Hayabusa is back!

Trebali su zajebat i suca i publiku i izbacit V4 hypersport, 1400 kubika, 230 konja, i 235 kila... Top šelf ovjes i kočnice, monocoq šasija, vrištalica sa 15 i pol soma okretaja... da bude poštenih 35 soma eura i mir...
 
  • Love
Reactions: Nero
I sam vozim dinosaura na odlasku. Odnosno, otišao je i ne vraća se na EU tržište. Dostupni će biti oni koji se pojave sa nekog lagera. Nekad, negdje... I to će biti prilika. Kupit za siću 2020 ZZR-a sa 0km u 2025. :mrgreen:

Zašto Dinosaur? Jer to je. Iako je motor definitvno strašan u svakom pogledu i ja ga obožavam svakim atomom svog i njegovog postojanja, volio bih na njemu imat cruise control, quickshifter, cornering abs, integrirane nosače kofera itd... Nije da mi treba, ali volio bih. Mogla je Kawa to nabacat na njega, ali zašto? Napravili bi upravo isto što je Suzuki s ovom Busom. "Apdejtali bi".

Imaju H2SX, koji ima sve.

H2SX je primjer motora u kojem je nova Busa trebala ići. Motor koji je ispred svog vremena, motor koji je postavio nove standarde i granice.
Radikalan, opremljen i sa stavom.

I shvaćam zašto su ljudi pomalo razočarani. Pisali su čuda, očekivali su čuda pa dobili jedan veliki iPhone. Stari proizvod u novom pakiranju.

Kad pogledam, meni se ta nova Busa zapravo dopada. No, da bih je kupio, ne bih. Uzeo bih ovo ispod. Ne jer sam Kawa fan, već iz razloga što motor nudi apsolutno sve što nudi i moj zzr (pa i više). Sa 443 ccm3 manje. Iako prvotno nije zamišljen kao njegova zamjena.

Dopadnost dizajna stvar je pojedinca.

NARHEIA3KED4VCR5FTKR2TQE4M.jpg
 
I sam vozim dinosaura na odlasku. Odnosno, otišao je i ne vraća se na EU tržište. Dostupni će biti oni koji se pojave sa nekog lagera. Nekad, negdje... I to će biti prilika. Kupit za siću 2020 ZZR-a sa 0km u 2025. :mrgreen:

Zašto Dinosaur? Jer to je. Iako je motor definitvno strašan u svakom pogledu i ja ga obožavam svakim atomom svog i njegovog postojanja, volio bih na njemu imat cruise control, quickshifter, cornering abs, integrirane nosače kofera itd... Nije da mi treba, ali volio bih. Mogla je Kawa to nabacat na njega, ali zašto? Napravili bi upravo isto što je Suzuki s ovom Busom. "Apdejtali bi".

Imaju H2SX, koji ima sve.

H2SX je primjer motora u kojem je nova Busa trebala ići. Motor koji je ispred svog vremena, motor koji je postavio nove standarde i granice.
Radikalan, opremljen i sa stavom.

I shvaćam zašto su ljudi pomalo razočarani. Pisali su čuda, očekivali su čuda pa dobili jedan veliki iPhone. Stari proizvod u novom pakiranju.

Kad pogledam, meni se ta nova Busa zapravo dopada. No, da bih je kupio, ne bih. Uzeo bih ovo ispod. Ne jer sam Kawa fan, već iz razloga što motor nudi apsolutno sve što nudi i moj zzr (pa i više). Sa 443 ccm3 manje. Iako prvotno nije zamišljen kao njegova zamjena.

Dopadnost dizajna stvar je pojedinca.

NARHEIA3KED4VCR5FTKR2TQE4M.jpg


Potpisujem gore navedeno

Zasto nisu isli sa prednabijanjem na agregatu kojem je to po mnogima najbolji nacin power upgrade-a nemam pojma a isto tako i najbolji pravac za zadovoljavanje emisija ( sta sam osobno ocekivao ) nemam pojma

Steta
 
Pa do sada su ih prodali 200 soma komada i takvim tempom ce vjerovatno ici dalje vjerujem da zbog toga nisu isli u neka cuda.
Sa druge strane mozda izađe neki drugi model motora sa turbakom gore .
 
Nadam se da u Suzukji znaju kaj su željeli postići jer ja baš i ne kužim. Kad sam vidio prvu fotku na brzinu reko to je još stari model još novu nisu objavili, a kad ono čudo neviđeno. :oops: :oops::unsure:
Od kad znam za Hayabusu nikad mi se nije sviđala ali sam imao kao neko poštovanje jer ipak je to Hayabusa, tak je i danas jer sam se naslušal puno priča o njoj kao o nekom mitskom biću. O ukusima se ne raspravlja pa ko voli nek izvoli (y):mrgreen:
 
Ova je imala 200+ konja prije skoro 20 godina i sad oni odu u drugom smjeru

Hayabusa X1 by Yoshimura

1612784573788.png


1612784702560.png


O ovoj sa 250 iz 2002 necu niti raspravljat

1612784662124.png


Ma islo sve u krasni k...c radi soya mlika i ljubicaste kose
 
Dakle da rezimiramo
Tribala je imat 1400 ccm i 220 ks.....
Jebiga......
Sad ostaje samo pitanje cijene u odnosu na konkurenciju......
 
  • Like
Reactions: Napier
a ne, ne

za naše tržište, ispod 1000cc i onda bi opet moglo
se približiti 220ks + centralni i bočni koferi, uz člansku na popust :mrgreen:
 
A mogli su lijepo opet posudit mašinu od Kawasakija i bil bi mir. Kak i kod prijašnjih generacija, ali sad Kawasakiju netreba više V-strom s KLV oznakom, pa su u kurcu :mrgreen:

U svakom slučaju, meni je drago vidjet da nisu pokopali Hayabusu, izniman je to motor ko i ZZR. (y)
 
  • Like
Reactions: pikacu79 and DADO+
gledam na službenoj stranici one druge dvije kombinacije i ona decentnija (s plavim dijelovima)
još i može proći s OEM auspusima :cool:

:unsure: i opet (iako imam bijeli auto :mrgreen: i znam kako je to za održavanje)
to će ove godine biti u Splitu, garant bar jedna, za vidjeti u živo, uz ovu pismu :mrgreen:(y)


hayabusa_fullblead_gallery_action9_2500x1227.ashx


hayabusa_fullblead_gallery_action8_2500x1227.ashx



crna će se ionako više tražiti, pa bi se moralo čekati dulje :mrgreen:
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Napier
... s crvenim je: Metallic Matte Sword Silver & Candy Daring Red, a
s plavim: Pearl Brilliant White & Metallic Matte Stellar Blue

i nije da nekog nagovaram, :mrgreen: a ni ne znam kakva je ta bijela uživo, dok ne vidim,
ali
ako je Pearl Brilliant White to mora biti :cool:
 
Očito je da mnoštvo i dalje gubi vrijeme usporedbama Hayabuse sa R-ovima, ne shvaćajući da to nije usporedivo i da uloga Buse nije natjeravanje sa nekakvim R-om do maksimalne brzine... Hayabusa je putni motocikl za dvije osobe, allrounder, napravljen sa suludim planom da bude prvi motocikl koji će sa dvije osobe dostići 300 km/h, i to je i odrađeno, ma koliko besmislen cilj bio.

Jasno je da su mnogi zapeli za potencijal takovog motora u smislu tuninga i pokušavanja da iz motora izvuku maksimum i onda zaprašinjaju svaki normalan R, no to nije bio primaran cilj (iako su mnogi spremili upravo takovu Busu u svoju memoriju), a u ovoj generaciji to definitivno nije cilj inženjera, a što isti i sami govore u brifingu na test-stazi.

Cilj je veliki brzi putni allrounder sa niskim troškovima servisa (zato su izbačene trkaće tehnologije koje ima GSX-R) kako bi bio dostupniji širim masama i bio više everyday bike (jasno, dijelom i kao imidž na staroj slavi), pa su i sva nagađanja o ne znam kakovoj urnebesnoj snazi, ubrzanjima, brzini itd koje bi nova Busa "trebala" imati - posve promašena... vjerujem da su, primarno odredivši ciljanu skupinu kupaca i potrebe tržišta i u odnosu na konkurenciju i u odnosu na vlastitu ponudu, u Suzukiju napravili dobar posao, kao i natjerali me da po prvi puta u životu, vjerojatno kao krizu srednjih godina, počnem misliti i o takovom motociklu.
 
Očito je da mnoštvo i dalje gubi vrijeme usporedbama Hayabuse sa R-ovima, ne shvaćajući da to nije usporedivo i da uloga Buse nije natjeravanje sa nekakvim R-om do maksimalne brzine... Hayabusa je putni motocikl za dvije osobe, allrounder, napravljen sa suludim planom da bude prvi motocikl koji će sa dvije osobe dostići 300 km/h, i to je i odrađeno, ma koliko besmislen cilj bio.

Jasno je da su mnogi zapeli za potencijal takovog motora u smislu tuninga i pokušavanja da iz motora izvuku maksimum i onda zaprašinjaju svaki normalan R, no to nije bio primaran cilj (iako su mnogi spremili upravo takovu Busu u svoju memoriju), a u ovoj generaciji to definitivno nije cilj inženjera, a što isti i sami govore u brifingu na test-stazi.

Cilj je veliki brzi putni allrounder sa niskim troškovima servisa (zato su izbačene trkaće tehnologije koje ima GSX-R) kako bi bio dostupniji širim masama i bio više everyday bike (jasno, dijelom i kao imidž na staroj slavi), pa su i sva nagađanja o ne znam kakovoj urnebesnoj snazi, ubrzanjima, brzini itd koje bi nova Busa "trebala" imati - posve promašena... vjerujem da su, primarno odredivši ciljanu skupinu kupaca i potrebe tržišta i u odnosu na konkurenciju i u odnosu na vlastitu ponudu, u Suzukiju napravili dobar posao, kao i natjerali me da po prvi puta u životu, vjerojatno kao krizu srednjih godina, počnem misliti i o takovom motociklu.


"Lets agree to disagree"

Kad je izasla onda je sve redom ostavila daleko u prasini iza sebe ( sta je danas nerealno ocekivati )
Ipak cinjenica je da smanjenje snage ne ide u prilog cijelokupnoj prici i image-u usprkos tome sta motor izgleda odlicno mislim da je prica sa agregatom
otisla u krivom smjeru i gledajuci reakcije po nekim stranim forumima mahom kritike upravo idu u tom pravcu
 
Te konje ce akrapovic i dyno vec pribavit.
Akra vec racuna da budu auspufi 3000 ə.
 
Last edited:
ako seljak kaže da valja.....
onda nevalja....

busa je bila pojam (pre)moćnog stroja.....
sad je odjednom postala kultivirani turer....
što se i proda... prodat će se zbog stare slave....
predmnijevam slične rezultate ko katana.....
 
  • Like
Reactions: Nero