Help, kupovina rabljenog motocikla u Italiji od fizicke osobe

enduro

Well-known member
Znam da ima tema i rasprava o unosu motora iz EU, ali ja ne nalazim odgovore koji su mi potrebni. U petak bih trebao ici po motor u blizini Torina, sve je dogovoreno sa prodavateljem (cijena, dan preuzimanja motora, itd), ali prodavatelj trazi dokument da ce motor zavrsiti u HR, trazi C.M.R. Da li je to potrebno i tko to izdaje? Znam da mi trebaju original prometna (odjavljena) i ovjereni kupoprodajni ugovor. Gdje se ovjerava ugovor, kod biljeznika, auto klubu, ili negdje trece?
Molim da me sada svi ne napadnu zbog otvaranja teme, ali imam malo vremena, a nisam nasao odgovore na pitanja koja me muce.
Hvala.
 
Molim nekoga tko je unio rabljeni motor iz IT da opise postupak kupoprodaje u IT, dio posla u RH znam (homologacija, carina, registracija).
 
Najbolje ti je nazvati kod ovlaštenog uvoznika i pitati kako ide postupak uvoza, ja isto to sad upravo radim, kupil bi guzzia i sto problema ima oko uvoza, pogotovo kad je od fizičke osobe, moraš imati račun, sa računima ide sve kak treba.

Poslano sa mog F8331 koristeći Tapatalk

 
U Slo sam napravio kupoprodajni ugovor, ne treba ga ovjeriti, i to je bilo sve.
Naravno vlasnik je odjavio motor.
Ne znam što taliani extra traže ako je jedinstveno EU tržište.
 
I u Italiji se radi kuporodajni ugovor, imaju nesto kao notara, oni to zovu agencija,tamo se odjavljuje vozilo (demolizione) i ovjerava kupoprodajni ugovor. Ja sam zapeo na tome da prodavac tvrdi da su mu u agenciji rekli da moze odjaviti vozilo samo ako ja donesem CMR iz RH. CMR imaju poduzeca za zbirni ili pojedinacni transport, ja kao fizicka osoba to ne mogu imati (bar tako mislim). Ako ima netko da radi ili je radio u spediciji da to malo pojasni.
 
Preko prijatelja sam dosao do jedne spedicije, i oni se cude da mi treba CMR, ali da ne bih proputovao 1500 km bez veze, napravit ce mi sutra CMR (da zadovoljimo birokrate u IT). Jedino mi pada na pamet da ovi iz agencije ne znaju da je RH u EU, da smo jedinstveno trziste (motor ne ide u izvoz van EU), pa traze CMR kao da ide npr za Srbiju ili BiH.
 
Jos da pitam: Da li igra ulogu kod davanja koja je cijena na kupoprodajnom ugovoru? Sta se desava kada je cijena u ugovoru veca od kataloske kod carinjenja?
 
enduro said:
Jos da pitam: Da li igra ulogu kod davanja koja je cijena na kupoprodajnom ugovoru? Sta se desava kada je cijena u ugovoru veca od kataloske kod carinjenja?

A kaj ti misliš, da li ti budu lupili davanja na manju ili veću cijenu? Uzmi u obzir da pričamo o državi koja je poznata o brizi za svoje ovčice :mrgreen:
 
Kiki_Rotten said:
A kaj ti misliš, da li ti budu lupili davanja na manju ili veću cijenu? Uzmi u obzir da pričamo o državi koja je poznata o brizi za svoje ovčice :mrgreen:

To sam i pretpostavljao.  (y)
Kataloski taj motor ne vrijedi puno, a u stvarnosti su na trzistu od 1500 eura na vise (u D se ne mogu naci ispod 2000 eura).
 
enduro said:
To sam i pretpostavljao.  (y)
Kataloski taj motor ne vrijedi puno, a u stvarnosti su na trzistu od 1500 eura na vise (u D se ne mogu naci ispod 2000 eura).

Samo napravite ugovor na istu ili nižu cijenu od kataloške jer ispod toga nebudeš prošel  (y)
 
Racunam na to, carinski kalkulator izbacuje 1230 kn davanja, to mi je ok. Jos platim potvrdu proizvodjaca, homologaciju i registraciju, i to je to.
 
enduro said:
Racunam na to, carinski kalkulator izbacuje 1230 kn davanja, to mi je ok. Jos platim potvrdu proizvodjaca, homologaciju i registraciju, i to je to.

Kako si prijevoz rješio?