Hibridna mašina

neznam bas da li je to samo tako lako implementirati u postojecu tehnologiju ... budući da u gorivu ima sumpora a nakon goriva u cilindar dolazi voda , javit ce se sumporna kiselina koja i nije bas neki frend sa željezom/čelikom... :palacdolje:

a vrlo vjerovatno bi se ta voda / vlaga mogla i u ulju pojavit....

tako da nije to samo tako... inace svaka pohvala covjeku za ideju ima tu nesto samo treba rijesit te neke "nedostatke"

dobra ideja je i ona BMW-ova da toplinom ispusnih plinova zagrijavaju vodu, i dobivaju paru i pomoću nje pokreću parnu turbinu koja daje nekih cca 13ks.... koje koriste za pogon pomoćnih uredjaja.... (alternator pumpe ulja, pumpa vode, klima itd...)

neznam tocno o kojem motoru se radi, mislim da sam lani negdje citao o tome....

naravno i to ima svojih nedostataka a najveci je niskotemperaturna korozija koja se javi kad ispusne plinove ohladimo....
 
jel možda još netko naletio na neke stranice vezane za poboljšanje motora,kao što je ovo do sada napisano??????.......još znam za PAUT-ov motor,naš čovijek što je napravio.......prije par godina.....
 
zeto said:
jel možda još netko naletio na neke stranice vezane za poboljšanje motora,kao što je ovo do sada napisano??????.......još znam za PAUT-ov motor,naš čovijek što je napravio.......prije par godina.....

      Ajde me podsjeti, jel to motor sa nekom vrstom rotacionog klipa, a autor je vukovarac? Čitao o tome, ali krajem 90ih...
 
OldBoy said:
      Ajde me podsjeti, jel to motor sa nekom vrstom rotacionog klipa, a autor je vukovarac? Čitao o tome, ali krajem 90ih...

ima tema , doduse samo u pocetku se spominje paut, nakon toga krene u drogom smjeru (ko i vecina tema)

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=117917.msg2024635