Hayabusa is back!

Gsxr 1100 iz 89 je placen sa uvozom 23000 DM uz napomenu da je vlasnik bio pomorac a ako me sjecanje dobro sluzi 95. je gsxr 1100w kostao 27000 DM
a placa je onda bila 300 DM zanci da je nova hayabusa prilika stoljeca :cool:
samo 95 nisi bacio 100 maraka na internet, 2-3 mobilna i pej tivi. mislim ako te 100 maraka moze okrpit.
 
Neko je već dobro napisa...ovo je motor koji prati ljude koji su već vozili isto/slično i sad su samo stariji i (možda) pametniji. Ili za lude Amere jer je spreman na stock internale primit još 80 konja bez problema.

Ja bi isto volija sve ove nove elektro-đinđe, odnosno kontrole (ABS, TC, WC, HDZ...) na svon B-Kingu jer zna bit divlji po kiši na spli'ckon poliranon asfaltu. Šteta šta neće izać novi model jer bi sad svi ovi starci dočekali volan umisto ručki raširenih ruku, odnosno uspravne kičme. :mrgreen:

Cijena je korektna i ja bi bira ovo bilo kad prije Kawinih superchargera. Vozin 200 konja (isto sve ka Hayabusa Gen2) za daily (po suncu, kiši, apokalipsi) i svaćan da je beskorisno i previše, ali još uvik čekan da mi neko sugerira motor koji sa semafora starta s 1500 okretaja i ide stvarno dobro neovisno u kojoj je brzini, a da ne trza i trese ka V2. Očekivalo bi se da će Gen3 bit još uglađenija. Možda da su napravili neku reviziju mašine, ali ne minjaš konja koji pobjeđuje.
 
Akrap je sličan onome na zzr-u, drukčije su stilizirani karbonski dijelovi.



Na mome motoru 4u2 Akrap skida 7kg. Dakle 4u1 preko 10kg. OEM sustav teži 19kg, Akrapov 12.

Sliponi skidaju 5kg, a ta dva Akrapa su teška svega 8.5kg. Katalizatori se vade s dva prsta.

Nije to baš tolika razlika od tih dobrih starih vremena.

osim Slip On, napravljena je i Racing izvedba..skroz drukcija, puno jeftinija..ali nije road legal - jasno..

1614944703298.png
1614944722986.png


nazalost, nemam vecu sliku (jos), pa jbg..
 
Na mome motoru 4u2 Akrap skida 7kg. Dakle 4u1 preko 10kg. OEM sustav teži 19kg, Akrapov 12.

Sliponi skidaju 5kg, a ta dva Akrapa su teška svega 8.5kg. Katalizatori se vade s dva prsta.

Sve su to izuzetno bitni podaci za 99,9% prosječnih korisnika, je li bajk 5 kila lakši ili teži...
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Ajde ponovno pročitaj i ovaj put s razumijevanjem na što se moj odgovor odnosio.

Pomoći ću ti...


Vec kad se spominje moj prijasnji post evo o cemu pricam

1615116013849.png


1615116040099.png


Mislim da ovde nema bas mogucnosti ( osim slip on-a ) za neku promjenu pod uvjetom da zelimo street legal motor

Sve skupa djeluje poprilicno tesko i ne bas pogodno za modifikaciju
 
A kome to, ali REALNO, treba modifikacija, osim za serendanje bezveze i kurčenje uz kavu?

Meni.

Ako sam već pljunuo hrpu para, ona nek za tu hrpu para urla, zgleda i skida kile.

Za što tebi ali REALNO treba išta jače od 125 ili 250ccm? Ograničenja su ionak svugdje po gradovima i mjestima 40, 60 ili 80km/h.
 
Meni.

Ako sam već pljunuo hrpu para, ona nek za tu hrpu para urla, zgleda i skida kile.

Ne treba ti. Nisi Rossi i nemaš vještinu i potrebe vožnje, glede ubrzanja i maksimalne brzine, da ti 5 kila više ili manje ne znače apsolutno ništa. Ustvari, vjerojatno ni motor koji imaš sam po sebi nije stroj kojem je to nešto bitno. Za urlanje se slažem (ili i ne slažem), obzirom je to iritantno i zakonski kažnjivo, no jasno je da svaka roba ima kupca, ta industrija ne postoji bezveze, iako smatram da je ista umnogome bazirana na kompleksaškoj prirodi i psihologiji ljudi koji prirodno žele bolje, bez obzira ima li to smisla i efektivne koristi ili ne.
 
Ne treba ti. Nisi Rossi i nemaš vještinu i potrebe vožnje, glede ubrzanja i maksimalne brzine, da ti 5 kila više ili manje ne znače apsolutno ništa. Ustvari, vjerojatno ni motor koji imaš sam po sebi nije stroj kojem je to nešto bitno. Za urlanje se slažem (ili i ne slažem), obzirom je to iritantno i zakonski kažnjivo, no jasno je da svaka roba ima kupca, ta industrija ne postoji bezveze, iako smatram da je ista umnogome bazirana na kompleksaškoj prirodi i psihologiji ljudi koji prirodno žele bolje, bez obzira ima li to smisla i efektivne koristi ili ne.

Najbolje je imati misljenje oko svega..uvijek..💪🏼💪🏼
 
Ajde 2-3 kile, ali 10 kila manje na motoru se pozitivno osjeti. Ne pravi razliku kod nas poluvozača kao kod Rossija, ali se osjeti. Onaj koji to ne osjeti, najbolje mu je da se prime čopera, to je ionak beskoristan kup željeza. Ali opet, taj čoper je "beskoristan" meni isto kao i ZZR, Hayabusa, B-king ili Akrapi ovome kaj oće čopera.
 
Naravno. Tko ima mozga, ima i mišljenje. Mada bi bilo bolje da veliš što sam rekao netočno, umjesto da prodaješ plitke komentare...

recimo Akrapovic ne urla, cak ni blizu, ali mozemo to pripisati i subjektivnosti - naravno...no recimo kompleksi - znaci svako ko si kupi sto mu srce zeli je kompleksas - tipicni primjer balkanca izvire iz tebe, bas ono protiv kojeg se 'boris' u drugim temama..