GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Getriba said:
Odakle to?

Africa je motor za sve terene, i koliko sam gledao razne putopise, cesto idu sa buvelima da bi lakse rijesili ako se probije...

Evo dokaza

https://youtu.be/2nTfs6xWlQM


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma naravno
Ako nemas kit za tubeless ili alat i rezervni buvel onda si u svakom slucaju u bannani
Evo ja prezivia vec 16 god bez tubeless kita
A da iden negdi dalje(2,3,4 iljde km ) onda alat i buvela komada dva


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Odakle to?

Africa je motor za sve terene, i koliko sam gledao razne putopise, cesto idu sa buvelima da bi lakse rijesili ako se probije...

Evo dokaza

https://youtu.be/2nTfs6xWlQM


Sent from my iPhone using Tapatalk

Koliko ljudi koje poznaš nosi sa sobom alat za skinuti zadnji kotač, te ima znanje i vještine za promjeniti zračnicu ovako "u hodu"!? Imajući u vidu npr. da dobar broj njih ide u servis dotegnuti lanac...

Koliko je cijeli taj postupak kompliciraniji od "crva" ili spreja za krpanje gume na tubeless gumi!?

Ne govorim sada o nekim avanturistima, sektašima, hobi-mehaničarima nego o prosječnim vozačima... mislim dovoljno je pogledati kakva pitanja ljudi postavljaju po forumu (bez uvrede, samo želim reći da malo tko ima znanja i iskustva za ovo)...
 
Getriba said:
Ajmo pitanje. Probije se guma recimo negdje di si nedostupan, uglavnom moras rijesiti gumu ili ostavit motor u sumi.

Hoces li prije osposobit gumu koja ima zracnicu ili onu koja nema?
Sto je ajmo rec u kriznoj situaciji bolja opcija?

Zavisi kako je guma oštečena i kakav alat imam pri ruci...

Krpao sam tubeless gumu na cesti, ne jednom... i sa crvom i sa sprejem... jednom pustio i čavao u gumi jer sam bio blizu doma a držao je, pa doma na miru sve riješio.
Kad mi je pukla zračnica, došao frend sa prikolicom po mene... niti sam imao alat, a i da jesam, motor nije imao centralni nogar, nisam mogao raditi ovo sa videa... a i čemu osim ako baš nema drugog načina... da dokažem da se može i nekom dokažem nešto - zašto!?
 
Getriba said:
Odakle to?

Africa je motor za sve terene, i koliko sam gledao razne putopise, cesto idu sa buvelima da bi lakse rijesili ako se probije...

Evo dokaza




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ocito nisi pogleda dobro video. Trebalo joj je cca 3 h za prominit gumu, i kako ide oko svita imala je kljuce. Al ne mogu razumit da je auto i moto svit presa na tubules prije 35 g, a ti kazes da je sa buvelom bolje. Zna se zasto je za enduro bolje, vozi se u brdu, blizu kuce,90% ih na prikolici dode, i kad ispustaju zrak radi boljeg gripa, onda je bolji buvel( endurasi ce znat). To endurasi tvrde.

10 min treba za crva stavit. I ne skidat nista, o cemu pricas. Ka mulac san krpija na kozi cilo lito, em nije bilo buvela za kupit, em mi je felga bila u kurcu. onda je tesko bilo kupit buvel, sam mulac bez para, em ih nije bilo, pa san zna od bicikle stavit buvel. Visija u save kranj( kraj opcine). Naminja ih se sa cili zivot
 
Nike11 said:
Ocito nisi pogleda dobro video. Trebalo joj je cca 3 h za prominit gumu, i kako ide oko svita imala je kljuce. Al ne mogu razumit da je auto i moto svit presa na tubules prije 35 g, a ti kazes da je sa buvelom bolje. Zna se zasto je za enduro bolje, vozi se u brdu, blizu kuce,90% ih na prikolici dode, i kad ispustaju zrak radi boljeg gripa, onda je bolji buvel( endurasi ce znat). To endurasi tvrde.

10 min treba za crva stavit. I ne skidat nista, o cemu pricas. Ka mulac san krpija na kozi cilo lito, em nije bilo buvela za kupit, em mi je felga bila u kurcu. onda je tesko bilo kupit buvel, sam mulac bez para, em ih nije bilo, pa san zna od bicikle stavit buvel. Visija u save kranj( kraj opcine). Naminja ih se sa cili zivot
Bas htio spomenut Savu Kranj, znaci i ti imas na ledjima koju godinu vise hahaha
A danas tko vise krpa, kupis u Hervisa ili digod drugo, mos nosit sa sobom itd....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
biker4life said:
Zavisi kako je guma oštečena i kakav alat imam pri ruci...

Krpao sam tubeless gumu na cesti, ne jednom... i sa crvom i sa sprejem... jednom pustio i čavao u gumi jer sam bio blizu doma a držao je, pa doma na miru sve riješio.
Kad mi je pukla zračnica, došao frend sa prikolicom po mene... niti sam imao alat, a i da jesam, motor nije imao centralni nogar, nisam mogao raditi ovo sa videa... a i čemu osim ako baš nema drugog načina... da dokažem da se može i nekom dokažem nešto - zašto!?

Kad prije 30+ godina Bekavac nebi radija onda se tubeles krpa sa pleh vidom i to je drzalo skroz dobro.

Eto ti crva sa starog spahera  :mrgreen:

 
Buvel je bolji u slucaju ako ostetis felgu ili gumu(a usred niceg si i moras se dovest doma), a za sve ostalo tubeles.

Sto se endura i prikolice tice, mousse majka.

I da, prominit buvel je takav pakao na ozbiljnom motoru, da bi to radio samo ako moram.

Sanse da ce felga iz te rabote izac neogrebana su minimalne :D :D :D
 
Nero said:
Buvel je bolji u slucaju ako ostetis felgu ili gumu(a usred niceg si i moras se dovest doma), a za sve ostalo tubeles.

Sto se endura i prikolice tice, mousse majka.

I da, prominit buvel je takav pakao na ozbiljnom motoru, da bi to radio samo ako moram.

Sanse da ce felga iz te rabote izac neogrebana su minimalne :D :D :D

Ako imas alat i znas sta radis neces

https://motocrossactionmag.com/mxa-team-tested-motion-pro-rim-shield/

 
Napier said:
Ako imas alat i znas sta radis neces
https://motocrossactionmag.com/mxa-team-tested-motion-pro-rim-shield/

rekao bi da u teoriji neće, a u praksi sa širokom gumom nekog putnog endura će ta zaštita izletit 10 puta prilikom mijenjanja i šanse da ćeš ogrebat felgu su 80%

edit:
bit ce slično kao npr na 2.20 ovog video, u teoriji super u praksi kita
https://www.youtube.com/watch?v=dAKIuSjPXxA
 
Gleda sam i ja ovaj video samo sam ih i minja sam pa je felga ostala bez ostecenja ( doduse guma je bila 130/80/17 a ja sam sigurno dosta fizicki jaci od one cure  :mrgreen:

Inace nisam to radio iz gusta nego iz potribe samo da se zna jer nisam mazohist
 
Tubeless zakon na cesti, teško da bi kupio motor sa zračnicama. U principu kao s novim cipelama, čim ih kupiš staneš na pseći drek negdje, tako je s novim gumama i čavlima/šarafima, magnet. Zato mala pumpa i set za krpanje je uvijek u Kriegi na motoru.
 
Igor28 said:
rekao bi da u teoriji neće, a u praksi sa širokom gumom nekog putnog endura će ta zaštita izletit 10 puta prilikom mijenjanja i šanse da ćeš ogrebat felgu su 80%

edit:
bit ce slično kao npr na 2.20 ovog video, u teoriji super u praksi kita
https://www.youtube.com/watch?v=dAKIuSjPXxA

Upravo to.


Mijenjao sam rucno gumu i na cbr-u na Grobniku jednom (nije mi se dalo cekat red u Slavica) sa ovakvim plasticnim zastitama i...nije bilo lijepo  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na laganim enduro motorima s uskim gumama je lakse, al na tim motorima svakako ide mousse. Sirok guma na putnom enduru...mislim da je to cirkus.
 
Knauf brokva, zica kakva. Ne dolazi u obzir buvel na ništa osim enduru. Inekcija mali kompresor i u 10 min gas dalje. Za ATAS po meni to i je najveća mana buveli u 21st. Ionako je jako mali postotak ljudi koji ih vozi van asfalta.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
Knauf brokva, zica kakva. Ne dolazi u obzir buvel na ništa osim enduru. Inekcija mali kompresor i u 10 min gas dalje. Za ATAS po meni to i je najveća mana buveli u 21st. Ionako je jako mali postotak ljudi koji ih vozi van asfalta.

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Mislis da su po kamenjaru?

Nisam pratio, sta je uopce prednost 21” nad 19”, kako ima dosta endura? Jeli 21” i na Teneri?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da, ima u nas jedna ATAS sta je na kamenjaru redovito.
21" laksa, uža, na terenu lakse upravljiva, lakse savladave prepreke, sve sta triba za teren a ne bas za cestu.
700 21" 1200 19"

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
gvo said:
Kako neće? Blitva na akciji u Plodinama 9.99, a kuferi napola puni. Treba stić na drugi kraj grada. Rush hour, Te-maksovi napadaju lijevo-desno, Burgman ulijeće; tri niže na DCTu manuala, sporCki režim. Čupa asfalt, trga čepove. Full gas preko parka i dječjeg igrališta. Doma prije nego se juha ohladi. Samo najbolji Triple Compound može zadovoljit splitCki spiza urban enduro advenćur.
:naklon: :naklon: :naklon:
 
da zaključimo onu priču sa scorpion trail II :paper:

u subotu montirana nova prednja guma (hvala matko)
pala i prva vožnja - nisam je ni porubio skroz, valjda psiha radi svoje :mrgreen: međutim gume se ponašaju OK, tako da vjerujem da ću biti zadovoljan

na prvoj slici je prednja guma, na drugoj zadnja...
 

Attachments

  • 001.jpg
    001.jpg
    537 KB · Views: 222
  • 002.jpg
    002.jpg
    695.2 KB · Views: 224
Ajde mi molim te objasni kakve veze to ima jedno sa drugim  :misli:
 
bimba said:
Ajde mi molim te objasni kakve veze to ima jedno sa drugim  :misli:

Nema veze. Ali dešavaju se problemi sa novim gumama. Prošle godine sam vratio prednju Metzeler T.Next koja je pitala kilo olova