Hayabusa is back!

Ide ona koliko hoces a svaki put kad se izadje na auto put celer je do kraja i ona stoji stabilno ka sika
To je strasan stroj i meni iz kuce ne ide nigdi samo moze doci nova i to je to
tako je brate (y)
 
Jučer sam odfurao makinu od KMX-a do kirurga Daria u Karlovac, putem do doma svratio sam u Novemu da kupim nove slajdere za pantalone, kad odmah s vrata, vidi čuda, nova Busa!

Malo sam je škicnuo i nemogu se oteti dojmu koliko je taj motor dugačak. Ali baš DUGAČAK! Da se razumijemo, vozim ZZR-a tako da znam što je motor s proporcijama.

Ali Busa izgleda i djeluje kao da je za jedan kotač duža od ZZR-a. Zastrašujuće.

Ovako na prvi dojam uživo je jedno veliko "ništa posebno". Zanimljivi je SpeedTriple dva metra dalje :mrgreen:

IMG_20210415_120518.jpg
 
Malo sam je škicnuo i nemogu se oteti dojmu koliko je taj motor dugačak. Ali baš DUGAČAK! Da se razumijemo, vozim ZZR-a tako da znam što je motor s proporcijama.

Ali Busa izgleda i djeluje kao da je za jedan kotač duža od ZZR-a. Zastrašujuće.
Koliko bu tek dugačak kad ga se dočepaju Ameri 🤔😂
 

Attachments

  • c6b88fced9da7409725311447d335149.jpg
    c6b88fced9da7409725311447d335149.jpg
    61.4 KB · Views: 0
  • 6a06f33766fd04fea962026143ea8496.jpg
    6a06f33766fd04fea962026143ea8496.jpg
    63.2 KB · Views: 0
  • 0cee226f5f70523904f4619b8bc70291.jpg
    0cee226f5f70523904f4619b8bc70291.jpg
    45.7 KB · Views: 0
  • Suzuki-Hayabusa-Triple-Busa-Left-Side.jpg
    Suzuki-Hayabusa-Triple-Busa-Left-Side.jpg
    37 KB · Views: 0
imao B-KINGA ... ucinija s njim 35 iljada,bija mapiran 190ks na zadnjem kolu...

Ovaj komentar mi je promaka, iako se ne želin uvlačit u rasprave o tome ko ima većeg pišu i čiji je konj za veću pohvalu, ali moran komentirat kako san poprilično siguran da nije ima 190 konja *na kolu*.

Moj nakon mapiranja sa skoro savršenin AFR-on i kuten paljenja je dava 183.3 na kolu (197.7 na radilici), a motor ima cili Akrapovič sustav (ne samo topove) i proširen airbox s ručno modeliranin fiberglas izvodima za cold/ram air na bočnin usisima (ispod žimgavaca) i filteron veće površine. Šta je moguće i odgovara modifikacijama s obziron da original ima 186 na radilici.

Volija bi znat modifikacije na tvome jer 190 na kolu (šta bi bilo priko 205 na radilici) vata ekipa s 1440cc kiton. Ili si ima neke žešće preinake u mašini ili je stol na kojen se mirilo bija jako darežljiv.
 

Attachments

  • 103309087_10219285015049857_8813763133534096729_n.jpg
    103309087_10219285015049857_8813763133534096729_n.jpg
    124.9 KB · Views: 0
Ovaj komentar mi je promaka, iako se ne želin uvlačit u rasprave o tome ko ima većeg pišu i čiji je konj za veću pohvalu, ali moran komentirat kako san poprilično siguran da nije ima 190 konja *na kolu*.

Moj nakon mapiranja sa skoro savršenin AFR-on i kuten paljenja je dava 183.3 na kolu (197.7 na radilici), a motor ima cili Akrapovič sustav (ne samo topove) i proširen airbox s ručno modeliranin fiberglas izvodima za cold/ram air na bočnin usisima (ispod žimgavaca) i filteron veće površine. Šta je moguće i odgovara modifikacijama s obziron da original ima 186 na radilici.

Volija bi znat modifikacije na tvome jer 190 na kolu (šta bi bilo priko 205 na radilici) vata ekipa s 1440cc kiton. Ili si ima neke žešće preinake u mašini ili je stol na kojen se mirilo bija jako darežljiv.
Ti ko da neznas kako to ide na balkanu 🤣
 
Sjećam se kad sam prvi put vidio Busu parkiranu, na servisu kad sam bio, taman pored mog bajka, prvo šta mi je upalo u oko je da nije toliko ružna uživo kad je crna, drugo da je manja od iksa i to dosta, više izgleda ko neki otečeni gixer. Al ova nova je preslična staroj, presno nekako, trebali su neki spojler neki kurac napravit da bude upečatljivo, ko M4 novi sa bubrezima većim od haube.
 
  • Like
Reactions: Nero
Busa je cini mi se jako dobar paket
Cijena izgleda oko 135 iljada kn
1300 ccm i 190 ks cca......
Kvaliteta skoro ka Honda....
Ko to nudi....NIKO......
Honda,BMW,Ducati nabijaju cijene da je to presmisno
Jedino ajde KTM ali tu su vec druge zamke svojstvene za europske proizvodace
 
2BeLa-Vg

bijelu busu nisam još vidio uživo, ali sve mi se čini kako je to ipak previše
bijele boje :mrgreen:

da želim kupiti taj motor, stvarno bih bio u premišljanju,

rekao sam sebi: nikad više crni auto i motor :cool:

čekam dok netko ne naruči - kupi srebrenu (s crvenim), da i to vidim uživo :)

Ja osobno nemam problema sa crnim vozilima. Uvijek nekako nađem vremena i volje za pošten glanc :mrgreen:

OK mi je nova Busa kao motor i drago mi je što nastavlja predstavljati ovu izumiruću vrstu cestovnih grdosija, ali me na prvi pogled ostavila totalno ravnodušnim.

Rekao bih da je izgledom dosadna. Nema onaj WOW faktor. Koliko god ona izgledala ili djelovala kao novi motor, kad je vidiš i dalje je to ona ista stara Busa.

Ne bih ga mogao zamijeniti njome.

IMG_20201004_191559_287.jpg
 
Last edited:
nije bilo zato jer se hayabusa prodaje ka tmax u splitu.evo i maloprije ispod prozora mi je proletila jedna...a da samo znas u kojoj sam vukojebini!
iako mi se zzr linija sviđa...nema je u prodaji baš svugdi po svitu.
nema karizmu ka ova iz teme.
 
Nije bas da zzr nema karizmu samo je ipak ona prvi motor priko pravih 300 km/h i to joj nitko ne moze uzeti
a sta se tice wow faktora nije da ga nema samo je stvar u tome sta te u vrime kad je gotovo sve vidjeno i svi kanali informiranja su lako dostupni
a iako svi smatramo da zivimo u vukojebini noviteti uredno dolaze pa je normalno da ne mozes ostati PAF kad nesto novo vidis kao npr 81.

Sve skupa suzuki je ocito podigao dovoljno prasine jer je prepakirao nesto sta je vec postojalo u novi sjajni celofan sa dodatkom moderne tehnologije i to je ocito upalilo

PS: ja ipak zalim sta nije 1500 sa 220ks pa neka sve ide kvragu