Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

bimba said:
- Mitas je kupio Savu i sada program skuterskih i moto guma od Save dolazi na tržište pod Imenom Mitas, ali tvornica i sve ostalo je ostalo kako je i dalje se radi u Sloveniji
- Mitas/Sava nema veze sa Contiem i nemaju nikakvu njihovu licencu
- Kec koristi te gume na motorima za obuku ali ne na stazi nego na poligonu
- radi se o jednoj vrlo dobroj gumi za pristojne novce. Da je guma dobra je, da je u rangu premium brandova i njihovih novijih modela nije, ali u svom cijenovnom razredu jedna od boljih

Mala ispravka Bimba - ako smijem.

- Mitas je kupio Savu tj. Savatech. Stepenica iznad toga bi bio ceski koncern CSG ( Česká gumárenská společnost a.s. ) sa sjedistem u Pragu pod cijim vodstvom se nalaze Mitas i Rubena.
Od 01.06.2016 sve to je prodato svedskom koncernu Trelleborg AB. CSG a.s. koji pod svojim okriljem osim Mitas-a i Rubena ima i Continental ( a Conitnental je vlasnik Barum-a ) za kojeg po licenci proizvodi dio proizvodnog segmenta guma. Od 2001 godine Trelleborg po licenci smije prozvoditi i za Pirelli ( samo pneumatike za radne strojeve ). Da ne idem dalje - vjerujem da je dovoljno komplicirano i mislim da je dovoljno vidljivo da su svi medjusobno izmijesani. No tu jos nisam dosao do obitelji Schäffler koji su 54% vlasnici dijela proizvodnje Conitnentala........

- u kojem segmentu bi ti postavio Mitas Sport Force + gumu?  Po mome skromnom misljenju guma Mitas Sport Force+ moze itekako parirati svim na trzistu najboljim gumama - po suhom! Mislim da je dovoljno pogledati testiranja raznih vozaca koji su potpuno neutralni. Testiranje na morkom terenu mi vise ne pada na pamet. Tko voli neka izvoli!
Sa druge strane gledano koliko ljudi tu na forumu / tvojih direktnih i indirektnih kupaca ima koji jednu gumu u potpnosti mogu dovesti do maksimuma?!?! Mislim da se takvi mogu izbrojati na prste jedne ruke.

- no sta ja znam o svemu tome zajedno - treba pitati one koji misle da su pametni .....
 
Nikad nisam ulazio baš u tu filozofoviju guma jer meni je manje više svaka dobra.
Oni koji me poznaju ili su se vozali sa menom znaju da nisam baš tele za volanom.
Ja se pitam kako su prije ljudi vozili stare motorine sa radijalnim gumama i izborom takvim ako uspijes dobit novu gumu ravno dobitku na lutriji.
Pa su opet vozili na koljenu strugali nogare od pod na puno puno lošijem asfaltu nego što je sad.
Imao prijatelja(nazalost nije više sa nama) vozio je za moj pojam nevjerovatno ili nemoguce.
Kad bi ga pitali koje gume su ti na motoru odgovor bi bio
"NOVE"
Kronik je u pravu puno filozofiranja a gumu malo ljudi iskoristi njenu namjenu.
Nemojte štogod zamirit 8)
 
Mislija si na dijagonalne gume prije?

using  tapatapa

 
poštar said:
Nikad nisam ulazio baš u tu filozofoviju guma jer meni je manje više svaka dobra.
Oni koji me poznaju ili su se vozali sa menom znaju da nisam baš tele za volanom.
Ja se pitam kako su prije ljudi vozili stare motorine sa radijalnim gumama i izborom takvim ako uspijes dobit novu gumu ravno dobitku na lutriji.
Pa su opet vozili na koljenu strugali nogare od pod na puno puno lošijem asfaltu nego što je sad.
Imao prijatelja(nazalost nije više sa nama) vozio je za moj pojam nevjerovatno ili nemoguce.
Kad bi ga pitali koje gume su ti na motoru odgovor bi bio
"NOVE"
Kronik je u pravu puno filozofiranja a gumu malo ljudi iskoristi njenu namjenu.
Nemojte štogod zamirit 8)
Potpisujem. (y)
 
Da malo dignem temu iz podruma.
Kak su se vama pokazale te gume?
Vidim na slovenskom forumu 87 stranica hvale gumu.
Problema je bilo u startu tj. DOT 2014.
Hvala
 
nitko nezna odakle su te gume na kraju... možda neka teorija zavjere, tko zna šta je to...mene je strah...baš sam sad gledao x files  :LOL:
koliko uopće košta set ? 
 
Gume su bombonica.
Najbolje ulozenih 160 eura odavno.

Guma me podsjeca na dragon supercorsa, vjerujem da ce takva biti i po kisi, znaci grip nula, ali po suhom isto onako se "najezi" nakon par kilometara zavojite ceste.
 
Nedavno sam uzeo set 120-160 Mitas Sport Force+ za moj matori CBR, po skoro istoj ceni (malo ispod 160eur) za sad sam zadovoljan, nisam jos vozio po kisi pa ne mogu komentarisati, ali po suvom je super, nadam se da ce izdrzati bar 15-ak hiljada km
 
Sa svojim skromnim finansijama, prelazim oko 6-7000km godisnje, nadam se da sam naredne 2 godine miran,
8-9000km mi je bas malo
 
Gledao sam, ali su skupe, samo zadnja kosta kao set Mitas guma, primamljiva cena, pa sam odlucio da probam, pa sta bude, zivo me interesuje koliko cu uspeti da izvucem iz njih
 
Iebi Vyethar said:
nitko nezna odakle su te gume na kraju... možda neka teorija zavjere, tko zna šta je to...mene je strah...baš sam sad gledao x files  :LOL:
koliko uopće košta set ?

Gume se proizvode u Sloveniji Skofja Loka.

A koliko kosta set to je pitanje trenutka jer cijene variraju zavisno od potraznje :)
Ono sto je interesantno je da se proizvodna cijene nije pomakla s mjesta od prosle godine navodno - izjava ljudi iz proizvodnje u jednom telefonskom razgovoru.

Guma je predobra! Po meni je guma u rangu Conti Sport Attack 3, Bridgestone S21, Metzeler M7RR.....
CSA3 je kod mene izdrzao nekih 2800 - 3200 km, S21 2800km max, M7RR oko 4000km, Mitas SportForce+ do max 4500km!

I na mokorm se guma pokazala vrlo zadovoljavajuce!!
Zapravo puuno bolje nego sto sam ocekivao!
Ali me trazenje granice gripa po mokrome vise ne zanima...
 
Imam ih nekih 1000 km mozda koji km manje, prezadovoljan, mekana, precizna, stabilna na kocenjima i sta me najviše iznenadilo je tzv feeling kojeg ima koji je u rangu sa racing street gumama.
Jedina trenutna mana je sta nikako tlak pogoditi sad sam na 2.1/2.3 i kao da jos pita dole...