Hibridna mašina

shonyo

Active member
Jun 13, 2002
9,305
0
36
47
Di sam bio prije.
Nova hibridna mašina. E sad, ja nisam baš sve najbolje skužio, al vjerujem da će neki mehaničar to bolje shvatiti.
Tu je skica, a više ima na linku

http://www.freewebs.com/ellwoodhybrid/500cc.html

PA ako neko skuži, bilo bi lijepo da i tu to detaljno objasni. Zbunjuje me ova "grana" s radilice u glavu motora.
 

vickodu

New member
Nov 6, 2008
7,149
0
0
110
zidine
Ova grana vodi gorivo iz kartera  na usisni ventil Karb je dole na  karteru u biti grana je mjesto kanala koji dvotaktni motori imaju u cilindru 
 

Spock

Member
Aug 3, 2006
245
0
16
Tenja
Ovo je neka dvotaktno-cetverotaktna verzija....
 

svakak

Active member
Jun 2, 2005
1,830
2
38
39
Oslo
togs.biz
jolly the roger said:
meni ovo liči na cvaju s ventilima :misli:

Da, to je dvotaktni motor s četiri takta  :LOL:

Tip je zanimljivo riješio prednabijanje smjese u cijevi koja vodi od kartera do usisnog ventila.
 

jolly the roger

Well-known member
Mar 18, 2004
13,931
29
48
svakak said:
Da, to je dvotaktni motor s četiri takta  :LOL:

Tip je zanimljivo riješio prednabijanje smjese u cijevi koja vodi od kartera do usisnog ventila.
a kako radi cvajo? usisa smjesu u karter, i onda ju klip pumpa u cilindar. samo sto eto ovdje je to razbijeno na duplo više taktova. takav slični modus operandi imaju cvaje s ventilima :jesus:
uči se, mlad si :jesus:
 

svakak

Active member
Jun 2, 2005
1,830
2
38
39
Oslo
togs.biz
jolly the roger said:
a kako radi cvajo? usisa smjesu u karter, i onda ju klip pumpa u cilindar. samo sto eto ovdje je to razbijeno na duplo više taktova. takav slični modus operandi imaju cvaje s ventilima

S razbijanjem na duplo više taktova je razbio i pojam DVOtaktnog motora.

Ali, ako se maknemo od jeftinog podjebavanja i nadriučenjaštva (pri tome ne mislim samo na jollya, nego i na sebe  :mrgreen: ), mislim da stroj radi ovako:

1. Usis
2. Kompresija, klip ide prema gore i stvara podtlak u karteru, usisava smjesu u karter.
3. Ekspanzija, klip ide prema dole i sabija smjesu iz kartera u spojnu cijev između usisnog ventila i kartera.
4. Ispuh, klip ide prema gore i opet usisava smjesu u karter
1. Usis, klip ide prama dole, a u cilindar se ubacuje smjesa iz spojne cijevi + smjesa koja se usisala prilikom 4. takta.

Efektivno čovjek je napravio "turbo" bez turbine. Samo me zanima kako je riješio podmazivanje radilice, da li mu stroj troši mješavinu (u tom slučaju mislim da stroj neće vidjeti komercijalne vode) ili je nekako drugačije riješio podmazivanje.
 

vickodu

New member
Nov 6, 2008
7,149
0
0
110
zidine
svakak said:
S razbijanjem na duplo više taktova je razbio i pojam DVOtaktnog motora.

Ali, ako se maknemo od jeftinog podjebavanja i nadriučenjaštva (pri tome ne mislim samo na jollya, nego i na sebe  :mrgreen: ), mislim da stroj radi ovako:

1. Usis
2. Kompresija, klip ide prema gore i stvara podtlak u karteru, usisava smjesu u karter.
3. Ekspanzija, klip ide prema dole i sabija smjesu iz kartera u spojnu cijev između usisnog ventila i kartera.
4. Ispuh, klip ide prema gore i opet usisava smjesu u karter
1. Usis, klip ide prama dole, a u cilindar se ubacuje smjesa iz spojne cijevi + smjesa koja se usisala prilikom 4. takta.

Efektivno čovjek je napravio "turbo" bez turbine. Samo me zanima kako je riješio podmazivanje radilice, da li mu stroj troši mješavinu (u tom slučaju mislim da stroj neće vidjeti komercijalne vode) ili je nekako drugačije riješio podmazivanje.

Podmazivanje radilice vjerovatno mjesavinom  :misli: a kako je rjesio podmazivanje bregaste ?
 

flugo

New member
May 5, 2007
964
0
0
42
Karlovac
kakav dvotaktni..ovo je cetverotaktni motor sa drugacije rijesenim rijesenim usisom

zakaj bi ovo bila hibridna masina? :misli:
 

jolly the roger

Well-known member
Mar 18, 2004
13,931
29
48
svakak said:
S razbijanjem na duplo više taktova je razbio i pojam DVOtaktnog motora.

Ali, ako se maknemo od jeftinog podjebavanja i nadriučenjaštva (pri tome ne mislim samo na jollya, nego i na sebe  :mrgreen: ), mislim da stroj radi ovako:

1. Usis
2. Kompresija, klip ide prema gore i stvara podtlak u karteru, usisava smjesu u karter.
3. Ekspanzija, klip ide prema dole i sabija smjesu iz kartera u spojnu cijev između usisnog ventila i kartera.
4. Ispuh, klip ide prema gore i opet usisava smjesu u karter
1. Usis, klip ide prama dole, a u cilindar se ubacuje smjesa iz spojne cijevi + smjesa koja se usisala prilikom 4. takta.

Efektivno čovjek je napravio "turbo" bez turbine. Samo me zanima kako je riješio podmazivanje radilice, da li mu stroj troši mješavinu (u tom slučaju mislim da stroj neće vidjeti komercijalne vode) ili je nekako drugačije riješio podmazivanje.
da ti tata objasni :jesus: :mrgreen:
prvo, jel ti poznat pojam suhog kartera? :jesus: to ti se tak izvede, da radilica ima u sebi kanale za podmazivanje, i pumpa tjera kroz sve to ulje iz rezervara(najčešće u rami)
isto tako se i bregaste podmazuju. pa ti sad reci jesam ja "nadri" il ipak znam o tome ponešto
a čovjek nije napravio turbo bez turbine, nego je napravio prednabijani motor. mogo je isto tako stavit kompresor(vijčani, root, itd) prije usisa i dobio bi istu stvar.

iskeno govoreći, da je ovo cvajo, od mene bi dobio totalno drugu kritiku. a ovako je potrošio para bezveze. više cijenim onog ducatija što koristi jedan cilidar kao kompresor, a samo je drugi "radni"
 

jolly the roger

Well-known member
Mar 18, 2004
13,931
29
48
vickodu said:
Podmazivanje radilice vjerovatno mjesavinom  :misli: a kako je rjesio podmazivanje bregaste ?
zašto pobogu podmazivanje mješavinom? pa u avionima imaš takav način rada od vremena prvog svjetskog rata
 

GIXER

Active member
May 18, 2003
2,032
0
36
Sisak
Kao ideja da, ali samo zato što je drugačija, ali upotrebna vrijednost baš i ne jer čisto sumnjam da je postignuto neko kvalitetno i "ciljano2 vrtloženje smjese na ulasku u usisni kanal.
A ako se smjesa dobro ne vrtloži, ni nješanje goriva i zraka nije na nivou tako da se vraćamo u vrijeme karburatora i to loših.
 

vickodu

New member
Nov 6, 2008
7,149
0
0
110
zidine
jolly the roger said:
zašto pobogu podmazivanje mješavinom? pa u avionima imaš takav način rada od vremena prvog svjetskog rata

Jbg nekome kome ovakva piz*arija ko sto je ovakav motor padne napamet nebi bilo cudno da ga podmaziva mjesavinom  :mrgreen:
 

tkubasa

New member
Dec 2, 2008
2,251
0
0
33
od benzinske do benzinske
u biti kad malo bolje razmislim, ovo nema nikakvih prednosti jer jos uvijek ima 4 takta...  bez veze
 

svakak

Active member
Jun 2, 2005
1,830
2
38
39
Oslo
togs.biz
jolly the roger said:
prvo, jel ti poznat pojam suhog kartera?

Mislio sam da je.  Suhi karter sam mislio da je samo zato što se radilica ne kupa u ulju, nisam znao da je moguće izvesti potpuno zatvoreno kućište radilice. Kako se onda podmazuje klip, i kako je riješeno da ni kap ulja ne dođe u kućište radilice?

jolly the roger said:
a čovjek nije napravio turbo bez turbine, nego je napravio prednabijani motor. mogo je isto tako stavit kompresor(vijčani, root, itd) prije usisa i dobio bi istu stvar.
iskeno govoreći, da je ovo cvajo, od mene bi dobio totalno drugu kritiku. a ovako je potrošio para bezveze. više cijenim onog ducatija što koristi jedan cilidar kao kompresor, a samo je drugi "radni"

Možda je uspio dobiti manje gubitke ovakvim sistemom, nego da mehanički tjera vanjski kompresor?
 

jolly the roger

Well-known member
Mar 18, 2004
13,931
29
48
svakak said:
Mislio sam da je.  Suhi karter sam mislio da je samo zato što se radilica ne kupa u ulju, nisam znao da je moguće izvesti potpuno zatvoreno kućište radilice. Kako se onda podmazuje klip, i kako je riješeno da ni kap ulja ne dođe u kućište radilice?
trebao bi se zbilja potrudit i pogledat kniige...ugl i klipnjača je šuplja, kroz jednu rupu ulazi ulje za bolcnu, kriz drugu izlazi...


Možda je uspio dobiti manje gubitke ovakvim sistemom, nego da mehanički tjera vanjski kompresor?
teško. na velikim brodskim motorima, di je cilj sto vise smanjit gubitke, ni ne pomisljaju o kompresiji pomoću kartera, svi imaju rootovo puhalo ili turbopuhalo
 

sid

Active member
Mar 12, 2007
6,202
0
36
55
Zagreb
trotaktni motor  :misli:
                :mrgreen:
 

ive_xxx

New member
Nov 12, 2007
413
0
0
zagorje
los pokusaj umetanja 2t. motora u 4t...

cvajo ga pojede...
a 4t vjerujem da nema puno slabije performanse uz duzu trajnost...