Hello Pending

Status
Not open for further replies.

Misko

New member
Zovem se Mislav i iz Zagreba sam, imam 18 god i vozim kawasaki kle 500 stariji model (2003 god onaj sa cetvrtastim svijetlom kakve murja ima). Totalni sam pocetnik u toj klasi jer nisam imao motor te zapremnine do sada,vozio sam yamahu dt 125 i cross verziju od 250 tak da polagano idem po ljestvici.Od kad sam kupio taj motor nemam se s kim voziti jer sva moja ekipa je na scootovima 50/125/180/200ccm tak da me na otvorenom nemogu pratit a po gradu se preseravaju s tim prdalicama kao da imaju neznam sta.Onda kad naprave neko sranje onda kidnu a ja kak nemrem se gurat izmedju auti a nemam ni volju onda me murja zaustavi i pol sata zgubim dok me zajebava s papirima i vozackom a najace mi je kad trazi naljepnicu za valjani rok registracije koja mi je na rami pa prodaje mi toplu vodi kak mora bit na vidljivom mjestu.Tak da trazim ekipu s kojom bi se mogao lagano vozit
 
Ja imam ekipus skuteraša i i ovih drugih i svi smo skupa..mislim......ako mogu frenda na CBRki pratit onda ja ne znam šta ti lupetaš?
ko kaže da ga moraš silit punim gasom a? hahah!
kriv je odgoj a ne ono što voze..... ako je ta tvoja ekipa takva onda ti to nisu prijatelji jer će te uvaljivat sve dublje i dublje......a i vjerujem da si početnik na KLEu pa ti ni ne preporučujem "kurčenje" na cesti
DT je zvijer! :mrgreen:
:evil: aliii Živli skuteri! :mrgreen:
e i dobro došao! :wink:
 
Misko said: