Hayabusa is back!

Znaš koliko je Suzukija briga za prodaju u Eu, a kamoli u Hr...To šta prosječan Hrvat nije zadovoljan, zaboli ih.. Budi siguran da su dobro proučili tržište i izbacili nešto za što misle da će se prodavati idučih 6-7 godina.. Znamo svi da Suzuki nije baš ažuran što se tiće novih modela.... U toj klasi traže neku sredinu, umjerenost i upotrebljivost vjerovatno.. Vrijeme će pokazati..
A što se tiće hrvatskog tržišta.. Pa, mislim da bi mi u Dalmaciji mogli isporučiti 3 komada godišnje otprilike.. Ništa značajno..

iskreno ne razumin filozofiju firme koja zanemaruje tržište od 500 mil,ljudi i usto je iznad prosječno bogato,EU ....
a šta se tiče buse sviđa m se filozofija lagane evolucije modela ali ovo sa snagom mi je bzvz jer san očekiva puno više s obzirom na imiđ motora :cool:
 
iskreno ne razumin filozofiju firme koja zanemaruje tržište od 500 mil,ljudi i usto je iznad prosječno bogato,EU ....
a šta se tiče buse sviđa m se filozofija lagane evolucije modela ali ovo sa snagom mi je bzvz jer san očekiva puno više s obzirom na imiđ motora :cool:


Ne razumin ni ja, a radim u Suzukiju:)..Vidiš i sam koliko su modela izbacili s Eu tržišta...
Šta se Buse tiće i ja sam očekivao veću snagu..Ali očito su suzukijevi inžinjeri išli drugim putem..
 
Dok još nisam vozio motor, Hayabusa mi je bila pojam brzine, snage i nekogromantičnog pojma motociklizma.

Kad sam napokon krenuo u taj svijet, bila mi je nedostupna, pa nisam ni razmišljao o njoj.


Hayabusa bi morala biti mothership. Jednostavno, to bi trebalo bit to, ultimativni autoban stroj. Ubica XX-a.

Prije otprilike dvije godine, prijatelj je nabavio jednu. Mislim da je prva generacija, nikad ih nisam baš proučavao.

U lokalnim vožnjama po magistrali, brzo krene strugat i težina se osjeti na brzim prebacivanjima (u odnosu na RR, sa vozačom slične klase).

Prilikom našeg zajedničkog izleta na Željavu, napravili smo drek race na samoj pisti.

82kvMYC.jpg


z9bK0Ky.jpg


LYMawXR.jpg


Oba CBR-a su bila brža do 299 po mom satu.

Put natrag, pitao me da proba cbr, a ja sam sjeo na Busu.

E sad, glupo zvuči, ali razočarao sam se. Motor je udoban, fin, sve nekako ide glatko. Ali...nema uzbuđenja. Ona ide dobro, linearno ide od početka do kraja, al osjećaj ubrzanja kao da nije tu (u odnosu na CBR).

U Gračacu mu vratim Busu i uzmem nazad cbr. Na ubrzanjima nakon toga ga je opet cbr satrao.

I sad, sve 5, takav motor mi je super za nešto relativno normalno, ali očekivao bih da će po pravcu naderat olinjalu kantu od CBR-a iz 2008. Koji navodno ne ide (svi vlasnici K5 Suzukija to tvrde :D ). A dogodilo se upravo suprotno. To je po pravcu. Onu dionicu Gračac-Knin neću ni spominjat koliko je zaostala.

I zato, očekivao sam nešto suludo od nove Hayabuse. A došao blagi redizajn.


Svjestan sam da nisam kupac. Ni da Suzuki nije briga za moje mišljenje. To ne znači da ga nemam.

Po meni, flagship mora biti i nešto gdje ćeš pokazati što možeš. Ne nužno motor za obrtaj para. Al dobro.
 
al ak se parkiraš pred krčmom deca,žene,pijanci,starci i svi ostali idu gledat hayabusu a ne ogavnu tubavu :)

a ide dobro za nezahtjevnog kafana rejsera koji hrani svoj ego ili ispunjava dječački san kupovinom iste....

tak da ja biram hayabusu :)
 
Dok još nisam vozio motor, Hayabusa mi je bila pojam brzine, snage i nekogromantičnog pojma motociklizma.

Kad sam napokon krenuo u taj svijet, bila mi je nedostupna, pa nisam ni razmišljao o njoj.


Hayabusa bi morala biti mothership. Jednostavno, to bi trebalo bit to, ultimativni autoban stroj. Ubica XX-a.

Prije otprilike dvije godine, prijatelj je nabavio jednu. Mislim da je prva generacija, nikad ih nisam baš proučavao.

U lokalnim vožnjama po magistrali, brzo krene strugat i težina se osjeti na brzim prebacivanjima (u odnosu na RR, sa vozačom slične klase).

Prilikom našeg zajedničkog izleta na Željavu, napravili smo drek race na samoj pisti.

82kvMYC.jpg


z9bK0Ky.jpg


LYMawXR.jpg


Oba CBR-a su bila brža do 299 po mom satu.

Put natrag, pitao me da proba cbr, a ja sam sjeo na Busu.

E sad, glupo zvuči, ali razočarao sam se. Motor je udoban, fin, sve nekako ide glatko. Ali...nema uzbuđenja. Ona ide dobro, linearno ide od početka do kraja, al osjećaj ubrzanja kao da nije tu (u odnosu na CBR).

U Gračacu mu vratim Busu i uzmem nazad cbr. Na ubrzanjima nakon toga ga je opet cbr satrao.

I sad, sve 5, takav motor mi je super za nešto relativno normalno, ali očekivao bih da će po pravcu naderat olinjalu kantu od CBR-a iz 2008. Koji navodno ne ide (svi vlasnici K5 Suzukija to tvrde :D ). A dogodilo se upravo suprotno. To je po pravcu. Onu dionicu Gračac-Knin neću ni spominjat koliko je zaostala.

I zato, očekivao sam nešto suludo od nove Hayabuse. A došao blagi redizajn.


Svjestan sam da nisam kupac. Ni da Suzuki nije briga za moje mišljenje. To ne znači da ga nemam.

Po meni, flagship mora biti i nešto gdje ćeš pokazati što možeš. Ne nužno motor za obrtaj para. Al dobro.

nemaš ti pojima šta je entuzijazam.. :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero
Što se izgleda tiče, busa je bolest.

U teoriji je ružna, ali brutalno impresivna.

Uopće se ne bi bunio kad bi imao jednu ovakvu u garaži (bez da je platim :D )

2000000006.jpg


Samo, morala bi kidat azfalt da opravda ovakav izgled.
 
Što se izgleda tiče, busa je bolest.

U teoriji je ružna, ali brutalno impresivna.

Uopće se ne bi bunio kad bi imao ovu novu u garaži (bez da je platim :D )

90% potpisujem ovo što su prethodno Nero i Matek napisali, ali bi
dodao:
tko kupuje motor zbog potrebe – ne znam što misliti o tome, ali ima i takvih

ja bi je mogao sutra kupiti, ali bez obzira što su mi motori samo zabava,
jednostavno; to bi mi bilo previše za baciti lovu na šminku, nešto slično kao
kad netko u drugoj klasi kupi HD, a ima puno boljih stvari za spržiti lovu :mrgreen:

jedno vrijeme sam se bio tako zapalio za V-max i sl. kao mnoge druge
materijalne stvari, kad sam probao, ništa posebno: igračka za velike
kao i druge stvari, pa nakon nekog vremena, ništa posebno zanimljivo,
OK nahranio si svoj ego i već gledaš što dalje :)

:unsure: +da je i kupim, odmah bi još otišlo upola love na dodatnu opremu tj.
na personalizaciju, i hop za par godina već imaš nešto staro i
više nije VAUUUUUUUUUUU :mrgreen:
 
već sam se uhvatio kako razmišljam (kad sam vidio onu novu crnu :cool:)
:unsure: hmmm, taj nosač tablice, ma nije loš, ali ti auspusi, pa...


i za par minuta:
miran, miran, k' noooozi


:mrgreen::ROFLMAO:
 
Hahaha, super mi je kako Dado uvijek uspijeva mase vratit na ispravan put... Iskreno, očekivao sam da če nova Busa bit slabija, ali sam mislio da će bit puno lakša, da će promjenit šasiju, ovjes, da će puknuti u neko novo doba motociklizma, ovak su samo reciklirali vizuale i tehnikaliju i ostali u 99-oj bejzikli...

EDIT: potvrđuje da sport/supersport definitivno više nije in... ovo je predstavljeno i prodavat će se u manjem ili većem broju samo zbog imena...
 
ja ne vjerujem da je i jedan R od 1000 kubika brzi od Ra sa 1300 kubika, hayabuse su mjerene sa 330 kmh gps.
i famozna ninja 12ka je ostajala.
hayabusa nije troma po zavojima zbog mase vec zato sto je napravljena da pruzi komfor i sigurnost na velikim brzinama.
na 300 na hayabusi cackas nos od dosade, a na R 1000 se znojis hocek naici kakva izbocina koja ce ptouzrokovat klimanje volana.
 
  • Like
Reactions: Village
Pa s obzirom da je 100 kila teža od 1000ča prvih generacija, nisam baš zicer.. Na Busi sam praktički samo sjedio, napravio 42 metra po parkingu, vlasnik tvrdio da kad sjedne na tada novi R (cca 13-14 godina) da kao da sjedi na biciklu... Kaj se klimanja volana tičer, intenzitet ovisi o kvaliteti tj. performansama amortizacije.... koja je na R-u 1000 na najvišem mogućem nivou...
 
da, da podesiš sag na hayabusi i imaš R-a.
Šalu na stranu, hayabusa i zzr su uvijek bili sinonimi moto tenka koji je udoban a ide 300+ i zato je foran i postali su kultni simboli.
Ali nakon 10 godina čekanja, sve šta naprave je ubace TC, WC, stvari koje postoje već 10 godina, to prezentiraju ko revoluciopnarno, a snagu motora smanje. Hayabusa se uvijek isticala, a sa ovom novom generacijom se ne ističe ni po čemu, izgled isti, to mi je i ok, bolje nego eksperiment ,pa dobit neku nakazu kao H2, ali trebali su ju napucat snagom da se ističe, a ne stari agregat uškopljen zbog navodno euro 5, pa današnji R1000 imaju preko 200KS, neš ti revolucije.
 
  • Like
Reactions: Dene and Nero
^^
moguće da su smanjivali snagu baš zbog toga jer dosta njih je sa 300 na satu kopalo nos ili prčkalo na mobitelu ovako te ipak fokusira na bitno :cool:
 
  • Haha
Reactions: Igor28 and DADO+
da, da podesiš sag na hayabusi i imaš R-a.
Šalu na stranu, hayabusa i zzr su uvijek bili sinonimi moto tenka koji je udoban a ide 300+ i zato je foran i postali su kultni simboli.
Ali nakon 10 godina čekanja, sve šta naprave je ubace TC, WC, stvari koje postoje već 10 godina, to prezentiraju ko revoluciopnarno, a snagu motora smanje. Hayabusa se uvijek isticala, a sa ovom novom generacijom se ne ističe ni po čemu, izgled isti, to mi je i ok, bolje nego eksperiment ,pa dobit neku nakazu kao H2, ali trebali su ju napucat snagom da se ističe, a ne stari agregat uškopljen zbog navodno euro 5, pa današnji R1000 imaju preko 200KS, neš ti revolucije.
Naravno da je revolucija kad evolucija košta u vidu razvoja/redizajna...
 
^^
moguće da su smanjivali snagu baš zbog toga jer dosta njih je sa 300 na satu kopalo nos ili prčkalo na mobitelu ovako te ipak fokusira na bitno :cool:

(y) nekako mislim kako je danas: najviše mobitel u igri :LOL::mrgreen:
 
a da ne pricam o kocnicama, kad na njoj ili zzr-u izbacis sidro na 300 i kad 12 klipova zgrabe diskove.
nije tu samo 180 i neki konj, tu je 150 njutna.
smjesno.
Rovi su agilniji motocikli, ali sto se tice brze voznje autoputem, to sau zzr i hayabusa par brojeva preveliki kalibri.
 
Kad je izasla 99. svi su bili sokirani sta izgledom sta performansama i stvarno je bila brza od svega drugog

Istina je da u pogledu same masine suzuki nije napravio nista revolucionarno nego je igrao na sigurno tako da je GSXR 1100W -155ks a 200 kubika veci agregat kod Hayabuse je imao 178 ili 175 ili 173 ks (zavisi koga pitas ) ali ista ta masina pruza osjecaj da vozis parnoi stroj i u 6. brzini povlaci sa 1500 okretaja pa do 11500 bez rupe i okljevanja i tu joj je uvik bila najveca prednost

Prva generacija je imala 215 kg suha ( sa aluminijskim sub frame-om koja je pucala kad bi se motor natovario kuferima ) a zatim je tezina skocila na 220 kg kad je zamjenjena celicnom.

Ali kako vrime ide naprid tako je CBR 1000 iz 2008 kojeg Nero spominje ima i 30 kila manje sa agregatom koji ima 175 ks i tu prva generacije nema sta traziti jer je po svemu (osim po moment ) inferiorna a kocnice pogotovo necu ni spominjati.
Druga generacija je osjetno brza i usprkos tome sta je dobila jos 15 kg dosta se bolje vozi a kad je konacno dobila pravu kocnicu pocela je i stajat.

I sada osobno sam ocekivao evoluciju a to podrazumjeva i performanse a suzuki je jos prije nekih 4-5 godina pricao kako teze smanjenju tezine i poboljsavanju voznih karakteristika sta se nije obistinilo nego je napravljen redizajn ( po meni jako uspjesan ) a vozne karakteristike su ispeglane elektronikom pa nekako
imam osjecaj da je publika koja ju je ocekivala ipak razocarana