GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

[QUOTE = "thule_5689, post: 4989747, član: 3856"]
Od koga si kupio, a on će dalje ...
[/CITAT]
To sam i mislio.
Hvala (y)
 
Pozz ljudi. Prvi trening na Zaluzanima ove godine. Sjecate me se mozda od proslog ljeta kada sam otisao na M7RR prvi put pa pobrao u gume :mrgreen:

Hvala na savjetima tada, a posebno TIboru koji mi se javio na PM. Ove godine sam malo opremljeniji. Opruga u prednjim vilama za moju tezinu (onda je bila premekana) i ovaj put slickovi, Pirelli Superbike.Vremena nisam ganjao, niti pratio, je sam zbog toga prosli put pobrao, samo sam se vozao. Ovako je guma izgledala nakon 4 izlaska sa po 6-10 krugova. Imate li komentar na gumu i sta ne valja/valja ? Pritisak sam provjeravao na hladno 2.1/1.4





106536860_256105302359210_596036547106841434_n.jpg
 

Attachments

  • 105592228_933476657170143_5967779771455672562_n.jpg
    105592228_933476657170143_5967779771455672562_n.jpg
    38.3 KB · Views: 127
  • 105621999_310921376761345_9207139623747528701_n.jpg
    105621999_310921376761345_9207139623747528701_n.jpg
    29.4 KB · Views: 128
  • 106046608_860550174437231_2244306431559849595_n.jpg
    106046608_860550174437231_2244306431559849595_n.jpg
    33.2 KB · Views: 124
  • Like
Reactions: Igor28
Trenutačno sam na Angel ST gumama. Zadnja je gotova, prednja i dalje dobro stoji. Gledam cijene kod Bimbe i GT je samo 30-tak kuna skuplja. Ima li razloga protiv miješanja Angel verzija (prednja ST, zadnja GT)? Na Angel ST sam sada prošao svojih prvih 9000km na motoru, SV650 2016. g.
 
Zadnji set Pirelli Angel GT mi je na izdisaju pa sad krecem u potragu za novim. Zanima me Angel GT-II. Ta guma je relativno nova pa jel ima netko iskustva? Kako drzi cestu? Koliko kilometara dobivate iz nje? Usporedba sa prethodnim Angelom GT?
 
Daj malo objasni zašto nebi bila dobro. Profila ima, u vožnji mi se ne čini drugačije?
Osim promjene u geometriji gume kao što ti Dene kaže (a i sam ćeš primijetit kako je motor "nestabilan" čim staviš novu), veći je problem što je u 9.000 km guma masu puta prošla proces grijanja/hlađenja a svakim tim ciklusom se pomalo gubi kvaliteta gume. Jednostavno cijena nove prednje gume nije vrijedna rizika.
 
[QUOTE = "Dene, post: 4991284, član: 35645"]
Ne gledaj profil,tj. dal ga ima nego kojeg je oblika guma. Ako si vozio polako,pošto si novi vozač vjerovatno je "kockasta"
[/CITAT]
Mene vise brinu ovi sa kockastim glavama koji upravljaju sa nasim zivotima
 
Moje PR4 koje su dosle s motorom su gotove, prije sa vozio SF+. Gledal sam malo ponudu, pa se malo dvoumim izmedu sf+ ili angel ST. godisnje odem na more 1-2 puta, i za slavoniju koji put, mozda sad bude vise voznji u dvoje, ostalo su tak jednodnevne voznje i gradske voznje. mozda mitas TF?
 
Last edited:
...
malo dvoumim izmedu sf+ ili angel ST.
...
Ti se zapravo jako dvoumiš, jer jedno je cestovna sportska a drugo touring guma.
Ponata priče: nebitno di i kako se uobičajeno voziš, bitno je gledat onaj najekstremniji segment vožnje, pa makar to bilo 1% ukupne kilometraže.

Ja vozim Mitas neko vrijeme i sve više vozim na način da bi mi i njihova TF bila sasvim OK, no i dalje vozim isključivo na SF+ i sumnjam da ću u skorije vrijeme stavit neku 100% touring gumu.
 
  • Like
Reactions: balash
Zadnji set Pirelli Angel GT mi je na izdisaju pa sad krecem u potragu za novim. Zanima me Angel GT-II. Ta guma je relativno nova pa jel ima netko iskustva? Kako drzi cestu? Koliko kilometara dobivate iz nje? Usporedba sa prethodnim Angelom GT?

Guma vrijedi više nego što košta. Za klasu bolja od svih sport touring guma. Ja sam imao i ST i GT i GT 2 i zadnja navedena je bolja u svemu . Od držanja pravca i stabilnosti , zavoja do vožnje po kiši. Guma je (y)(y)(y)
 
Slick gume - Pirelli Superbike, koji pritisak na cesti da se ne potrose i da ne nastete gumi ? Nije bitan grip, cisto da smanjim potrosnju, jer cu ih vozati na cesti nekih 100 kilometara .
Moze li klasika 2.5/2.9 ?

Znam da je nekada Bimba pisao na ovu temu, ali search, kao sto znate, nakon upgradea foruma je postao neupotrbljiv i ovaj, a "google search" vise uopste ne radi, jer su promijenjeni linkovi. Cudi me da niko iz administracije nije popravio to, jer se ovako gubi blago pisano skoro dvije decenije....
 
Last edited:
Kratki :mrgreen: osvrt na Conti Trail Attack 3 nakon nekih 3500km.

Sigurno najbolja guma koju sam imao prilike voziti. Uključujući i Pirelli Diablo Rosso, mislim 2, koje sam imao na K seriji i Metz M5 koji sam imao više setova koje su mi bile jako drage.

Probao sam na dva GSa Michelin Anakee Adv., Conti Trail Attack 1, i više setova Metzeler Tourance Next koje su mi do sad bile najbolje na GSu.

Uzeo sam je jer je najnovija u triu Metzeler, Pirelli i Conti (tim redom) koje želim kupiti i imati na motoru.

Iako sam Metzeler fan, Conti TA3 je sigurno bolja guma, lakša na obaranju, precizna i stvarno jako jako dobro drži, i to gotovo od samog starta. Malo klizne nezagrijana, ali stvarno diskretno i bez iznenađenja. Nakon vrlo kratke vožnje je stvarno zvijer. Forsiranje sukladno mome umijeću podnosi bez imalo problema, daje osjećaj apsolutne sigurnosti i čini mi se da bi podnijela još divljanja kad bi ja mogao. Guta one uzdužne ureze koji muče dosta guma (npr. ogromna je razlika u odnosu na Michelin Anakee Adv. koje su bile na motoru neposredno prije, koje su sa time imale problema. Uspravljale su iz nagiba i imale dosta vibracija na volanu), odlična je na većini zmijica, a vrlo dobra na bijelim trakama, iako na mokrom na crti hoće trznuti. To bi bila i jedina mana koje se mogu sjetiti.

U odnosu na stari Conti TA1 nije lelujava na pravcu, a za razliku od Metzeler Nexta je značajno lakša na obaranju sa jednakim (i boljim) osjećajem vožnje ko po šinama.

Po autocesti sam napravio parsto km. i nemam nikakvih primjedbi kod većih brzina. Čak i kad se vozi iza kamiona gdje GS ima problema sa udarima vjetra zbog velikog čeonog profila Conti TA3 je više stabilan i gotovo nelelujav.

Po mokrom i po jednom značajnom pljusku pred koji dan nikakvih problema, ali i ja vozim po mokrom full defenzivno.

Još nešto, u ovih dva mjeseca ni malo odstupanja u tlaku. Nema nikakvog dopumpavanja, što nije baš uobičajeno. Drži 2,5; 2,9 hladna stalno. Popne se po toplom i po angažiranijoj vožnji za 0,1 i vrati se na uobičajeno kad se ohladi, bez obzira na vanjsku temperaturu.


Zaključno, za sad sve preporuke.


Kratki nastavak.

Na nekih 5500 km sam.
Conti se dere malo iznad planiranog, i mislim da će 10.000 biti totalni limit. Iskreno, jebe mi se. Guma je totalno savršenstvo i izmišljena je za GSA. potrošnja mi je narasla za 0.2 lit. na 100 u prosjeku, a prosječna brzina da ni ne pišem. Ludilo. Totalno mi je legla i imam feeling apsolutne kontrole. Moram nać nekog sa erom da ga pratim da vidim koliko zaostajem. Ove big touringe jedem za doručak.

Prošli vikend jedno 300 km. kiše od laganog spreja do full pljuska. Na početku mi je instiktivno pala brzina i putanje su bile okrugle, da bi završio skoro u full speedu žureći na trajekt. U jednom sam trenutku stao, kisnuo na pljusku i sam sebe resetirao, smirivao i duboko disao da se negdje ne prospem. Conti ne jebe ništa. Suho, mokro, uzzdužne ureze, sjebani asfalt prvog dijela Pelješca koji je oguljen do podloge od teških kamiona koji do Brijeste grade zaobilaznicu.. ništa. Sljepljen je i izaziva me.

I dalje je osjetljiv na hladno, ali sa stilom i lagano, i na crte na mokrom.
Pogotovo na Korčuli. Ovdje ne bace ni šaku pijeska ili neke retencije na crte i zebre, tako da je mokro stvarno lutrija-
Idemo dalje.
 
Kratki nastavak.

Na nekih 5500 km sam.
Conti se dere malo iznad planiranog, i mislim da će 10.000 biti totalni limit. Iskreno, jebe mi se. Guma je totalno savršenstvo i izmišljena je za GSA. potrošnja mi je narasla za 0.2 lit. na 100 u prosjeku, a prosječna brzina da ni ne pišem. Ludilo. Totalno mi je legla i imam feeling apsolutne kontrole. Moram nać nekog sa erom da ga pratim da vidim koliko zaostajem. Ove big touringe jedem za doručak.

Prošli vikend jedno 300 km. kiše od laganog spreja do full pljuska. Na početku mi je instiktivno pala brzina i putanje su bile okrugle, da bi završio skoro u full speedu žureći na trajekt. U jednom sam trenutku stao, kisnuo na pljusku i sam sebe resetirao, smirivao i duboko disao da se negdje ne prospem. Conti ne jebe ništa. Suho, mokro, uzzdužne ureze, sjebani asfalt prvog dijela Pelješca koji je oguljen do podloge od teških kamiona koji do Brijeste grade zaobilaznicu.. ništa. Sljepljen je i izaziva me.

I dalje je osjetljiv na hladno, ali sa stilom i lagano, i na crte na mokrom.
Pogotovo na Korčuli. Ovdje ne bace ni šaku pijeska ili neke retencije na crte i zebre, tako da je mokro stvarno lutrija-
Idemo dalje.
Ja taman naracija za svog set pirellica trial 2,po tvome same se zajebo?