Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

nije mi jasno, stavio zada mitas i ne ulijeva mi povjerenje nikako, pregrub mi je, teško ide u nagib, klizne na svaki kamenčić u zavoju ili neravninu..
a kad sam ga prvi puta probao, bio me oduševio..
motor desetka, tlak 2,1 dimenzija 190/55..
jedino mi pada na pamet da dugo i po cesti vozim na d212 u dimenziji 200/55, pa da sam se odviko..
šta stRRuka kaže..
da seRRem bezveze..

20220622_090512.jpg
 
nije mi jasno, stavio zada mitas i ne ulijeva mi povjerenje nikako, pregrub mi je, teško ide u nagib, klizne na svaki kamenčić u zavoju ili neravninu..
a kad sam ga prvi puta probao, bio me oduševio..
motor desetka, tlak 2,1 dimenzija 190/55..
jedino mi pada na pamet da dugo i po cesti vozim na d212 u dimenziji 200/55, pa da sam se odviko..
šta stRRuka kaže..
da seRRem bezveze..

View attachment 748317
zasto 2,1?

nisam imao potrebe tako nisko pustati tlak ..... 2,6
 
Hmmm bojim se da ti moram reći.....do saga ti je 😂😂😂

ovo je šah-mat.. 😂 (y)

zasto 2,1?

nisam imao potrebe tako nisko pustati tlak ..... 2,6

pa nezz., po tablici sam probao sa 2,5 pa mi je bila skroz drvena, pa spustio na 2,3 isto..

Probaj F 2.3 R 2.4 . Mislim da ti je 2.1 premalo pa onda zna kad se malo ohladi popustiti

naprijed mi je d212
a računam da se cestovna guma na desetki ne bi smjela u vožnji ohladit' da ne drži..drugo je kad tek kreneš..
nije mi se ni d212 po cesti tak ohladila da ne drži, mislim ono s njom znaš kad je hladna, kad je ugrijana..

Screenshot_20220622-201058_Chrome.jpg
 
To te Bog moto guma kažnjava jer meni ne želiš reć zašto mi nogar zapinje za asfalt.
Ja točno znam koji tlak bi ti pasao, ali ti neću reć iz principa, jer ni ti meni ne želiš pružit bajkersku pomoć
 
nije mi jasno, stavio zada mitas i ne ulijeva mi povjerenje nikako, pregrub mi je, teško ide u nagib, klizne na svaki kamenčić u zavoju ili neravninu..
a kad sam ga prvi puta probao, bio me oduševio..
motor desetka, tlak 2,1 dimenzija 190/55..
jedino mi pada na pamet da dugo i po cesti vozim na d212 u dimenziji 200/55, pa da sam se odviko..
šta stRRuka kaže..
da seRRem bezveze..

View attachment 748317

Kad je vani vruće, a jako goniš duži period, Mitas bude malo upitan. Tako su mi rekli. Zimi tog efekta nije bilo.

Nisam školovala.

E da, meni je sve preko tlaka 2,3 natrag bilo čudno. Al opet, nisam školovala.
 
  • Like
Reactions: go-go
Kad je vani vruće, a jako goniš duži period, Mitas bude malo upitan. Tako su mi rekli. Zimi tog efekta nije bilo.

Nisam školovala.

E da, meni je sve preko tlaka 2,3 natrag bilo čudno. Al opet, nisam školovala.

pa nezz, drugi dečki stružu nogarom, a ja se jedva nagnem do koljena.. :sick:
 
Jel to fotomontaža ili ta kawa stvarno ima trokrake felge?
S obzirom na čitav dizajn, trokrake felge su najmanji problem.


Inače, ja sam nakon par setova Sport Forcea prešao na Touring, Sport Force mi je osjetno bolja guma, mekša smjesa, puno lakše pada u nagib, vidjet ćemo kakav će Touring biti s kilometrima.
 
i tak ja jutros isti tlak, sve isto, ide to puno bolje i u nagib, fino drži, opustio se ja, peglam ko pravi, reko serem bezveze, druga glava i sve ok..gledam gumu, ko nacrtana, nema jezičaka, zalizaka ..
i onda opet oop, pusti pošteno..gledam opet gumu, ko nacrtana, fino ugrijana..probam opet oop i druga strana..baš iznenada i nekontrolirano, nije ono kad na gasu malo pušta, pa imaš konrolu, nego baš propadne..
a osjećaj gume kao da vozim po najgrubljem asfaltu, ili kao da imam ripne, kao prenapumpana..onak dumi..
znači ipak je do motora..stavim krila i spojlere, pa javim utiske..
ali prije toga idu druge felge..

20220623_093157.jpg
 
te naljepnice drže cijeli motor skupa, vjerojatno je negdje i pokoja doktor 46