moover
Active member
Index nosivosti (load index-LI)
Indeks nosivosti (LI) određuje najveće dozvoljeno opterećenje pneumatike kod odgovarajućeg tlaka zraka za ispunu pri najvećoj dozvoljenoj brzini vožnje s ovom pneumatikom.
E, sad ovako... dvije gume istih dimenzija (recimo 160/60/17), oboje imaju indeks brzine W (270km/h), al jedna ima indeks nosivosti 69 (325kg), druga 73 (365kg)....
Koje su teorijske i praktične razlike u te dvije gume? Preporučeni tlak zraka im je drugačiji? Prva (s oznakon 69w) je malo mekša?
Vidim da većina sport i sport-touring guma ima 69W oznaku (zadnja guma)... ako pretpostavimo da sport gume imaju mekšu smjesu od sport-touring gume, ne bi li onda trebale imati i manji indeks nosivosti? Ili mi je totalno kriva logika?
Indeks nosivosti (LI) određuje najveće dozvoljeno opterećenje pneumatike kod odgovarajućeg tlaka zraka za ispunu pri najvećoj dozvoljenoj brzini vožnje s ovom pneumatikom.
E, sad ovako... dvije gume istih dimenzija (recimo 160/60/17), oboje imaju indeks brzine W (270km/h), al jedna ima indeks nosivosti 69 (325kg), druga 73 (365kg)....
Koje su teorijske i praktične razlike u te dvije gume? Preporučeni tlak zraka im je drugačiji? Prva (s oznakon 69w) je malo mekša?
Vidim da većina sport i sport-touring guma ima 69W oznaku (zadnja guma)... ako pretpostavimo da sport gume imaju mekšu smjesu od sport-touring gume, ne bi li onda trebale imati i manji indeks nosivosti? Ili mi je totalno kriva logika?