Hayabusa is back!

Zašto da se tuku konjima kad nemaju konkurenciju? Busi je bitna samo brzina. Ovo što imaju je sasvim dovoljno i vjerujem da su napravili prihvatljiv kompromis. Za brojke sam već rekao da su skromne jer smo tu gdje jesno ali po mojim iskustvima, publika za taj motor ne dolazi iz generacije onih na društvenim mrežama, ima neku lovu, i uglavnom je godinama vjerna brandu i i klasi.
Ne kazem da je los motor..2012 bi bio odlican i razmisljo bi da vadim suske iz madraca..2021..to sto seru moment na srednjim okretajima..uzecu gt 1600 i vozit se ko gospodin..nisam vjeran ni zeni a kamoli brendu..uzimam ili mozgom ili srcem..ovo me nece prejebat ni u jednom slucaju :mrgreen:
 
Potpisujem sve što veliš, ZP, iako je pojam "nove verzije" umnogome vrlo diskutabilan. Kubikaža i okvir su nepromijenjeni od zadnje verzije, najveće prilagodbe su služile ekološkoj prihvatljivosti, nove su i felge sa sedam prečki, ostalo je kozmetika više-manje... zbog same filozofije Hayabuse nije uzimana ni tehnika sa GSX-a glede ventila i moto-managementa, jer joj ni to ne treba, time je dobila jeftinije održavanje i manju osjetljivost na kvarove.
 
  • Like
Reactions: ZP1993 and pikacu79
Podsjeca na onaj s zzr a ... nka me isprave ovi sto ga imaju..


U pravu si

1612686336846.png


Samo je li kawa Euro 5 ?
 
Zaboravimo dobra stara vremena i momentalni weight reduction od 10 kg

1612687737589.png


Sada imamo aftermarket auspuh koji je skoro beskoristan
 
  • Like
Reactions: ODST
...joši, (jer je naravno suza) ali crni,
na crnog + da je bar ona lajsna tamni krom

uhhhhhh :cool:

ovako nešto :mrgreen:
1612689325812.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: infinity
U pravu si

View attachment 728030

Samo je li kawa Euro 5 ?

Ovo je performance verzija. Obicna nema akrape.
I ne nije Euro 5 i zbog toga ga nema vise u EU. Perfomance ima jos i Ohnilsa ali i 34 tisuce kuna vecu cjenu.
Sto se same Buse tice meni je motor bomba i sto vise gledam popis dodatne opreme to mi je drazi.
Masina je ojacana i vjerujem da se moze iz nje izvuci poprilicno konja ali nije vise najbrzi u kafani ili najbolji u igri brojki i slova pa su ljudi razocarani.
 
Ovo je performance verzija. Obicna nema akrape.
I ne nije Euro 5 i zbog toga ga nema vise u EU. Perfomance ima jos i Ohnilsa ali i 34 tisuce kuna vecu cjenu.
Sto se same Buse tice meni je motor bomba i sto vise gledam popis dodatne opreme to mi je drazi.
Masina je ojacana i vjerujem da se moze iz nje izvuci poprilicno konja ali nije vise najbrzi u kafani ili najbolji u igri brojki i slova pa su ljudi razocarani.

Motor izgleda odlicno a masina je slozena da u US odma moze na drag strip klanje i nabijanje svega i svacega po njij ali jebi ga ocekivao sam da ce krenuti u drugom smjeru jer opet kazem uvik je bila sinonim za performanse a ne neka soya derivat ali jebi ga danas kad vise ne znas sta hoda po cesti onda je to ocito novo normalno
 
  • Like
Reactions: singlica
Podsjeca na onaj s zzr a ... nka me isprave ovi sto ga imaju..

Akrap je sličan onome na zzr-u, drukčije su stilizirani karbonski dijelovi.

Zaboravimo dobra stara vremena i momentalni weight reduction od 10 kg

View attachment 728031

Sada imamo aftermarket auspuh koji je skoro beskoristan

Na mome motoru 4u2 Akrap skida 7kg. Dakle 4u1 preko 10kg. OEM sustav teži 19kg, Akrapov 12.

Sliponi skidaju 5kg, a ta dva Akrapa su teška svega 8.5kg. Katalizatori se vade s dva prsta.

Nije to baš tolika razlika od tih dobrih starih vremena.
 

Attachments

  • akros.jpg
    akros.jpg
    274.6 KB · Views: 109
Last edited:
Busu prethodne generacije sam probao od kolege Paranoida prije neg sam se odlučio kupit zzr-a i svidjelo mi se kako se vozi.

Zato i je pala odluka na 14icu.

To su motori na kojima u vožnji ti jednostavno ne osjetš tih 260kg. Ali to nitko ne vjeruje dok osobno ne proba i ne padnu zastori.
 

Attachments

  • bus.jpg
    bus.jpg
    131.9 KB · Views: 108
Ja promasio fudbal a oni su Promasili cilj..tako mogu izac navece i kad nista ne jebem lazem nije bi bio cilj jebat nego samo izac :mrgreen: :mrgreen: neko je optimisticno izjavio da ce prodat 7km u hr..tesko


Znaš koliko je Suzukija briga za prodaju u Eu, a kamoli u Hr...To šta prosječan Hrvat nije zadovoljan, zaboli ih.. Budi siguran da su dobro proučili tržište i izbacili nešto za što misle da će se prodavati idučih 6-7 godina.. Znamo svi da Suzuki nije baš ažuran što se tiće novih modela.... U toj klasi traže neku sredinu, umjerenost i upotrebljivost vjerovatno.. Vrijeme će pokazati..
A što se tiće hrvatskog tržišta.. Pa, mislim da bi mi u Dalmaciji mogli isporučiti 3 komada godišnje otprilike.. Ništa značajno..
 
Znaš koliko je Suzukija briga za prodaju u Eu, a kamoli u Hr...To šta prosječan Hrvat nije zadovoljan, zaboli ih.. Budi siguran da su dobro proučili tržište i izbacili nešto za što misle da će se prodavati idučih 6-7 godina.. Znamo svi da Suzuki nije baš ažuran što se tiće novih modela.... U toj klasi traže neku sredinu, umjerenost i upotrebljivost vjerovatno.. Vrijeme će pokazati..
A što se tiće hrvatskog tržišta.. Pa, mislim da bi mi u Dalmaciji mogli isporučiti 3 komada godišnje otprilike.. Ništa značajno..
Citajuci komentare po usa forumima nece se ni tu bas usrecit..3800dolara skuplja os stare
.toliku udicu nece moc progutat..ovde smo valjda da iznesemo svoje licno misljenje..kako ce se prodavt po indiji i amerikama zaboli me..ovde je na snazi prodavanje muda pod bubrege i jos te ubjedjuju kao to je to..mojnemeni matereti..ko vstrom..bio 1000 sad je 1050 a fucking ista mashina..zamjenili karike
.jako mudo...motor je dobar bolji od starog al ne vrijedi te pare..da mi ga ko da dzabe nebi se bunio..onda bi se falio kako je laksi 2kile od starog ima dzidze midze a nema veze sto sam moro doplatit za onu tutu nazad na sjedistu
 
Za svaki, ali baš svaki novi motor koji se pojavi, u 90% slučajeva ide pljuvanje po izgledu. Onda po agregatu i tehnici. Onda prođe neko vrijeme pa se čovjek malo privikne. Onda prođe još neko vrijeme kad bi već nešto kupovao pa počneš gledati konkurenciju i vidiš da isto nude muda pod bubrege. I onda se vratiš nečem koliko toliko poznatom i voziš dalje. Kad si spomenuo novog VStroma, taj motor je više nego korektan i meni ga je bio gušt vozit. I tak me bolio kiki jel to stara ili nova mašina. Kad se sad vratim na drugu napisanu rečenicu, pola ljudi će se odlučiti za njega jer traže poznatu i provjerenu mašinu a drugoj polovici je to zastarjelo. Da ne velim za elektroniku.
 
To su motori na kojima u vožnji ti jednostavno ne osjetš tih 260kg. Ali to nitko ne vjeruje dok osobno ne proba i ne padnu zastori.

Velika većina nije u životu sjela na takve motore, o vožnji da ne pričam, o usporedbi još manje. Puno puta mi je to bila tema razmišljanja: zašto se bolje, ugodnije i sigurnije osjećam na velikim motorima, ali s nižim težištem. Nekad brijem i da sam protratio godine na R-ove bespotrebno jer potencijal ionako nikad nisam mogao iskoristiti. :mrgreen:
 
Velika većina nije u životu sjela na takve motore, o vožnji da ne pričam, o usporedbi još manje. Puno puta mi je to bila tema razmišljanja: zašto se bolje, ugodnije i sigurnije osjećam na velikim motorima, ali s nižim težištem. Nekad brijem i da sam protratio godine na R-ove bespotrebno jer potencijal ionako nikad nisam mogao iskoristiti. :mrgreen:

Sve odlično rečeno. I što je najgore mnogima - istinito.

Ljudi seru po motorima, ne valja im ovo, pa ono, pa truč laprd kenj o stvarima u koje se činjenično kuže ko Marica u krivi kurac, pa najdublje misli baca ekipa koja vozi u prosjeku motore jeftinije od 3000 eura, no "znaju" kako će se Busa prodavati, a ne kuže da onaj koji kupuje i vozi takav bajk ima sasvim drugačiji mentalni sklop i film u glavi od njih, ali postavljati sam sebe kao jedinicu i mjerilo ispravnog je pretežak zadatak za izbjegavanje... ista fora kao i uspoređivanje Buse sa nekim R-ovima po pitanju snage i brzine, jer ne kuže da Busu boli kurac za nekakav R1 ili čak i GSXR iz vlastite kuće, Busa nije tipičan R-motor i ne pada joj na pamet usporedba sa njima, a time ju boli i kita za činjenicu što ima motora sa više snage, većom brzinom i ne znam čime... Hayabusa je oduvijek deklarirana kao allrounder, nekakav motor za sve, od trke do putovanja, stoga ju čiste spike koje ima nekakav sprčeni R ni ne zanimaju...

Sjetim se davnih vremena i dubokoumnih spika likova, ali ono najozbiljnijih lica, vjerojatno duboko uvjerenih u to što kenjkaju, koji nisu znali iskoristiti na ravnoj cesti ni 2/3 snage i potencijala nekakve osrednje serijale koja ih je čekala ispred Pit Stopa, no ozbiljno su planirali bacati lovu na nekakve auspuhe koji bi im uštedjeli 2 kile na težini motora (i time bi dobili urnebesne performanse"), jedino im nije padalo na pamet da svoju troznamenkastu drek-špajzu u kilaži smanje za ne dvije, nego bar dvanaest kila kako bi izgledali elementarno normalno, dvije kile bi uštedjeli već i da se iskenjaju prije vožnje... te spike što bi i kako bi pojačali motor koji je ionako besmisleno jak, barem za njihovo znanje vožnje i okruženje u kojemu će se voziti, je tema za dokone likove uz kavu koji su si tada jako važni, a realnost ionako nitko ne spominje...

Ima dovoljno klipova na YT u kojima i sami Japanci, test ekipa i inženjeri zajedno voze i objašnjavaju kojoj publici je Busa namijenjena, u tom smislu na što su posebno pazili, zašto nije najjača i najbrža na svijetu itd., pa preporučam da se prije nastavka blamiranja bar malo educiraju, a ne da tuguju oko podataka sa kojima sami neće nikada imati apsolutno nikakve veze...
 
sa strane kvalitete vožnje, pouzdanosti i troškova održavanja, radije bi novu Busu nego bilo koje novo govno koje izlazi iz bmw, ktm ili bilo koje sroljave talijanske tvornice

Srki
 
Ovaj ljakse i Glava u ustu rupu pusu 💋 sve nesta kontam da nije jedan AKA drugi :mrgreen:
 
Akrap je sličan onome na zzr-u, drukčije su stilizirani karbonski dijelovi.



Na mome motoru 4u2 Akrap skida 7kg. Dakle 4u1 preko 10kg. OEM sustav teži 19kg, Akrapov 12.

Sliponi skidaju 5kg, a ta dva Akrapa su teška svega 8.5kg. Katalizatori se vade s dva prsta.

Nije to baš tolika razlika od tih dobrih starih vremena.


Nismo se razumili

Pricam o nekom Euro5 agregatu
Nemoj me krivo shvatiti ali i tvoj motor je vec past tense mislim da sa novima ce biti samo veca glavobolja u vezi performance dodatne opreme

Hayabusa je specifican motor i ima takvu specificnu publiku a sta se voznje tice ti kilogrami i stabilnost ti daju samopouzdanje pri velikim brzinama i meni odgovara a sta se tice zzr-a on je agilniji od nje samo jednostavno nije moj prvi izbor

Mislim da ce nova imati svoju publiku bez obzira na neke zamjerke