GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Kratki nastavak.

Na nekih 5500 km sam.
Conti se dere malo iznad planiranog, i mislim da će 10.000 biti totalni limit. Iskreno, jebe mi se. Guma je totalno savršenstvo i izmišljena je za GSA. potrošnja mi je narasla za 0.2 lit. na 100 u prosjeku, a prosječna brzina da ni ne pišem. Ludilo. Totalno mi je legla i imam feeling apsolutne kontrole. Moram nać nekog sa erom da ga pratim da vidim koliko zaostajem. Ove big touringe jedem za doručak.

Prošli vikend jedno 300 km. kiše od laganog spreja do full pljuska. Na početku mi je instiktivno pala brzina i putanje su bile okrugle, da bi završio skoro u full speedu žureći na trajekt. U jednom sam trenutku stao, kisnuo na pljusku i sam sebe resetirao, smirivao i duboko disao da se negdje ne prospem. Conti ne jebe ništa. Suho, mokro, uzzdužne ureze, sjebani asfalt prvog dijela Pelješca koji je oguljen do podloge od teških kamiona koji do Brijeste grade zaobilaznicu.. ništa. Sljepljen je i izaziva me.

I dalje je osjetljiv na hladno, ali sa stilom i lagano, i na crte na mokrom.
Pogotovo na Korčuli. Ovdje ne bace ni šaku pijeska ili neke retencije na crte i zebre, tako da je mokro stvarno lutrija-
Idemo dalje.



Doleti do d8 , ima puno erova 👍
 
  • Like
Reactions: Švabo
Dunlop Trailmax Mission izgleda zanimljivo... dosta dobrih komentara po netu.

Dobar dan, Dunlop je zakon, Trailmax/Trailsmart TR91/Trailsmart/Trailsmart Max sve super!
Problem je Trailmax Meridian i ovaj Mission preskupe su trenutno.
 
Guma vrijedi više nego što košta. Za klasu bolja od svih sport touring guma. Ja sam imao i ST i GT i GT 2 i zadnja navedena je bolja u svemu . Od držanja pravca i stabilnosti , zavoja do vožnje po kiši. Guma je (y)(y)(y)
nisan uopce skuzija da je izasla nova serija..jel to na TDM-u vozis, i kolko si cinija sa GT?
 
nisan uopce skuzija da je izasla nova serija..jel to na TDM-u vozis, i kolko si cinija sa GT?

Na TDM sam morao uzet GT jer GT 2 nije bilo u dimenziji prednjeg kotača (18) njih sam imao na motoru koji sam prodao i čovjek ih još ima a radi dosta kilometara. Nemam sada info koliko su ukupno prešle ali ono što sam ih ja vozio bile su super.
 
Od ovog tjedna pa do isteka zaliha imamo posebnu ponudu na Diablo Rosso III , po veoma povoljnim cijenama

Setovi

120/180
Stara cijena 2312,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1743,00 kn !

120/190
Stara cijena 2376,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1900,95 kn !

120/190/55
Stara cijena 2427,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1952,25 kn !

120/200
Stara cijena 2443,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1919,00 kn !

120/180/60
Stara cijena za gotovinu 2359,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1890,50 kn !

odlična ponuda gdje se dobije vrhunska sportska guma po stvarno super cijeni. Količina za sada ima dovoljno a posebna ponuda traje do isteka zaliha

Sve informacije i narudžbe dostupne su na
[email protected]
091/977-2028
www.motogume.hr

(y)
 
  • Like
Reactions: FZ1 and leCo
Od ovog tjedna pa do isteka zaliha imamo posebnu ponudu na Diablo Rosso III , po veoma povoljnim cijenama

Setovi

120/180
Stara cijena 2312,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1743,00 kn !

120/190
Stara cijena 2376,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1900,95 kn !

120/190/55
Stara cijena 2427,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1952,25 kn !

120/200
Stara cijena 2443,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1919,00 kn !

120/180/60
Stara cijena za gotovinu 2359,00 kn
Nova cijena za gotovinu 1890,50 kn !

odlična ponuda gdje se dobije vrhunska sportska guma po stvarno super cijeni. Količina za sada ima dovoljno a posebna ponuda traje do isteka zaliha

Sve informacije i narudžbe dostupne su na
[email protected]
091/977-2028
www.motogume.hr

(y)
Mogao bi baciti u akciju i set za ducati diavel ;)
 
Angel ST, Z650 (120-70 i 160-60-17), bilo je malo vožnji u dvoje, izbjegavan grad, prešle su oko 12 000km, par proklizavanja na semaforu je potjeralo konce ranije van. Super zadovoljan po suhome, ni jednom nisam osjećao nesigurnost i ni jednom nije pustila iako sam je nekad namjerno provocirao otvaranjem gasa... Razmišljao sam o prelasku na GT jer mislim da nemam što izgubiti, pa sad treba razmišljat iako bi najradije uzeo isti set ponovno.



 
kako to misliš ranije?? što je trebala 20 tkm izdržati?? :unsure:
Pa išlo bi to još bar 1000km 😅 nisam očekivao preko 10000km prije jeseni, što se tiče dugotrajnosti to je to, nisam ni očekivao puno više, 10-15tkm računam, taman od sezone do sezone, al eto sve dugi djirevi... Zadovoljan gumom, mislim da sa GT neću pogriješit, možda i bolji izbor od STa za moj stil vožnje, a i možda dogura do 15tkm😬
 
Nemoj se lutit, al ti mozes vozit i na cigli, nece ti biti problem.
Nemojte se ljutiti ali ako čovjek ne živi blizu nekih opakih zavoja gdje je asfalt dobar, guma će uvijek dobiti prije po sredini nego po rubovima. Još je više izrazeno na slabijim motorima koji ne mogu "zvakati" gumu u zavojima.
Ako čovjek recimo npr živi u Sesvetama kraj Zagreba i ide baciti đir na magistralu, do Karlovca je cesta ravna da ravnija ne može biti. Sa te lokacije gdje god krenete cesta je u svakom smjeru više ravna nego zavojita. Jedine gume koje sam vidio da su jednako potrošene je na motorima koji su blizu magistrale i koji se tamo voze muški ili povremeno odu na stazu ubiti rubove.


Jel uvijek mora biti ovakvih komentara gdje se omalovazava nečiji stil vožnje? U čemu je problem ako čovjek nije Rossi na cesti? Zašto bi on išao van svoje granice komfora? da bi se pohvalio na forumu kako on rubi gumu?
Previše puta sam bio svjedok gdje ne iskusni vozači nasjedaju na lovacke priče starijih o brzini kojom voze po kojoj cesti, kako se rube gume i deru slajderi..

Možda sam u krivu ali rubljenje gume nema veze sa nečijim užitkom u vožnji, a ja motor još uvijek smatram vozilom za užitak i gust a ne kurcenje pred birtijom i pecanjem kitova na plovak.
 
Pusti ti to, imo sam pilot street pa sam svako malo stisko guzove jer sam gledao dokle smijem, ovo bar ne razmisljam jel mogu ili ne, je#o gumu koja se omakne taman kad se opustis pa se vozis zgrcen dok ju ne bacis
 
  • Like
Reactions: lunjo
Nemojte se ljutiti ali ako čovjek ne živi blizu nekih opakih zavoja gdje je asfalt dobar, guma će uvijek dobiti prije po sredini nego po rubovima. Još je više izrazeno na slabijim motorima koji ne mogu "zvakati" gumu u zavojima.
Ako čovjek recimo npr živi u Sesvetama kraj Zagreba i ide baciti đir na magistralu, do Karlovca je cesta ravna da ravnija ne može biti. Sa te lokacije gdje god krenete cesta je u svakom smjeru više ravna nego zavojita. Jedine gume koje sam vidio da su jednako potrošene je na motorima koji su blizu magistrale i koji se tamo voze muški ili povremeno odu na stazu ubiti rubove.


Jel uvijek mora biti ovakvih komentara gdje se omalovazava nečiji stil vožnje? U čemu je problem ako čovjek nije Rossi na cesti? Zašto bi on išao van svoje granice komfora? da bi se pohvalio na forumu kako on rubi gumu?
Previše puta sam bio svjedok gdje ne iskusni vozači nasjedaju na lovacke priče starijih o brzini kojom voze po kojoj cesti, kako se rube gume i deru slajderi..

Možda sam u krivu ali rubljenje gume nema veze sa nečijim užitkom u vožnji, a ja motor još uvijek smatram vozilom za užitak i gust a ne kurcenje pred birtijom i pecanjem kitova na plovak.
Istina, ZG-ZD dok dojases do magistrale imas 3h, da bi 1h gusto po magistrali pa opet nazad, a starom preko plitvickih moras preko 130kmh da bi donekle siso zavoje, ali sori ne zelim zavrsit u necijem gepeku ili kabini traktora... Previse sam situacija vidio di me nebi bilo da sam se vozio ko manijak. Tamo di se da kao npr poslje Delnica di je novi asfalt i nema naselja idem koliko ide, a ima guma s kojima ne mozes ni to. A to forsiranje da je za nekoga guma losa jer ju ne rubi do kraja nema smisla. Bitan mi je osjecaj sigurnosti, da se lako upravlja i da je dugotrajnost ok. Netko je govorio da ST ne valja pa sam dao svoj osvrt pa neka svatko izabere za sebe.
 
Mislim da većina današnjih guma nadmašuje mogućnosti vozača i to je dobro. Svi se mi ponekad uspoređujemo pa zato i pogledavamo rubove guma. Muška narav. Moje pravilo je: Izbjegavaj odmjeravanja sa lokalcima. Znaju cestu, hupsere, zeznute zavoje. A može se po zavojima lijepo uživati turističkim tempom vožnje samo dodavanjem i oduzimanjem gasa, bez divljačkih kočenja. I gume tada duže traju. Sada vozim Mitas Touring Force, ugodno sam iznenađen držanjem i trajnošću (cca 7000 km).
 
Mislim da većina današnjih guma nadmašuje mogućnosti vozača i to je dobro. Svi se mi ponekad uspoređujemo pa zato i pogledavamo rubove guma. Muška narav. Moje pravilo je: Izbjegavaj odmjeravanja sa lokalcima. Znaju cestu, hupsere, zeznute zavoje. A može se po zavojima lijepo uživati turističkim tempom vožnje samo dodavanjem i oduzimanjem gasa, bez divljačkih kočenja. I gume tada duže traju. Sada vozim Mitas Touring Force, ugodno sam iznenađen držanjem i trajnošću (cca 7000 km).
Ma samo lagano ko i ja . Rijetko ti trebaju nove gume 👍
 
Covik vozi kako hoce i to je njegova stvar, a onda ne triba ni puno pametovat oko toga. Za tu voznju ne postoji guma koja ga nece zadovoljit. Ne mora nitko vozit na rubovima, al ne mora radit ni znanstvenu fantastiku od toga. (y)