Hayabusa is back!

Naravno. Tko ima mozga, ima i mišljenje. Mada bi bilo bolje da veliš što sam rekao netočno, umjesto da prodaješ plitke komentare...

mišljenje je kao šupak, svako ga ima

a tvoje mišljenje je uvijek veliko, naširoko i uvijek u sridu (guice)

da sam svaki put u kamion ubacio takvog pametnjakovića ko ti, danas bi imal konvoj pun pametnjakovića, svi isti, ko da vas printa neko iz zajebancije😂


Srki
 
:cool:svaki motor je sa qurčenje (između ostalog :mrgreen: )

pa stoga; bijela busa i 4/1, :cool: iako kg, ks, i sve je to lijepo, bez da se zamaraš i budeš street legal
fino tko kupi busu, bolje su ipak dva (4/2) i svega je sasvim dosta, ali qurčenja nikada previše :cool::mrgreen:

BTW

:unsure: zvuk ovako online i nije nešto, pa do boljeg YT ;)


b240c891-bec1-4581-afd9-8f699156a8a5.png


e8139f97-d978-4341-898e-c6a574dec0b4.png
 
...ona što nije street legal, odmah nema ni nosač tablice etc. :cool: :mrgreen:





:unsure: samo; sad bude zayebancija čupati te DB k. 'ko na kawi :mrgreen: )

Evo postenog ispuha
(y) jedino ako DB k. idu van, jer 50% qurčenja je nalja, daljnjih 50% je zvuk :cool:

pa npr. kad parkiraš u dvorište, obe susjede sa suzom u oku provire i jedna kaže:
"UUUUUUUUU, susjed :) evo opet avion stigao, aaaaaaaaaa?" :mrgreen:
 
Last edited:
Jbt zamisli sramote netko dođe ispred kafane i parkira Ducati naked kraj hayabuse i naked jaci 😳
 
Kad ste se takli auspuha...ovisi o motoru. Uzet ću za primjer svoga koji je ima lonac s pripadajućin dijelovima od 10kg i to ispod suvozačevog sica. Akrapi skinu skoro 7kg šta se da osjetit kad je tako visoko. Hayabusa Gen2 je isto znatno "mršavila" kad bi se išlo na 4-2-1. S komplet sustavon (grane) je to išlo još radikalnije, ali to već nije street legal.

Nekad je originalni auspuh jednostavno preružan i zaminiš ga. Nekad želiš dublji zvuk. Nekad želiš pričat o tome na kavi. Ne razumin ljude koji grintaju zato šta drugi troše svoje pare na nešto. :unsure:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Kad ste se takli auspuha...ovisi o motoru. Uzet ću za primjer svoga koji je ima lonac s pripadajućin dijelovima od 10kg i to ispod suvozačevog sica. Akrapi skinu skoro 7kg šta se da osjetit kad je tako visoko. Hayabusa Gen2 je isto znatno "mršavila" kad bi se išlo na 4-2-1. S komplet sustavon (grane) je to išlo još radikalnije, ali to već nije street legal.

Nekad je originalni auspuh jednostavno preružan i zaminiš ga. Nekad želiš dublji zvuk. Nekad želiš pričat o tome na kavi. Ne razumin ljude koji grintaju zato šta drugi troše svoje pare na nešto. :unsure:


Kad spominjes 2. gen mislim da je sa Broocks-om (Alien Head) usteda bila 17.5 kg a sta se tice starih vremena tvornicki auspusi su vecinom bili ruzni kao
lopov ali kad uzmes u obzir da je za svaki motor od 4 cilindra postojao 4-1 sistem usteda na tezini je uvik bila znacajna (uz napomenu da bi mogao vidit do ispusnog ventila koliko su bili otvoreni :mrgreen: )

U ostalom svak za svoje novce neka radi sta hoce
 
Ne. Nego svatko tko troši lovu na za njega posve besmislene i beskorisne stvari jer je umislio da će time biti bolji, vredniji i pamnetniji. I ljepši!
A tko određuje što je smisleno a što besmisleno? Ako netko odluči kupit motor da bi bario komade, pa nek bari... samo nije preporučljivo baš da ako nikad nije vozio veći motor, kupi hayabusu...
 
Dobro je da ima izbora, ukusi su različiti kao i lova koju je netko za taj ukus spreman potrošiti, meni je debilana dati 10k kuna za telefon, netko drugi je u stanju 3 dana stajati u redu za njega, meni ni z žepa ni f žep, kak bi se reklo svaki bedak ima svoje veselje, a neki i dva (vjerojatno ni ja nisam niš bolji, samo u nekim drugim stvarima, nek kupuje ko kaj hoće).