kronik
Well-known member
bimba said:- Mitas je kupio Savu i sada program skuterskih i moto guma od Save dolazi na tržište pod Imenom Mitas, ali tvornica i sve ostalo je ostalo kako je i dalje se radi u Sloveniji
- Mitas/Sava nema veze sa Contiem i nemaju nikakvu njihovu licencu
- Kec koristi te gume na motorima za obuku ali ne na stazi nego na poligonu
- radi se o jednoj vrlo dobroj gumi za pristojne novce. Da je guma dobra je, da je u rangu premium brandova i njihovih novijih modela nije, ali u svom cijenovnom razredu jedna od boljih
Mala ispravka Bimba - ako smijem.
- Mitas je kupio Savu tj. Savatech. Stepenica iznad toga bi bio ceski koncern CSG ( Česká gumárenská společnost a.s. ) sa sjedistem u Pragu pod cijim vodstvom se nalaze Mitas i Rubena.
Od 01.06.2016 sve to je prodato svedskom koncernu Trelleborg AB. CSG a.s. koji pod svojim okriljem osim Mitas-a i Rubena ima i Continental ( a Conitnental je vlasnik Barum-a ) za kojeg po licenci proizvodi dio proizvodnog segmenta guma. Od 2001 godine Trelleborg po licenci smije prozvoditi i za Pirelli ( samo pneumatike za radne strojeve ). Da ne idem dalje - vjerujem da je dovoljno komplicirano i mislim da je dovoljno vidljivo da su svi medjusobno izmijesani. No tu jos nisam dosao do obitelji Schäffler koji su 54% vlasnici dijela proizvodnje Conitnentala........
- u kojem segmentu bi ti postavio Mitas Sport Force + gumu? Po mome skromnom misljenju guma Mitas Sport Force+ moze itekako parirati svim na trzistu najboljim gumama - po suhom! Mislim da je dovoljno pogledati testiranja raznih vozaca koji su potpuno neutralni. Testiranje na morkom terenu mi vise ne pada na pamet. Tko voli neka izvoli!
Sa druge strane gledano koliko ljudi tu na forumu / tvojih direktnih i indirektnih kupaca ima koji jednu gumu u potpnosti mogu dovesti do maksimuma?!?! Mislim da se takvi mogu izbrojati na prste jedne ruke.
- no sta ja znam o svemu tome zajedno - treba pitati one koji misle da su pametni .....