Hayabusa is back!

infinity

Well-known member
Jan 23, 2008
3,784
408
83
Kad sam mislia na vukojebinu, nisam mislia na HR...
Hayabusa je iz 99g za razliku od zzr-a
Covik se iznenadi u kojem zabacenom dilu svita vidi busu.
 

stipe_zxr

Well-known member
Apr 30, 2019
1,701
534
113
1017
d8
Ja osobno nemam problema sa crnim vozilima. Uvijek nekako nađem vremena i volje za pošten glanc :mrgreen:

OK mi je nova Busa kao motor i drago mi je što nastavlja predstavljati ovu izumiruću vrstu cestovnih grdosija, ali me na prvi pogled ostavila totalno ravnodušnim.

Rekao bih da je izgledom dosadna. Nema onaj WOW faktor. Koliko god ona izgledala ili djelovala kao novi motor, kad je vidiš i dalje je to ona ista stara Busa.

Ne bih ga mogao zamijeniti njome.

View attachment 730539
Volio bi vidjeti kako je vozis po d8👍
 

Napier

Well-known member
Feb 3, 2015
1,723
569
113
Kad sam mislia na vukojebinu, nisam mislia na HR...
Hayabusa je iz 99g za razliku od zzr-a
Covik se iznenadi u kojem zabacenom dilu svita vidi busu.
Npr. setam po Arubi i u jedno popodne projde 7-10 komada i svaka sa Brooks auspuhom i produzenom vilom i barem tri sa jednim diskom naprid (zato i nisam stavija Brooks na svoju da bas ne izgledam kao manjinac :mrgreen: )

Ista je prica po ostatku Caribbean cirkusa a od US necu ni govorit
 

Napier

Well-known member
Feb 3, 2015
1,723
569
113
Tužno je za vidjeti što sve potomci berača pamuka rade od nje:cry:
Za ovo treba biti celicnog kurca i jos jaceg zeluca

Super ce se uklopit onaj chrome insert na novoj u ove kreacije

1618822319150.png
1618822359533.png
1618822441028.png
 

Bob Rock

Well-known member
Sep 6, 2006
4,764
763
113
50
Split
www.suzuki-split.hr
  • Like
  • Haha
Reactions: cadjo and seki22

passenger

Well-known member
Jun 5, 2008
1,480
40
48
Tučepi
Ovaj komentar mi je promaka, iako se ne želin uvlačit u rasprave o tome ko ima većeg pišu i čiji je konj za veću pohvalu, ali moran komentirat kako san poprilično siguran da nije ima 190 konja *na kolu*.

Moj nakon mapiranja sa skoro savršenin AFR-on i kuten paljenja je dava 183.3 na kolu (197.7 na radilici), a motor ima cili Akrapovič sustav (ne samo topove) i proširen airbox s ručno modeliranin fiberglas izvodima za cold/ram air na bočnin usisima (ispod žimgavaca) i filteron veće površine. Šta je moguće i odgovara modifikacijama s obziron da original ima 186 na radilici.

Volija bi znat modifikacije na tvome jer 190 na kolu (šta bi bilo priko 205 na radilici) vata ekipa s 1440cc kiton. Ili si ima neke žešće preinake u mašini ili je stol na kojen se mirilo bija jako darežljiv.
pardon... krivo se izrazija/napisa... na radilici je izmjereno 190 ks..skuzaj te(y)
i da radjena je malo glava agregata,tanja brtva i jos toga...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vyp54

ODST

Well-known member
Aug 26, 2010
1,067
576
113
1017
Ma top motor, jos samo cekamo povratak legendarne R7 👍
 

igVG

Member
Nov 21, 2013
924
21
18
4
Wien
Ciganili su se.
Ne vjerujem im da su testirali VVT, vecu kubikazu, turbo, inline 6...
Rezali su troskove i...nasanjkali se.
Slicno su napravili i u MotoGP, pa evo rezultata.
Steta.
 

Matek

Well-known member
Apr 27, 2009
2,945
395
83
32
sjever
ma da je stoput brži taj drek ja bi rađe busu.... možda je i zzr autobus ogavni stoput bolji motor od buse i dalje bi rađe busu..... makar sam kawasaki fan :)
 
  • Like
Reactions: Dene