GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Znal sam da ću nešto zaboraviti napisati... :)
Čisto cestovne, nikakav off road.

Hvala
Lp
P

S obzirom na njegove potrebe i trenutnu ponudu na tržištu, ja bi rekao Michelin Pilot Street , set cca 1250,00 kn
 
  • Like
Reactions: pivko11
Ja sam je pumpao prema manualu motora, 2.5-2.8, ispod toga postala neprecizna i zadnja prilično mjesila u nagibu, bilo prilikom dodavanja ili oduzimanja gasa. Motor 230 kg + mojih 90.

Ja ih još nisam počeo tražiti, ali sam imao 2.0-2.5 kako piše na motoru i čini mi se da može bolje. U dvoje sam napumpao na 2.2-2.7 i nisam primjetio zamjerke, tako da sam ostavio i za solo taj tlak (185kg motor i ja 70kg). Ali svakako malo veći tlak od napisanog na motoru mu odgovara, pogotovo kad bude još toplije mislim da je to ok.
 
S obzirom na njegove potrebe i trenutnu ponudu na tržištu, ja bi rekao Michelin Pilot Street , set cca 1250,00 kn

Hvala :)

I kratko dodatno pitanje. U specifikacijama pise da bi gume trebale imati indeks brzine H, medutim, to nije niti blizu brzine koju strom 250 moze postici (130). Pretpostavljam da bez brige mogu staviti S (180)?

Prednju ne mogu naci s indeksom H...

Tnx
Lp
 
Kratki :mrgreen: osvrt na Conti Trail Attack 3 nakon nekih 3500km.

Sigurno najbolja guma koju sam imao prilike voziti. Uključujući i Pirelli Diablo Rosso, mislim 2, koje sam imao na K seriji i Metz M5 koji sam imao više setova koje su mi bile jako drage.

Probao sam na dva GSa Michelin Anakee Adv., Conti Trail Attack 1, i više setova Metzeler Tourance Next koje su mi do sad bile najbolje na GSu.

Uzeo sam je jer je najnovija u triu Metzeler, Pirelli i Conti (tim redom) koje želim kupiti i imati na motoru.

Iako sam Metzeler fan, Conti TA3 je sigurno bolja guma, lakša na obaranju, precizna i stvarno jako jako dobro drži, i to gotovo od samog starta. Malo klizne nezagrijana, ali stvarno diskretno i bez iznenađenja. Nakon vrlo kratke vožnje je stvarno zvijer. Forsiranje sukladno mome umijeću podnosi bez imalo problema, daje osjećaj apsolutne sigurnosti i čini mi se da bi podnijela još divljanja kad bi ja mogao. Guta one uzdužne ureze koji muče dosta guma (npr. ogromna je razlika u odnosu na Michelin Anakee Adv. koje su bile na motoru neposredno prije, koje su sa time imale problema. Uspravljale su iz nagiba i imale dosta vibracija na volanu), odlična je na većini zmijica, a vrlo dobra na bijelim trakama, iako na mokrom na crti hoće trznuti. To bi bila i jedina mana koje se mogu sjetiti.

U odnosu na stari Conti TA1 nije lelujava na pravcu, a za razliku od Metzeler Nexta je značajno lakša na obaranju sa jednakim (i boljim) osjećajem vožnje ko po šinama.

Po autocesti sam napravio parsto km. i nemam nikakvih primjedbi kod većih brzina. Čak i kad se vozi iza kamiona gdje GS ima problema sa udarima vjetra zbog velikog čeonog profila Conti TA3 je više stabilan i gotovo nelelujav.

Po mokrom i po jednom značajnom pljusku pred koji dan nikakvih problema, ali i ja vozim po mokrom full defenzivno.

Još nešto, u ovih dva mjeseca ni malo odstupanja u tlaku. Nema nikakvog dopumpavanja, što nije baš uobičajeno. Drži 2,5; 2,9 hladna stalno. Popne se po toplom i po angažiranijoj vožnji za 0,1 i vrati se na uobičajeno kad se ohladi, bez obzira na vanjsku temperaturu.


Zaključno, za sad sve preporuke.
 
Primjetio sam i kod Tourance Next i kod Scorpion Trail II je da na obje gume dolazi do značajnog porasta tlaka (naprijed 0,3, natrag 0,4 bara), što mi se nikada ne dešava sa Sport Touring gumama npr Z8, Roadtec 01, Mitas TF. (max 0,1 bar). Tourance mi se čini osjetljivija na povišenu temperaturu i ranije počne klizati od Scorpion Traila.
 
Primjetio sam i kod Tourance Next i kod Scorpion Trail II je da na obje gume dolazi do značajnog porasta tlaka (naprijed 0,3, natrag 0,4 bara), što mi se nikada ne dešava sa Sport Touring gumama npr Z8, Roadtec 01, Mitas TF. (max 0,1 bar). Tourance mi se čini osjetljivija na povišenu temperaturu i ranije počne klizati od Scorpion Traila.

Zanimljivo. Meni porast max 0.2 bar i to prije zadnja nego prednja.
Fora je da su u startu ponekad različite vrijednosti na Navigatoru i na TFTu (u pravilu su na Navigatoru niže za 0.1 bar), a ponekad su iste, tako da vjerujem da je tolerancija izmjerenog dosta velika.
Meni je Next bio top do ovoga Contija TA3.
 
Mitas terra force RIP

Namontirane 23.3 cca 4500km.

Dosta otvorene ceste...

Sad se jebi nema 120/90 r17 nema 130/80 r17 radi korone. Dostupnost ponovo oko sredine 7 mjeseca....
 

Attachments

  • received_2329497417357612.jpeg
    received_2329497417357612.jpeg
    71 KB · Views: 152
Mitas terra force RIP
Namontirane 23.3 cca 4500km.
Dosta otvorene ceste...
Sad se jebi nema 120/90 r17 nema 130/80 r17 radi korone. Dostupnost ponovo oko sredine 7 mjeseca....

malo lemilicom ili brusilicom produbi gumu 3,4mm i bit će dobra još 2000km
 
ima jos do zice :D

samo danas sam na okretanju na skliskom asfaltu osjetio kako je lako proklizala...

iducih mjesec dana je kljucno :D
 
Mitas terra force RIP

Namontirane 23.3 cca 4500km.

Dosta otvorene ceste...

Sad se jebi nema 120/90 r17 nema 130/80 r17 radi korone. Dostupnost ponovo oko sredine 7 mjeseca....


Tako brzo?
Ja razmišljam dal opet uzet Scorpion Trail II ili da probam Scorpion Rally STR ili možda Mitas terra force koje su kod nas 50% jeftinije :)
Ali ako je samo tolika kilometraža onda ispadaju iz užeg izbora ... kako su se ponašale tih 4500 km? Jesi vozio po kiši?
 
Ja vozim pirelli st2 drugi set. I trebam stavit nove
Tako brzo?
Ja razmišljam dal opet uzet Scorpion Trail II ili da probam Scorpion Rally STR ili možda Mitas terra force koje su kod nas 50% jeftinije :)
Ali ako je samo tolika kilometraža onda ispadaju iz užeg izbora ... kako su se ponašale tih 4500 km? Jesi vozio po kiši?
Biras skroz razlicite gume. Pirelli st2 je super cestovna/ top guma. A druga pirellica nije ni blizu za cestu( u odnosu na st2). Tako da prvo moras odlucit tj vidit di i kako koristis taj motor. Ako si cesta 90+ vrimena. Nemas sta razmisljat. Ako si 70/30. Onda bi pirelli str i slicne usle u komb. Ako ne idete na pravi makdam. Onda je cestovna guma must have
 
Ko zvakaca po suhom.

Za vece motore ima 2 komponentna mitas jedna dimenzija. Nisan ni stigao kisu ulovit posteno mozda par km...

Jbg ovaj tempo voznje mozda ce i zadnja metzeler tourance otic u 6500km
 
Ja vozim pirelli st2 drugi set. I trebam stavit nove

Biras skroz razlicite gume. Pirelli st2 je super cestovna/ top guma. A druga pirellica nije ni blizu za cestu( u odnosu na st2). Tako da prvo moras odlucit tj vidit di i kako koristis taj motor. Ako si cesta 90+ vrimena. Nemas sta razmisljat. Ako si 70/30. Onda bi pirelli str i slicne usle u komb. Ako ne idete na pravi makdam. Onda je cestovna guma must have


Pa imam neke info da Scorpion Rally STR nije toliko loš na cesti za normalnu vožnju ... pa jesam na cesti ali sam odlučio ič na pokoji makadamski put :)
Ništa ozbiljno da se razumijemo ... ne trebam gume u stilu TKC70,80 ili Mitas E07 ...