Anton
Member
Ako netko ne zna, a zanima ga, Harley Davidson daje probne vožnje svojih modela ( ako se ne varam pet različitih modela ).
Ovdje imate detalje:
http://www.facebook.com/HD.Zagreb?ref=hl
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/531546_340340039382311_2124192674_n.jpg
http://harley-davidson-zagreb.hr/
Danas sam bio i probao sam Wide Glide. Pa eto, staviti ću i nekoliko crtica o tome.
Da budem iskren, nisam nikada volio choppere, nisam imao ništa protiv tih motora naravno, ali jednostavno mi nisu nekako sjedali, prvenstveno zbog po meni čudnog položaja sjedenja, te općenito položaja ruku.
Ali kako sam se zajebao.![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
Ovaj motor je udoban do jaja, zapravo, totalno sam iznenađen koliko je udoban. Čak me i manevriranje 300 kg teškog motora nije previše patilo ( a i to sam se uvijek pitao, kako se sa takvim guvernalom manevrira, pogotovo u mjestu ). Sve je bilo poprilično lagano.
Paljenje je bezkontaktno, dakle, ključ u džepu ( ako se ne varam, Kawasaki GTR1400 ima takav sistem isto ). Ovako, što se tiče mjenjača, malo je grublji, što i nije toliki problem, više me patilo što se ler malo teže nađe, ali nemam drugih zamjerki na sam mjenjač.
Što se kvalitete izrade tiče, onako, ne mogu reći da je loša, bolja bih riječ bila - gruba, ali u pozitivnom smislu, imam dojam da je i izrada "predimenzionirana".
Sam motor, očekivano zbog svoje konstrukcije, V2 od 1600 ccm, ima vibracija, onako, solidnih, ali ništa što bi mi zasmetalo. Doduše, ne znam kako bi mi bilo nakon neke duže vožnje, ali nakon pola sata nisam osjetio nikakve bolove u rukama ili "treskavicu". 8)
Zanimljiv je i osjećaj na ravnome, kada te povuče ovakav tip motora, onako, zanimljiv način ubrzanja, nekako, kamionski, kao kada sam vozio Actrosa ( ovo je u pozitivnom smislu! ), zbog velikog okretnog momenta.
Provozao sam ga malo i po Vrapču, tamo kada se penje uzbrdo ( rekao bih sigurno preko 10 % nagib ), iza onog novog stambenog naselja, eh kako puca, kada se vraćaš u prvoj nizbrdo. :021:
Uglavnom, rezime, kada bih kupovao choppera, onda bih kupio upravo ovaj model.
Nisam probao druge, ali teško da bi me nešto ispod 1600 ccm sada moglo zadovoljiti u toj klasi.
A jesam zahtjevan nakon jedne vožnje.![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
Eto, to su ovako neka moja kratka iskustva, ako je netko bio ili će ići, neka napiše koju riječ ovdje.
Inače, ponesite kacigu sa sobom, jer ju oni nemaju. Čovjek mi je rekao da raširim prijateljima i poznanicima za probne vožnje, pa sam ga ja poslušao.![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
Ovdje imate detalje:
http://www.facebook.com/HD.Zagreb?ref=hl
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/531546_340340039382311_2124192674_n.jpg
http://harley-davidson-zagreb.hr/
Danas sam bio i probao sam Wide Glide. Pa eto, staviti ću i nekoliko crtica o tome.
Da budem iskren, nisam nikada volio choppere, nisam imao ništa protiv tih motora naravno, ali jednostavno mi nisu nekako sjedali, prvenstveno zbog po meni čudnog položaja sjedenja, te općenito položaja ruku.
Ali kako sam se zajebao.
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
Ovaj motor je udoban do jaja, zapravo, totalno sam iznenađen koliko je udoban. Čak me i manevriranje 300 kg teškog motora nije previše patilo ( a i to sam se uvijek pitao, kako se sa takvim guvernalom manevrira, pogotovo u mjestu ). Sve je bilo poprilično lagano.
Paljenje je bezkontaktno, dakle, ključ u džepu ( ako se ne varam, Kawasaki GTR1400 ima takav sistem isto ). Ovako, što se tiče mjenjača, malo je grublji, što i nije toliki problem, više me patilo što se ler malo teže nađe, ali nemam drugih zamjerki na sam mjenjač.
Što se kvalitete izrade tiče, onako, ne mogu reći da je loša, bolja bih riječ bila - gruba, ali u pozitivnom smislu, imam dojam da je i izrada "predimenzionirana".
Sam motor, očekivano zbog svoje konstrukcije, V2 od 1600 ccm, ima vibracija, onako, solidnih, ali ništa što bi mi zasmetalo. Doduše, ne znam kako bi mi bilo nakon neke duže vožnje, ali nakon pola sata nisam osjetio nikakve bolove u rukama ili "treskavicu". 8)
Zanimljiv je i osjećaj na ravnome, kada te povuče ovakav tip motora, onako, zanimljiv način ubrzanja, nekako, kamionski, kao kada sam vozio Actrosa ( ovo je u pozitivnom smislu! ), zbog velikog okretnog momenta.
Provozao sam ga malo i po Vrapču, tamo kada se penje uzbrdo ( rekao bih sigurno preko 10 % nagib ), iza onog novog stambenog naselja, eh kako puca, kada se vraćaš u prvoj nizbrdo. :021:
Uglavnom, rezime, kada bih kupovao choppera, onda bih kupio upravo ovaj model.
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
A jesam zahtjevan nakon jedne vožnje.
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
Eto, to su ovako neka moja kratka iskustva, ako je netko bio ili će ići, neka napiše koju riječ ovdje.
Inače, ponesite kacigu sa sobom, jer ju oni nemaju. Čovjek mi je rekao da raširim prijateljima i poznanicima za probne vožnje, pa sam ga ja poslušao.
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)