Help Is needed!

Zagor

New member
E ovako ljudi: ja sam novi ovdje i tek sam početnik u vezi motora! Naime planiram si kupiti Yamahu dragstar 650 (ako budem imao novaca), ili dragstar 250! Kako mi se čini novaca će mi faliti zato što mislim uzet motor idući mjesec, pa me zanimaju neke stvari u vezi ovog od 250 ccm!
1. Koliko može dugo ići bez stajanja? (da li je pogodan za duža putovanja)?
2. Koliko troši na 100 km?
3. Kakav mu je zvuk (jel prdi ili je dobar zvuk)?
4. Maximalna brzina?

Ako imate bilo kakve pohvale ili nedostatke isto recite!
Zahvaljujem
 
Nije losa ni ta 250 ne prdi.Ali ako mozes sacekaj skupi novca pa uzmi se 650.Pozdrav

Drag star 250ccm ima:
21ps pri 8000okr
tezina 147kg
max brzina oko 128
miislim da trsi oko 4,5 litra ali to nije sigurno
 
Imao sam Virago 250, ali taj motor uopće nije za dulja putovanja, već nakon 100 km, sam sjedao na suvozačev sic, ne bi li barem malo vožnju učinio zanimljivijom :?

1. Koliko može dugo ići bez stajanja? (da li je pogodan za duža putovanja)?
Može ići koliko hoćeš, samo da joj dopunjavaš benzin... :mrgreen:
2. Koliko troši na 100 km? Cca 5 l
3. Kakav mu je zvuk (jel prdi ili je dobar zvuk)? slab, dalo bi se izvadit prigušnike, ali ... :!:
4. Maximalna brzina? 140 km/h

Preporučam da uzmeš neki jači i brži, jer su ovi mali stvarno dosadni. No, možda je to samo moj subjektivan stav jer sam naklonjen R-ima :mrgreen: :mrgreen:
 
Da vjerujem da ti je teško bit objektivan ako si više tip za R motore. Istina je da nije baš udoban. Motor se ne pregrijava, a troši oko 3.1-3.5 l/100 km. Zvuk je ok, a prigušnike ne preporučam skidat jer prdi!!
 
Ako si početnik, ovaj od 250 je dovoljan. S takvim motorima ionako ideš na lokalne ceste a ne na autoput, pa ti brzina ne bi trebala biti presudna.
Prije kupnje savjetujem da svakako skokneš do dilera ili servisa pa užicaš da ti upali nekaj takvo- zvuk je subjektivna stvar, a možda i probna vožnjica?
 
E sad svi valjate gluposti!!! :evil: