Hayabusa is back!

Kad sam mislia na vukojebinu, nisam mislia na HR...
Hayabusa je iz 99g za razliku od zzr-a
Covik se iznenadi u kojem zabacenom dilu svita vidi busu.
 
Ja osobno nemam problema sa crnim vozilima. Uvijek nekako nađem vremena i volje za pošten glanc :mrgreen:

OK mi je nova Busa kao motor i drago mi je što nastavlja predstavljati ovu izumiruću vrstu cestovnih grdosija, ali me na prvi pogled ostavila totalno ravnodušnim.

Rekao bih da je izgledom dosadna. Nema onaj WOW faktor. Koliko god ona izgledala ili djelovala kao novi motor, kad je vidiš i dalje je to ona ista stara Busa.

Ne bih ga mogao zamijeniti njome.

View attachment 730539
Volio bi vidjeti kako je vozis po d8👍
 
Kad sam mislia na vukojebinu, nisam mislia na HR...
Hayabusa je iz 99g za razliku od zzr-a
Covik se iznenadi u kojem zabacenom dilu svita vidi busu.
Npr. setam po Arubi i u jedno popodne projde 7-10 komada i svaka sa Brooks auspuhom i produzenom vilom i barem tri sa jednim diskom naprid (zato i nisam stavija Brooks na svoju da bas ne izgledam kao manjinac :mrgreen: )

Ista je prica po ostatku Caribbean cirkusa a od US necu ni govorit
 
Lajkam instument tablu na novoj busi. Sviđa mi se što su ostavili analogne instrumente.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Tužno je za vidjeti što sve potomci berača pamuka rade od nje:cry:
Za ovo treba biti celicnog kurca i jos jaceg zeluca

Super ce se uklopit onaj chrome insert na novoj u ove kreacije

1618822319150.png
1618822359533.png
1618822441028.png
 
  • Like
  • Haha
Reactions: cadjo and seki22
Ovaj komentar mi je promaka, iako se ne želin uvlačit u rasprave o tome ko ima većeg pišu i čiji je konj za veću pohvalu, ali moran komentirat kako san poprilično siguran da nije ima 190 konja *na kolu*.

Moj nakon mapiranja sa skoro savršenin AFR-on i kuten paljenja je dava 183.3 na kolu (197.7 na radilici), a motor ima cili Akrapovič sustav (ne samo topove) i proširen airbox s ručno modeliranin fiberglas izvodima za cold/ram air na bočnin usisima (ispod žimgavaca) i filteron veće površine. Šta je moguće i odgovara modifikacijama s obziron da original ima 186 na radilici.

Volija bi znat modifikacije na tvome jer 190 na kolu (šta bi bilo priko 205 na radilici) vata ekipa s 1440cc kiton. Ili si ima neke žešće preinake u mašini ili je stol na kojen se mirilo bija jako darežljiv.
pardon... krivo se izrazija/napisa... na radilici je izmjereno 190 ks..skuzaj te(y)
i da radjena je malo glava agregata,tanja brtva i jos toga...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vyp54
Ciganili su se.
Ne vjerujem im da su testirali VVT, vecu kubikazu, turbo, inline 6...
Rezali su troskove i...nasanjkali se.
Slicno su napravili i u MotoGP, pa evo rezultata.
Steta.
 
Za razliku od onog Yammie čobana evo jedan dobar test, sve mi se više sviđa ta zvijer iako je banana ako hoćeš vozit neke stvari na put
 
Pozz ekipa....nakon više od 25 vlastitih motora...nakon kralja kawe zzr1400 došlo vrijeme i za kraljicu busu....2010.....17000km....prvi i jedini vlasnik....slike moram prebaciti u komp jer ne mogu doći na red od klinca i njegovih igrica....uglavnom...motor je bomba...full akrapović radi kao sat,u usporedbi sa zzr1400 imam osjećaj da su plastike i sve malo kvalitetnije,agregat nešto više vibrira nego zzr,položaj je sitno sportskiji nego kod zzr,više se sjedi nego kod zzr,snaga u nižim bolje nego zzr....sa sad sam prezadovoljan....
 

Attachments

  • IMG_20220305_142914.jpg
    IMG_20220305_142914.jpg
    308.8 KB · Views: 0
  • IMG_20220305_142927.jpg
    IMG_20220305_142927.jpg
    336.6 KB · Views: 0
  • IMG_20220305_142931.jpg
    IMG_20220305_142931.jpg
    249.7 KB · Views: 0
  • IMG_20220305_142938.jpg
    IMG_20220305_142938.jpg
    326.8 KB · Views: 0
  • IMG_20220305_142831.jpg
    IMG_20220305_142831.jpg
    329 KB · Views: 0
  • IMG_20220305_142907.jpg
    IMG_20220305_142907.jpg
    324.8 KB · Views: 0
  • IMG_20220305_142843.jpg
    IMG_20220305_142843.jpg
    360.2 KB · Views: 0