GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Covjek je mozda u poslu i nema vremena pogledati forum. Da trebao bi ih nazvat...:rolleyes:
 
Uzeo dva seta angel GT po akcijskoj cijeni kod bimbe, dosao je red i na poskupljenje guma tako da ce me cekat za iducu sezonu... Za sad meni best buy guma s kojom sam zadovoljan
Kolko para ? Ja sam 160/60/17 i 120/70/17 za 1400kn DOT 21
 
Poslao bimbi upit prije par dana, niš ne odgovara, imate iskustva? Možda da ih nazovem :D
Upit bio na mail ili? Stvarno se trudimo da uvijek odgovorimo na upite, ali i nama se dogodi greška. Što te zanima, kako mogu pomoći?

Možeš me dobiti na 091/977-2028
 
Pitanje za znalce (i filozofe :mrgreen: )
Na kawi er5 je sluzbena straznja dimenzija 130/70-17... kod mene je upisana (i trenutno gore - nisam ja stavio) 150/70-17.
Što nosi ova druga dimenzija? zasto se micati s orginalne? kad sam se raspitivao za novu gumu svi su mi predlozili da se drzim tvornickih dimenzija.
vjerujem da je i ovo jedna od tema vjecnih rasprava al da cujem sto se dobije i gubi sirom gumom
 
Gubi se oblik (profil) gume jer nije na sirini felge za koju je napravljena, jel to pozitivno ili ne: to je druga prica, najcesce negativno.
 
Šira guma, motor se sporije prebaciva, teoretswki, u nekim situacijama, ima više gripa, ako je i felga odgovarajućih dimenzija.

Meni je svaki motor draži za voziti sa užom gumom nego sa širom.
 
Pitanje za znalce (i filozofe :mrgreen: )
Na kawi er5 je sluzbena straznja dimenzija 130/70-17... kod mene je upisana (i trenutno gore - nisam ja stavio) 150/70-17.
Što nosi ova druga dimenzija? zasto se micati s orginalne? kad sam se raspitivao za novu gumu svi su mi predlozili da se drzim tvornickih dimenzija.
vjerujem da je i ovo jedna od tema vjecnih rasprava al da cujem sto se dobije i gubi sirom gumom
Jedan forumas je isto imao tu dimenziju na tom motoru i ako se dobro sjecam on je to napravio jer uz to sto izgleda malo bolje sa tom sirom dimenzijom dobijes puno veci izbor guma i mozes izabrati kvalitetniju gumu, za 130 dimenziju izbor je jako mali.
 
Ako siru gumu od fabricke ne prati i sira felga, onda guma gubi oblik i obicno zavrsi sa "lomom" koji se kod naginjanja osjeti kao naglo, nekontrolisano propadanje u jos veci nagib. Slicno ali u manjoj mjeri se, npr. ponasa i "skockana" guma koja je puno vozena po autocesti. Ko se ne naginje puno, taj lom vjerovatno nece ni osjetiti, jer obicno bude na 2-3 cm od ruba, ali ko ide do ruba onda...
Sira guma = vise gripa, ali samo ako je prati i sira felga. U suprotnom kvaris voznost i stabilnost motora (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: igorC
dal felga prati vise dimenzija gume? znam da kod auta smijes kombinirati nekoliko (dozvoljenih ) dimenzija koje ne narusavaju voznost jer daju isti promjer.
al pretpostavljam da je kod motora drugacije?
dal negdje na felgi pise kakva oznaka (ne nam jel orginalna felga il je mijenjano- mada prije da je orginal)
 
dal felga prati vise dimenzija gume? znam da kod auta smijes kombinirati nekoliko (dozvoljenih ) dimenzija koje ne narusavaju voznost jer daju isti promjer.
al pretpostavljam da je kod motora drugacije?
dal negdje na felgi pise kakva oznaka (ne nam jel orginalna felga il je mijenjano- mada prije da je orginal)

Treba ti pisati sirina na felgi, u inchima ili "jotima" kako neki kazu...
Prije nekih 17 godina sam imao jednu malu hondu na kojoj je fabricki zadnja guma bila sirine 140. Covjek od kojeg sam kupio motor stavio 150 jer nije mogao naci originalnu dimenziju. Iako se radilo o mrvicu siroj gumi od fabricke, lom o kojem pricam se prilicno osjetio. Mogu samo misliti kako bi bilo da je stavio npr 160...
 
IMG_20220127_174225.jpg
moze mi netko pomoći desifrirati oznake na felgi