Hayabusa is back!

Village

Well-known member


Model koji se pojavio 1999., Hayabusa je zapanjio motociklistički svijet i iznjedrio kategoriju hipersporta na dva kotača. Preuzevši ime od japanske vrste sokola, odmah je pružio nenadmašne performanse. Ovaj model odmah je postao prepoznatljiv zahvaljujući svojoj sada već ikoničnoj silueti i nastavio je razvijati kultni status. Njegov moćni motor omogućio je glatko isporučivanje snage nalik turbinama, ali mu je pružio i fleksibilnost i iskoristivost, s kojima se konkurencija nije mogla nositi, dok je karoserija dizajnirana da bez napora klizi zrakom .

Lansiranje druge generacije Hayabusa 2008. povećalo je kapacitet i snagu, dok je ažuriranje 2013. dodalo Brembo monoblok čeljusti i ABS sustav, nadogradnje koje su motorni stroj na dva kotača čvrsto uvele u 21. stoljeće, ali ipak ostale vjerne jedinstvenom stilu koji je podigao Hayabusa ime u besmrtne.


Gotovo 200.000 jedinica kasnije, treća generacija nastavlja ovo brzo putovanje.

Tijekom dizajna stroja treće generacije koncept ‘rafinirane zvijeri’ pobrinuo se da dizajneri Suzukija nisu doveli do veleprodajnih promjena, već su se pobrinuli da najnovija inačica i dalje bude odmah prepoznatljiva kao Hayabusa. I nakon 21 godine, još uvijek ništa ne izgleda baš drugačije.

No, što Hayabusa danas nudi? Kao rezultat rada Mizoguchija i inženjera, unutarnji četverocilindrični motor od 1340 cm3 podvrgnut je opsežnoj preradi, s ciljem povećanja performansi i poboljšanja snage i okretnog momenta u niskom i srednjem broju okretaja. Rezultat – pogotovo kada je povezan s novom elektronikom za poboljšanje performansi – Hayabusa još brže starta, ali se hvali i vozačkom dinamikom za svakodnevnu upotrebu, uz dodatnu trajnost i pouzdanost.

Iako nova Hayabusa ostaje elektronički ograničena na 299 km/h, nadmašuje svoje prethodnike zahvaljujući ravnijoj krivulji momenta.

To povećanje performansi, plus dodana trajnost, rezultira brojnim novim redizajniranim komponenatama. Nova Hayabusa koristi nove, lakše klipove, čvršće i lagane čaure, novu bregastu osovinu s izmijenjenim profilima bregastog vratila, kako bi se smanjilo preklapanje dizanja ventila i novi zatezač lanaca bregastog vratila, dorađenu radilicu i blok radilice.

Nova postavka potpuno prilagodljivih prednjih i stražnjih ovjesnih jedinica pomažu poboljšati stabilnost bicikla pri velikoj brzini, kao i sposobnost okretanja, a također pružaju poboljšano prianjanje od posebno dizajniranih guma Bridgestone Battlax Hypersport S22.

Na nove kotače sa sedam kraka sprijeda je moguće vidjeti disk od 320 mm, s poboljšanom zaustavnom snagom koja dolazi i od čeljusti Brembo Stylema.

Duža putovanja novom Hayabusom olakšavaju se ne samo zahvaljujući opsežnom elektroničkom paketu, već i zbog promjena u ergonomiji bicikla, ručke su se vozaču približile za 12 mm, pomažući udobnosti vozača, a istovremeno osiguravajući da vozač ostane izravno povezan s prednjim kotačem.

Hayabusa u Europu stiže u ožujku.

Dodatno za štrebere datasheets:


 
  • Like
Reactions: frulex and Bob Rock
Ja ne kuzim pa evo da mi netko objasni...znaci hayabusa je kao za neke velike brzine??? Sta nije danas apsolutno svaki R1000+ motor jaci i brzi od te hayabuse i ne izgleda ko ku***???
 
Zašto uopće kopi-pejstat tekst članka, dovoljan je i link... 🤔

Uostalom, cili tjedan izviru članci o novoj Hayabusi u raznim temama na forumu, reka bi čovik da će ih se prodat bar 7 komada u RH.

😂😂😂😂
 
Ja ne kuzim pa evo da mi netko objasni...znaci hayabusa je kao za neke velike brzine??? Sta nije danas apsolutno svaki R1000+ motor jaci i brzi od te hayabuse i ne izgleda ko ku***???
I pritom nemreš na njemu sjedit vuru vremena... Neki ljudi žele vozit dugo i brzo, i pritom relativno udobno...
 
I pritom nemreš na njemu sjedit vuru vremena... Neki ljudi žele vozit dugo i brzo, i pritom relativno udobno...

Na Hayabusi se sigurno ne sidi bas udobno

Trebas biti gradjen kao orangutan da bi ti bilo udobno znaci ruke od dvometrasa a noge od hobbita

Za ruke mi nije problem ali sam mora radit modifikaciju da me ne hvataju grcevi u nogama

Sta se tice perfomansi nov R je brzi ali nema sigurno moment kao ona da u svakoj brzini kad je otvoris ona samo krene


 
Zašto uopće kopi-pejstat tekst članka, dovoljan je i link... 🤔

Uostalom, cili tjedan izviru članci o novoj Hayabusi u raznim temama na forumu, reka bi čovik da će ih se prodat bar 7 komada u RH.

😂😂😂😂

Kad živiš u HR onda moraš biti skroman s brojkama. :p
 
BTW
ja da kupim taj motor, jedino crni + obavezno crni auspusi, :cool:
a ako bi vidio nekog makar samo sa zadnjim koferom, a gdje bisage;
proglasio bi tri dana žalosti :mrgreen:
 
Samo zadnja dva reda, lol, ostalo je copy-paste teksta sa linka. Zašto se zamarati izmišljanjem?
Moram priznati da dam iznenadjen.
Nekako mislim da ni taj predzadnji red nije tvoja umotvorina.
Ali, I cudnije stvari su se desavale...
 
Pa glede kofera i topcasea, obzirom je putni allrounder, zašto ne?? Radije koferi nego ruksak na grbu pa ajmo na more...

A cijena bi trebala biti na razini prošlih generacija...
 
Kad se samo sjetim kad sam kao klinac od nekih 12-13 godina prvi put gledao Biker Boyz,ona Hayabusa kaj je vozio Fishburne mi je bila najcool motor :ROFLMAO:
Danas mi to kaj Ameri rade s Hayabusama (šarene boje, krom, dugačke zadnje vilice, zadnji kotač širi nego na sportskim autima...) djeluje kičasto,ali sam motor mi je fora.Nije nekaj kaj bi sebi kupio jer sumnjam da bi mi bio udoban i sigurno nebi koristio ni 20% njegove snage,ali mi je drago da su napravili novu verziju,a ne ukinuli ga.
 

Attachments

  • vlcsnap99429io8.218.jpg
    vlcsnap99429io8.218.jpg
    20.1 KB · Views: 77
  • 295bc640ce408c857ecf74335fca9c9ad63154b00b986509d0d0518502e72042._RI_V_TTW_.jpg
    295bc640ce408c857ecf74335fca9c9ad63154b00b986509d0d0518502e72042._RI_V_TTW_.jpg
    159.3 KB · Views: 76
  • biker-boyz-2003-film-rcm1024x512u.jpg
    biker-boyz-2003-film-rcm1024x512u.jpg
    87.4 KB · Views: 77
  • bikerboyz.jpg
    bikerboyz.jpg
    119.9 KB · Views: 82
  • i094873.jpg
    i094873.jpg
    21.5 KB · Views: 77