GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

ne kuzim...pa uvijek trebaš imat od 85 prijatelja, poznanika-kolega u prolazu ... 2-3 prijatelja. Koji ce se dignuti u 2 ujutro i doci pomoći ako treba nešto,a tako i ti njima ...
 
  • Like
Reactions: cadjo
Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.


Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu :mrgreen:


(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Crv je spas i jebeno funkcionira.

Čeka te urnebes oko čišćenja felge sada.
 
  • Like
Reactions: Hooligan and SpoRRi
pocistio undertail i felgu (spricalo je vec kod apliciranja spreja jer je bio poluispravan, a spricalo i u voznji jer je pustalo na rupu koju nije zabrtvio. Skorilo se ko guma, nije bilo tesko, 15min posla sa spuzvicom i kompresorom ispuhivanje te gumene prasine koja je nastala nakon spuzvice.

A felgu iznutra nemrem ocistit jer nemrem sam skinut gumu (a volio bi to sam napravit), al nebu problema, ruli se lako prstima, ostane gumasto, barem je tak ovo kaj je spricalo po motoru, valjda je tak i unutra kad se skori - ko plastidip (samo kaj se ne drzi jako za povrsinu) :ROFLMAO: Sonax reifenfix je u pitanju, ne znam jel su drugi sprejevi kompliciraniji za pocistit.
 
Last edited:
ne kuzim...pa uvijek trebaš imat od 85 prijatelja, poznanika-kolega u prolazu ... 2-3 prijatelja. Koji ce se dignuti u 2 ujutro i doci pomoći ako treba nešto,a tako i ti njima ...

Zvao dvojicu kaj znam u Krapini, zaustavio i 3-4 grupe motorista: niko nema crve za krpanje, zvao i 2-3 vulkanizera u KRapini, al naravno, neradni dan, niko se ne javlja.

Dobro je, doma sam doso u komadu, motor je vec pic pic (osim zadnje gume) :D
 
Zato sam ja imao srece u nesreci nedavno dodem do frenda u servis i kao aj odi po par piva do benge ima 1km i cim sam krenuo skuzim motor pliva. Uzeo pive vratim se i za 2min crv vec bio u gumi a mrzla piva u ruci.

Kad vozim 0.0 al drmnuo sam jednu od muke🤣
 

Attachments

  • IMG_20220413_171421.jpg
    IMG_20220413_171421.jpg
    1.3 MB · Views: 0
Trenutno imam set guma Michelin Pilot Street Radial na Kawi ER5 koje su onako prosječne i jako se sporo troše što mi i ne ulijeva neko povjerenje u zavojima. Želim se počastit novim setom premium gumama pa me zanima vaš savjet što uzeti. Ograničen sam izborom jer su dimenzije 110*70 R17 i 130*70 R17 straga. Trajnost mi je manje bitna od gripa, ali eto očekujem da drže oko 10tkm. (ove nakon 10tkm izgledaju kao da mogu minimalno još toliko). Za oko su mi pale Pirelli Diablo Rosso II i Metzeler Roadtec 01. Motor se vozi veći dio godine kada je preko 10 stupnjeva. Svaki savjet oko odabira dobrodošao.
 
Angel ST ako mislis trajnost a dovoljno gripa.. Roadtec 01 izbjegavaj jer ju neces za 30 godina potrosit ako na 2 cilindra uspijes izdrzat 10 tisuca sa tom Michelinkom za koju kazu da se brzo trosi. Roadtec 01 SE kazu za nju da je odlicna i nije tupasta kao prva verzija.
 
  • Like
Reactions: Sokol89
Angel ST ako mislis trajnost a dovoljno gripa.. Roadtec 01 izbjegavaj jer ju neces za 30 godina potrosit ako na 2 cilindra uspijes izdrzat 10 tisuca sa tom Michelinkom za koju kazu da se brzo trosi. Roadtec 01 SE kazu za nju da je odlicna i nije tupasta kao prva verzija.
SE nažalost nema u dimenzijama koje mi trebaju.
 
Angel ST ako mislis trajnost a dovoljno gripa.. Roadtec 01 izbjegavaj jer ju neces za 30 godina potrosit ako na 2 cilindra uspijes izdrzat 10 tisuca sa tom Michelinkom za koju kazu da se brzo trosi. Roadtec 01 SE kazu za nju da je odlicna i nije tupasta kao prva verzija.
Nije li angel GT bolji?
Tj nema li veću trajnost a bolji grip od ST. Jer GT je dvokomponentna a ST nije.
 
Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.


Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu :mrgreen:


(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Ali posjekotinu nebuš zakrpo!
 
Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.


Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu :mrgreen:


(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Slicna situacija prije par godina… Zadnja guma zrela za zamjenu i razrezem je od nesto. Komad stakla, ostar kamencic, ko ce znati… Udaljen od kuce oko 80km…
Imao crve i 3 one CO2 ampulice.
Zakrpim, potrosim ampulice, ali crv poslije par kilometara ispade jer je rupa velika… I tako se patio od benzinske do benzinske. Stavi novog crva, pusi, poslije par km ispadne crv, vozi na ispuhanoj gumi do sljedece benzinske, krpi pusi i tako u krug… Na kraju na nekoj od benzinskih kupim pumpu za bicikl, onu sto cuvas sa oba stopala dok pumpas, da mogu puhati izmedju benzinskih :ROFLMAO: Nisam imao gdje sa njom pa je zgurao pod jaknu, rucka od pumpe mi pod bradom, ne mogu glavu da oborim prema dole :ROFLMAO: pa kako mi guma ispuse, stani krpi,pumpaj… Zikina Dinastija:ROFLMAO:

Od tada imam PTSP od probusene gume :mrgreen: pa sada ispod sjedista uvijek imam minimalno 10 crva, 5 CO2 ampula i malu Xiaomi pumpu na baterije (ne pitajte gdje je sve to stalo) Kada putujem onda nosim i malu pumpu sto ide na 12v uticnicu.
Pored crva, nosim i one kockaste Tip-Top zakrpe-crve, one su malo sire pa se nadam i bolje za vece rupe…
I ekstra velika tuba ljepila za vulkaniziranje :)
Uglavnom, ko se na mlijeko oprzi, i u jogurt puse :mrgreen:
 
Last edited:
Nije li angel GT bolji?
Tj nema li veću trajnost a bolji grip od ST. Jer GT je dvokomponentna a ST nije.


Moze bit nemam ja pojma...Ja sam vozio ST i brutalna je guma...Kad sam tek uzeo svoju Litru prvi set sam prosao oko 10-11 tisuca km a vec iduci sam potrosio za 5500-6000

Svakako nemam zamjerku za tu gumu....Super je po kisi a brzo se grije i nigdje mi nije pustila
 
Angel GT je novija generacija od ST, odlikuje je nešto bolje držanje na mokrom i trajnost. Obje su dobre tako da neces fulat, a gle nemoj kupit najjeftiniju i napisi sto se nudi, angel city bi mogao biti dobar izbor
 
Slicna situacija prije par godina… Zadnja guma zrela za zamjenu i razrezem je od nesto. Komad stakla, ostar kamencic, ko ce znati… Udaljen od kuce oko 80km…
Imao crve i 3 one CO2 ampulice.
Zakrpim, potrosim ampulice, ali crv poslije par kilometara ispade jer je rupa velika… I tako se patio od benzinske do benzinske. Stavi novog crva, pusi, poslije par km ispadne crv, vozi na ispuhanoj gumi do sljedece benzinske, krpi pusi i tako u krug… Na kraju na nekoj od benzinskih kupim pumpu za bicikl, onu sto cuvas sa oba stopala dok pumpas, da mogu puhati izmedju benzinskih :ROFLMAO: Nisam imao gdje sa njom pa je zgurao pod jaknu, rucka od pumpe mi pod bradom, ne mogu glavu da oborim prema dole :ROFLMAO: pa kako mi guma ispuse, stani krpi,pumpaj… Zikina Dinastija:ROFLMAO:

Od tada imam PTSP od probusene gume :mrgreen: pa sada ispod sjedista uvijek imam minimalno 10 crva, 5 CO2 ampula i malu Xiaomi pumpu na baterije (ne pitajte gdje je sve to stalo) Kada putujem onda nosim i malu pumpu sto ide na 12v uticnicu.
Pored crva, nosim i one kockaste Tip-Top zakrpe-crve, one su malo sire pa se nadam i bolje za vece rupe…
I ekstra velika tuba ljepila za vulkaniziranje :)
Uglavnom, ko se na mlijeko oprzi, i u jogurt puse :mrgreen:
Prijatelj se dovukao do mene na polu praznoj. Nabio u zadnju gumu šaraf 10mm. Krater cijeli u gumi. Kako je to uspio ne zna ni on.
U uvlakač sam odmah zavukao 2 crva, namuljao sa ljepilom i strpao u gumu. Vozio se tako mjesec dana. Curilo nije, ali je ipak promijenio obje.
 
Ali posjekotinu nebuš zakrpo!

Sad pogledao malo bolje: posjekotina je dugacka cca 10mm, barem na vidljivom dijelu gume, mozda je unutra puno manja rupa, a mozda ista, tako da si vjerojatno u pravu.

Vjerojatno je prednji kotac podigo komadica stakla sa ceste koji je zarezao zadnju gumu, ali nije ostao u njoj. Inace, guma je imala do celavog jos preko 2mm mesa, a i kad je celava ima barem jos toliko mesa, znaci da je staklo uspjesno zarezalo preko 4mm dubine u duzini od cca 1cm
 
Last edited: