Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

A skužaj, popil san jutro 2 rakijice pa mi sej jezik razvezal :D
Mitas je all terain guma, tako da moraju priznat reklamaciju :)
 
Ovo izgleda stvarn da ju je nešto rasparalo. Inače se zna desit to na gumama raznih proizvođaća ali crta bude pravilna skroz kao da je skalperom potegnuto.
 
Točno je po sredini gume. tri su crte. Ne znam da sam rezderao vjerovatno nebi pogodio baš sredinu a isto tako ne znam kako bi napravio tri crte jednu za drugom vjerovatno bi bila jedna preko cijele gume
 
Točno je po sredini gume. tri su crte. Ne znam da sam rezderao vjerovatno nebi pogodio baš sredinu a isto tako ne znam kako bi napravio tri crte jednu za drugom vjerovatno bi bila jedna preko cijele gume
Kad povećaš sliku vidiš da su komadići gume nekako istrgani od unutra prema vani, kao da je kroz zagrijanu gumu istrgana nit od karkase, baš čudno oštećenje. Ali kako je da je, ne izgleda dobro, ja nebi riskirao. Išla bi odmah nova.
 
Kad povećaš sliku vidiš da su komadići gume nekako istrgani od unutra prema vani, kao da je kroz zagrijanu gumu istrgana nit od karkase, baš čudno oštećenje. Ali kako je da je, ne izgleda dobro, ja nebi riskirao. Išla bi odmah nova.
Ići će obje nove samo čekam da vidim dali će proći reklamacija,nakon toga idu nove
 
  • Like
Reactions: MGS
Primjetio sam cudnu potrošnju prednje gume oko šara. Drugi rub šare (ako sam u pravu bi trebao biti ovaj plavi) je niži od prvog ruba sigurno 2mm. I na šarama bliže rubovima gume je razlika oko 1mm.
To bi trebalo biti povezano sa postavkama rebounda u vilici. Prema internetu ispada da mi je rebound pre spor i da ga treba ubrzati, znači okrenuti "sarafic" lijevo. Guma ima 5300km oko sebe. Tlak je 2,3 Za solo vožnju, 2.5 za vožnju u dvoje. Jel ima još neki slučaj osim krivog rebounda koji bi mogao tako jesti drugi rub šare?
Predpostavljam da sam dobro shvatio koji je prvi koji drugi rub šare. Prvi smatram onaj koji prvi dođe u dodir sa asfaltom. Motor prilikom bržeg ulaska u zavoj drži putanju precizno i mirno, bez ikakvih trzaja ili bilo čega.
 

Attachments

  • received_635230300419594.jpeg
    received_635230300419594.jpeg
    59.5 KB · Views: 197
Sad pogledaj zadnju gumu i gotovo sam siguran da ces imat obrnutu situaciju
 
Sad pogledaj zadnju gumu i gotovo sam siguran da ces imat obrnutu situaciju
Evo slike zadnje.

Ako se vozim brzo uvijek kočim duboko u zavoj. Kako motor pada u zavoj tako i kocnicu popustam.
 

Attachments

  • IMG_20200607_132738.jpg
    IMG_20200607_132738.jpg
    172.1 KB · Views: 190
Evo slike zadnje.

Ako se vozim brzo uvijek kočim duboko u zavoj. Kako motor pada u zavoj tako i kocnicu popustam.


Ako dobro vidim, da, zadnja se trosi obratno od prednje. Ista je situacija i kod mene, jedino kod prednje nije tako jako izrazeno kako si napisao (isto kocim duboko u zavoj kad jace vozim)....
Ovisi i od modela gume, na nekima mi je to bilo izrazenije, na nekima manje, ali uvijek taj tip trosenja. Tlak isto igra, sto je manji, to ce biti izrazenije.
Ovjes (preload, rider sag) je podesen za cestovnu voznju kako treba u mom slucaju (36mm naprijed (od 120mm hoda , 38mm otraga( od 140mm hoda), rebound onako kako treba (brz povrat, ali bez ljuljanja -ulazenja u drugi "stroke")

To su moja iskustva i ne zamaram se s time, vjerojatno navikao, pa makar ovjes bio neadekvatan ili krivo podesen za mene. Isto je bilo i na 2 Z750 koje sam imao prije Z900
 
Ako dobro vidim, da, zadnja se trosi obratno od prednje. Ista je situacija i kod mene, jedino kod prednje nije tako jako izrazeno kako si napisao (isto kocim duboko u zavoj kad jace vozim)....
Ovisi i od modela gume, na nekima mi je to bilo izrazenije, na nekima manje, ali uvijek taj tip trosenja. Tlak isto igra, sto je manji, to ce biti izrazenije.
Ovjes (preload, rider sag) je podesen za cestovnu voznju kako treba u mom slucaju (36mm naprijed (od 120mm hoda , 38mm otraga( od 140mm hoda), rebound onako kako treba (brz povrat, ali bez ljuljanja -ulazenja u drugi "stroke")

To su moja iskustva i ne zamaram se s time, vjerojatno navikao, pa makar ovjes bio neadekvatan ili krivo podesen za mene. Isto je bilo i na 2 Z750 koje sam imao prije Z900
Ma to sam htio pitati. I kod mene su postavke mislim okej tj ja nemam prigovor na ponašanje motora i na moju brzinu vožnje i stil meni je to okej.
Znači mogu staviti prst u uho i poderati mitasa do kraja
 
Ma to sam htio pitati. I kod mene su postavke mislim okej tj ja nemam prigovor na ponašanje motora i na moju brzinu vožnje i stil meni je to okej.
Znači mogu staviti prst u uho i poderati mitasa do kraja
...i ne zaboravi kontrolirati pritisak (to nekako svi zaboravljaju, naročito ovi što vole slikati gume), ko što je alfa napisao...možeš i s prstom u uhu
 
...i ne zaboravi kontrolirati pritisak (to nekako svi zaboravljaju, naročito ovi što vole slikati gume), ko što je alfa napisao...možeš i s prstom u uhu
Pritisak je vječno 2.3. Nocima ne mogu sanjati ako nije napumpana kako treba.. Mislim na gumu, naravno.
 
Da se javim u vezi onog mog problema,crta, na gumi. Nakon što sam stavio nove gume crte su se opet pojavile. Uglavnom da sad puno ne objašnjavam nije problem u gumi nego u jednoj vidi. Pošto sam več montirao nove gume da mi ove ne stoje u garaži dajem ih za 200 kn obje. Gume imaju 3000km. Dim zadnje 180/55