Hayabusa is back!

Potpisujem gore navedeno

Zasto nisu isli sa prednabijanjem na agregatu kojem je to po mnogima najbolji nacin power upgrade-a nemam pojma a isto tako i najbolji pravac za zadovoljavanje emisija ( sta sam osobno ocekivao ) nemam pojma

Steta


Vidit cemo za par godina troskove/kvarove H2sx i hayabuse.
 
Vidit cemo za par godina troskove/kvarove H2sx i hayabuse.


Koliko moze preci dobro napravljen bezinac sa predabijanjem ?

Koliko hoces i jos malo

Kawasaki je isao svojim putem da bude drugaciji i prepoznatljiv i u tome su sigurno uspili ( ali je bas ruzan )
 
ta je možda od Don M. :mrgreen: ako je rega DM :mrgreen:


ma nije on u pitanju,
koristio se skoro svaki dan i pored buse bio bi obično parkiran jedan HD
kad smo kod buse još rijeđi za vidit je bio suzuki king,
mislin da se radilo tada o indentičnim agregatima
 
Koliko moze preci dobro napravljen bezinac sa predabijanjem ?

Koliko hoces i jos malo

Kawasaki je isao svojim putem da bude drugaciji i prepoznatljiv i u tome su sigurno uspili ( ali je bas ruzan )


Mislim hayabuse igra na staru kartu i jos je uskopljena, kawasaki je pionir.

Mislim da ce hayabusa pouzdanije i jeftinije doci do 100k km plus.
 
kad je busa izasla...moga si birat ispod 100 000kuna sta ces kupit.
koliko se sicam,skoro svi R-ovi su bili ispod te cifre...a danas za te novce,nemos temaksa sa sporckom podnicom kupit.

a ova nova ce bit 20k eura i eto ti razloga,zasto se nece prodavat...
ako bude cijena kao iz 99g,prvi sam u redu... :D

Da bar nemam toliko godina da na ovo odgovaram ali mozda sam u krivu...😄... Kawasaki je dotaknuo 89 ali ne po cjeniku nego po popustu koji smo mogli dobiti. Yamaha nikad nije bila ispod 104. Ostali mislim izmedu, Ducati 150. Ali to je sve bilo kad je krenula kriza, cca 2007 odnosno 2008.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Mislim hayabuse igra na staru kartu i jos je uskopljena, kawasaki je pionir.

Mislim da ce hayabusa pouzdanije i jeftinije doci do 100k km plus.
Mislim hayabuse igra na staru kartu i jos je uskopljena, kawasaki je pionir.

Mislim da ce hayabusa pouzdanije i jeftinije doci do 100k km plus.


Ma nema govora o tome da ovaj njen agregat nece moci izdrzati vagon kilometara i svakakva bolt on sranja koja ce se po njoj zavidavati a budala ce razbit i cekic
sano kazem da dobro slozen turbo agregat koliko hoces
Kod prve generacije kad bi se stavio kvalitetan turbo kit (stage 1 ) dobio bi 250 ks na tvornickom agregatu i to je isto vozilo jako dugo

Oni u ovde igrali sa 100% faktorom sigurnosti i to je njihova odluka ( vjerovatno dobra ) a to sta ja nesto tu kokodacem je druga stvar
 
  • Like
Reactions: diesel power
Da bar nemam toliko godina da na ovo odgovaram ali mozda sam u krivu...😄... Kawasaki je dotaknuo 89 ali ne po cjeniku nego po popustu koji smo mogli dobiti. Yamaha nikad nije bila ispod 104. Ostali mislim izmedu, Ducati 150. Ali to je sve bilo kad je krenula kriza, cca 2007 odnosno 2008.

ako uzmes u obzir tamo jos malo ranija vremena kako su gore naveli kad je busa izasla, pa recimo uzmes cjenik iz 8mj.2000

tamo stoji npr hayabusa 91.900 kn, R1 80.480 kn, zx 12 r 113.120 kn, zx9r 96.432 kn, cbr929 98.000 kn, vtr sp1 120 000 kn

al tad je bio dosta mix s tim cijenama radi dizanja / spustanja carina / trosarina
 
A onda je i malo kasnije krajem 2000 god ing kart davao -35% na odredene modele pa se tadasnji RSV Mille mogao kod njih dobiti za 72.000 kn...
 
  • Like
Reactions: pikacu79
a dok je došla kriza 2007./2008. su apsolutno svi davali popust na sve, cbr600 2007. je u jednom momentu koštao 72 tkn...uljare su isto na popustima bile ispod 100, čak i ispod 90 ak se dobro sjećam oko 2010.
 
Je bili je tad tih popusta... moja zx6r 2008 je uzeta nova u 10 mj.2008 kod Cvajko motori za 68.000 kn

frend uzeo cbr 1000 uljaru(2008) u 05.2009 89.000 kn
 
Moja bivsa kawa zx10r u 05.2009. 84.500 kn

takve prilike vise nema:cry:
 
ako uzmes u obzir tamo jos malo ranija vremena kako su gore naveli kad je busa izasla, pa recimo uzmes cjenik iz 8mj.2000

tamo stoji npr hayabusa 91.900 kn, R1 80.480 kn, zx 12 r 113.120 kn, zx9r 96.432 kn, cbr929 98.000 kn, vtr sp1 120 000 kn

al tad je bio dosta mix s tim cijenama radi dizanja / spustanja carina / trosarina

Fakat se ne znam tocne cijena u kunama ali tad sam kupio R1 koja bila oko 21.000...necega.
 
67200CC1-5BF5-4324-A4CA-31FB652018A6.jpeg
 
ako uzmes u obzir tamo jos malo ranija vremena kako su gore naveli kad je busa izasla, pa recimo uzmes cjenik iz 8mj.2000

tamo stoji npr hayabusa 91.900 kn, R1 80.480 kn, zx 12 r 113.120 kn, zx9r 96.432 kn, cbr929 98.000 kn, vtr sp1 120 000 kn

al tad je bio dosta mix s tim cijenama radi dizanja / spustanja carina / trosarina
Zx9 i cbr skuplji skoro 20 tisuca od R1 😂😂