GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

jebate šta smo osjetljivi, daj malo pometi pod nogama taj pijesak šta ti je ispao iz vagine, očito te jako žulja pa si nervozan.
to je tvoje iskustvo, ja imam apsolutno suprotno, meni u životu nikad nije kliznula, sad, reci ti meni tko je veći forumski ekspert, ja ili ti?
ja sam se referirao na ovo " par zavoja drži pa treći bježi ne hvala", jer je to apsolutna glupost.
Kad se već smatraš stručnjakom, onda podjeli nama neukom puku neki video vožnje, di se vidi u kojoj to vožnji ta guma pušta, daj malo izmjeri tlak prije i nakon vožnje, daj malo izmjeri i temperaturu gume koju uspiješ pregrijat kad se već smatraš ekspertom, pa da ta tvoj stručna analiza ima i nešto objektivno, a ne samo subjektivno

Sta drugo da ti kazem, onako kao strucnjak :mrgreen: (kako si me prozvao), nego da ocito vozis k'o baba pa je TF i vise nego dovoljan za tvoje potrebe 🤣
Zajebanciju na stranu, podijelio sam iskustvo i kako sam licno dozivio tu gumu, u zelji da ce nekome biti korisno. Ne vozimo svi iste motore, u istim uslovima, podlogama i na isti nacin. Shodno tome svako bira gume koje mu najvise odgovaraju. Nekome je TF odlican i dovoljan (kao tebi :mrgreen: ), a nekome nije dovoljna ni neka ultra sporCka guma.
Ono sto je cinjenica i sto nas vraca na temu je da je Angel GT za 5 klasa bolja guma od TF


Nakon Mitasa TF, stavio sam Angel GT (A specifikaciju za teške motore). Vozim fluidno bez puno kočenja i jakih ubrzavanja, sa Mitasom sam imao samo jedno lagano kontrolirano klizanje koje se pretpostavljam dešavalo zbog vrlo visokih temperatura (30 C +). To kod Angel GT nisam recimo primjetio. Obje gume u dimenzijama 120/190 imaju odličnu cijenu (1400 kn Mitas/ 1600 kn Pirelli). Moram priznati da sam samo zbog imena proizvođača na početku imao veliki oprez kod vožnje Mitasom, kako po hladnom, tako i po morkom asfaltu. Kasnije se pokazalo, sasvim neopravdano. Meni se Mitas za razliku od tebe Esso, pokazao vrlo upravljiv i lagan na prebacivanjima u odnosu na Metzeler Z8. Pirelli GT je još bolji. Kada bih napravio svoju listu touring guma za prosječnog touring vozača kojem je bitno i mokro i trajnost i koji nikada nije strugao fuzićima lista bi išla vako;
1. Metzeler Roadtec 01 (drži i dugo traje)
2. Pirelli Angel GT (sporCka)
3. Mitas Touring Force (okretna)
4. Metzeler Z6 (brzo se skocka)
5. Dunlop Roadsmart II (dugo treba grijanje)
6. Metzeler Z8 (nije mi sjela)

Mozda je ta lakoca kod prebacivanja kod tebe do dimenzije, mozda i tezine ? Ja sam vozio u 120/180, motor 230 kg, stanardno pumpane na 2.5/2.9
Meni je stvarno bila troma, a tamo na Mitas temi mi je i par drugih forumasa potvrdilo slicna iskustva. Ono sto je pozitivno je da je stvarno upravljiva kada je konacno nastimas u nagib.
Kako sam i ranije govorio - guma je stvarno OK za svoju cijenu, ali ne treba ocekivati nista spektakularno.
Slazem i sa tvojom top listom, s tim da bi ja Angel GT stavio na 1. mjesto, upravo sto je sporCkija :) Jedino nisam vozio Roadsmart od svega sto si pobrojao.
Roadtec 01 sam vozio najvise, do sada potrosio 3 seta. Odlicne gume, jako dobre na kisi, a strugao sam na njima i sa osloncima (po suhom naravno) i nikad nisu kliznule. Sada vozim i 4 set, ali na XR-u (dosle kao fabricka ugradnja). Vidjet cemo koliko ce na njemu izdrzati
 
Last edited:
Sta drugo da ti kazem, onako kao strucnjak :mrgreen: kako me vec nazivas, nego da ocito vozis k'o baba pa TF zadovoljava sve tvoje potrebe i vise nego dovoljno 🤣
Zajebanciju na stranu, nisam ja nikakav strucnjak. Podijelio sam iskustvo u zelji da ce nekome biti od koristi, a ne da starta ova vjecito prisutna forumska prepucavanja oko guma. Ne vozimo svi iste motore, u istim uslovima, podlogama i na isti nacin. Tako da svako ima drugcije potrebe pa samim tim bira gume koje mu najvise odgovaraju

a ništa, morat ćemo bacit utrku na neutralnom terenu, ti na gt, ja na tf, ponjet ćemo kamere, još par forumaša angažirat da snimaju na etalon zavojima naše stuganje koljenom, da dobijemo konačnog pobjednika velikog testa te dvije gume :mrgreen:
 
Zadržao bih se na na bimbinoj izjavi gdje je rekao da sadašnje sport touring gume zadovoljavaju potrebe 80% vozača, samo je pitanje tko spada u onih 20% 😉
 
  • Like
Reactions: Feis123
sve nove gume su dobre :mrgreen:

dobro; neke su malo bolje, ali
ja više nema teorije da dam
duplo love za set koji kao ima
najnoviju SF tehnologiju i "10x"
su bolje nego neke koje su bile
prošlu generaciju dostupne
 
meni treba novi set guma ST
120/70/17
190/50/17
pa ako imate neki link na nešto
povoljno i odmah dostupno za naručiti (y)

... nije mi bitan proizvođač, samo cijena i idem na ST, jer sport mi
prekratko traju
 
Nije isto ići vikendom zg-karlobag a ostalih 5 dana po zagrebu gmizat od semafora do semafora i ici od Pule do Karlobaga(ili takve ture) vozit svaki dan. Prema tome i ovise ove nijanse koje su izbor svakog pojedinca i pitanje je što kome više odgovora
 
a ništa, morat ćemo bacit utrku na neutralnom terenu, ti na gt, ja na tf, ponjet ćemo kamere, još par forumaša angažirat da snimaju na etalon zavojima naše stuganje koljenom, da dobijemo konačnog pobjednika velikog testa te dvije gume :mrgreen:

Samo koljenom ?
Lakat ili nista ! :mrgreen:

sve nove gume su dobre :mrgreen:

dobro; neke su malo bolje, ali
ja više nema teorije da dam
duplo love za set koji kao ima
najnoviju SF tehnologiju i "10x"
su bolje nego neke koje su bile
prošlu generaciju dostupne

Slazem se. Ma kakvo davanje duplo love. Ima dosta "starih" modela koji su i vise nego odlicni. Evo ovaj Angel GT je idealan primjer
 
nova guma je nova guma, :cool:
kad ih promjeniš i previše, skužiš da si sa svakom novom bio
najsretniji i imaš osjećaj da si baš tada super izabrao, dok ne prođe malo
vremena i km, pa sve misliš; "ma ona druga je bila bolja ili ovo/ono..."

i tako prođe i život ili bar kupiš drugi motor:mrgreen:
 
... bez zezanja, :cool: nisam lijen,

gledao nešto malo, ali izbor loš (netko bi rekao lageri/bliži se kraj sezone... korona)

ali može se dogoditi još da ću završiti na Continental-kama,
(eto da napišem :mrgreen: bile super, ali jako kratko traju)
 
... bez zezanja, :cool: nisam lijen,

gledao nešto malo, ali izbor loš (netko bi rekao lageri/bliži se kraj sezone... korona)

ali može se dogoditi još da ću završiti na Continental-kama,
(eto da napišem :mrgreen: bile super, ali jako kratko traju)

Pa kaze forumas na stranici ranije da ima neka akcija (pretpostavljam kod Bimbe) gdje je Angel GT samo 200kn skuplji od Mitasa
Ako od Contija kupis kakav Road Attack, molim te podijeli iskustva (ova ekspertno subjektivna :mrgreen: )
Jako me zanima ta guma. Sport Attack seriju sam obozavao dok sam vozio na sport gumama, pa je za ocekivati i da je Road serija odlicna
 
Last edited:
a vozio sam na njima, jako davno (valjda bile prva generacija)
i svidjelo mi se što nisu bile više komponentne, ali onako vremenski;
otišle su za jedno proljeće :mrgreen:

evo baš fotka mi na kompu za uspomenu :LOL:

cont.JPG



nije bio preklopni, pa kamuflirao tablicu :)
 
...gledam ih opet, jer ispada kako su još najjeftinije,
samo na toj stranici nema DOT-a, pa može tu biti svega :unsure:
 
Pa kaze forumas na stranici ranije da ima neka akcija (pretpostavljam kod Bimbe) gdje je Angel GT samo 200kn skuplji od Mitasa...

ma kod njega za mene trenutno samo ovo,
da sad ne bacam previše komentare ni na jedne od tih :censored:
(netko nešto voli i cijena mu odgovara)

Screenshot box.png
 
Za moje dimenzije je razlika 240kn između GT i TF. S obzirom da mi je zadnja 160 necu komentirati kako guma pada u nagib😅. Salu na stranu, osjeti se itekako bacanje gume i na "užim" gumama naspram stare i nove, MT03 tvornicka ugradnja pilot street(140 sirina) ugradio
nove sportec Street i motor je sam od sebe tražio zavoje, a pilot ajme, je da je imo oko 15-20tkm iza sebe i mogo je vjerojatno jos 10tkm ali sam ih bacio jer sam vidio da necu docekat zamjenu... To je guma samo za sigurnu vožnju,traje i traje i traje.
E da, nije mi jasno zasto u autoškoli imaju battlax hypersport na mt07, bit će da instruktori prave ture vikendom jer guma nije zaravnata🤔
 
Mislim da ste krivo postavili stvar!!!
Nije nova guma najbolja, nego ona koja drži cijeli radni vijek!!!
Vozija sam dosad na Bridgestonu, Michelinu i Pirelliu.
Zaključak: Samo PIRELLI!!!(y);)
Kombinira sam na motoru samo sportske gume, pa turing gume, pa naprid sportska nazad turing i sve 5. Samo Pirelli.
 
Mislim da ste krivo postavili stvar!!!
Nije nova guma najbolja, nego ona koja drži cijeli radni vijek!!!
Vozija sam dosad na Bridgestonu, Michelinu i Pirelliu.
Zaključak: Samo PIRELLI!!!(y);)
Kombinira sam na motoru samo sportske gume, pa turing gume, pa naprid sportska nazad turing i sve 5. Samo Pirelli.
Kad si ti u pitanju, objektivnost nije u pitanju.
Samo Italija :mrgreen:
 
ne treba vjerovati u gume, nego u sebe
stvar je percepcije :mrgreen:

...pogotovo ako preferiraš nekog proizvođača, a još guma različitih namjena koliko hoćeš

npr. baš Pirelli ima sad svega, a tek stvarno dobri vozači, unutar iste klase, mogu
osjetiti te nijanse (y)
 
Mislim da ste krivo postavili stvar!!!
Nije nova guma najbolja, nego ona koja drži cijeli radni vijek!!!
Vozija sam dosad na Bridgestonu, Michelinu i Pirelliu.
Zaključak: Samo PIRELLI!!!(y);)
Kombinira sam na motoru samo sportske gume, pa turing gume, pa naprid sportska nazad turing i sve 5. Samo Pirelli.

Tebi bi i drvene bile dosta.

Mrzim ovo. Ljudi daju recenzije sportskih guma, a ne uspiju zagrijati ni sport touring gumu.

Forumi i forumaši. As usual.
 
  • Like
Reactions: MGS and Igor28