetrom mjeris otpor izmedju pinova. Moguce je da je brava ispravna, a da je negdje u instalaciji doslo do probijanja struje sa jedne zice na drugu.
 
Skinuo sam bravu iskopčao bravu iz džeka koji se spaja ispod filtera zraka. Spojio akumulator i dalje radi svjetlo i kontrolna tabla. Prodrmao sam cijelu instalaciju na svakih cca 5cm i ništa se nije dešavalo. Pokušao spojiti drugu kontakt bravu koju ima i opet isto. E sad jedino mi se čini nakon što sam malo osušio konektore od ecu-a da ne svijetli zadnje svjetlo i svjetlo tablice. E da i opet sam provjerio boje žica i raspored žica sa starom instalacijom i sve se poklapa. Tako da instalacija definitivno nije kriva, brava nema veze sa kvarom, ima servo budy koji sam probao isključiti i nije ni on. Iz nekog razloga ne prekida struju na prednje svjetlo i kontrolnu ploču. Sutra je nedjelja ne radim pa cu se cijeli dan zajebavat sa suzanom. Prvo planiram osušiti i očistit džekove od ecu a ako nebude rezultata, skidam ponovno instalaciju i pregled svih žica koje vode do konektora brave. Ako ni tu ništa ne pronađem vozim ga stručnjaku.
 
kao što sam rekao, danas sam pokušao shvatiti problem u struji i naći nekakvo riješenje. Nisam ništa mogao otkriti. Koji god đek sam raskopčao (osim đeka koji se spaja sa prednjim ožičenjem) uvijek ima napon na prednjem svjetlu i kontrolnoj tabli. Vizualno sam pregledao cijelo ožičenje, ne vidim nigdje oguljenu ili potrganu žicu. Vratio sam staru instalaciju i problem je nestao. Očito ima neka razlika u ožičenjima koju ja vjerovatno ne shvaćam. Moj model kod paljenja kontakta automatski se pala svjetla, možda je to ožičenje od modela kojem se pale pale svjetla manualna. Kako god bacio sam 250 usd u vjetar. Ljudi hvala na svakom savjetu i pomoći.