Hibridna mašina

shonyo

Active member
Nova hibridna mašina. E sad, ja nisam baš sve najbolje skužio, al vjerujem da će neki mehaničar to bolje shvatiti.
Tu je skica, a više ima na linku

http://www.freewebs.com/ellwoodhybrid/500cc.html

PA ako neko skuži, bilo bi lijepo da i tu to detaljno objasni. Zbunjuje me ova "grana" s radilice u glavu motora.
 
Ova grana vodi gorivo iz kartera  na usisni ventil Karb je dole na  karteru u biti grana je mjesto kanala koji dvotaktni motori imaju u cilindru 
 
Ovo je neka dvotaktno-cetverotaktna verzija....
 
jolly the roger said:
meni ovo liči na cvaju s ventilima :misli:

Da, to je dvotaktni motor s četiri takta  :LOL:

Tip je zanimljivo riješio prednabijanje smjese u cijevi koja vodi od kartera do usisnog ventila.
 
svakak said:
Da, to je dvotaktni motor s četiri takta  :LOL:

Tip je zanimljivo riješio prednabijanje smjese u cijevi koja vodi od kartera do usisnog ventila.
a kako radi cvajo? usisa smjesu u karter, i onda ju klip pumpa u cilindar. samo sto eto ovdje je to razbijeno na duplo više taktova. takav slični modus operandi imaju cvaje s ventilima :jesus:
uči se, mlad si :jesus:
 
jolly the roger said:
a kako radi cvajo? usisa smjesu u karter, i onda ju klip pumpa u cilindar. samo sto eto ovdje je to razbijeno na duplo više taktova. takav slični modus operandi imaju cvaje s ventilima

S razbijanjem na duplo više taktova je razbio i pojam DVOtaktnog motora.

Ali, ako se maknemo od jeftinog podjebavanja i nadriučenjaštva (pri tome ne mislim samo na jollya, nego i na sebe  :mrgreen: ), mislim da stroj radi ovako:

1. Usis
2. Kompresija, klip ide prema gore i stvara podtlak u karteru, usisava smjesu u karter.
3. Ekspanzija, klip ide prema dole i sabija smjesu iz kartera u spojnu cijev između usisnog ventila i kartera.
4. Ispuh, klip ide prema gore i opet usisava smjesu u karter
1. Usis, klip ide prama dole, a u cilindar se ubacuje smjesa iz spojne cijevi + smjesa koja se usisala prilikom 4. takta.

Efektivno čovjek je napravio "turbo" bez turbine. Samo me zanima kako je riješio podmazivanje radilice, da li mu stroj troši mješavinu (u tom slučaju mislim da stroj neće vidjeti komercijalne vode) ili je nekako drugačije riješio podmazivanje.
 
svakak said:
S razbijanjem na duplo više taktova je razbio i pojam DVOtaktnog motora.

Ali, ako se maknemo od jeftinog podjebavanja i nadriučenjaštva (pri tome ne mislim samo na jollya, nego i na sebe  :mrgreen: ), mislim da stroj radi ovako:

1. Usis
2. Kompresija, klip ide prema gore i stvara podtlak u karteru, usisava smjesu u karter.
3. Ekspanzija, klip ide prema dole i sabija smjesu iz kartera u spojnu cijev između usisnog ventila i kartera.
4. Ispuh, klip ide prema gore i opet usisava smjesu u karter
1. Usis, klip ide prama dole, a u cilindar se ubacuje smjesa iz spojne cijevi + smjesa koja se usisala prilikom 4. takta.

Efektivno čovjek je napravio "turbo" bez turbine. Samo me zanima kako je riješio podmazivanje radilice, da li mu stroj troši mješavinu (u tom slučaju mislim da stroj neće vidjeti komercijalne vode) ili je nekako drugačije riješio podmazivanje.

Podmazivanje radilice vjerovatno mjesavinom  :misli: a kako je rjesio podmazivanje bregaste ?
 
kakav dvotaktni..ovo je cetverotaktni motor sa drugacije rijesenim rijesenim usisom

zakaj bi ovo bila hibridna masina? :misli:
 
svakak said:
S razbijanjem na duplo više taktova je razbio i pojam DVOtaktnog motora.

Ali, ako se maknemo od jeftinog podjebavanja i nadriučenjaštva (pri tome ne mislim samo na jollya, nego i na sebe  :mrgreen: ), mislim da stroj radi ovako:

1. Usis
2. Kompresija, klip ide prema gore i stvara podtlak u karteru, usisava smjesu u karter.
3. Ekspanzija, klip ide prema dole i sabija smjesu iz kartera u spojnu cijev između usisnog ventila i kartera.
4. Ispuh, klip ide prema gore i opet usisava smjesu u karter
1. Usis, klip ide prama dole, a u cilindar se ubacuje smjesa iz spojne cijevi + smjesa koja se usisala prilikom 4. takta.

Efektivno čovjek je napravio "turbo" bez turbine. Samo me zanima kako je riješio podmazivanje radilice, da li mu stroj troši mješavinu (u tom slučaju mislim da stroj neće vidjeti komercijalne vode) ili je nekako drugačije riješio podmazivanje.
da ti tata objasni :jesus: :mrgreen:
prvo, jel ti poznat pojam suhog kartera? :jesus: to ti se tak izvede, da radilica ima u sebi kanale za podmazivanje, i pumpa tjera kroz sve to ulje iz rezervara(najčešće u rami)
isto tako se i bregaste podmazuju. pa ti sad reci jesam ja "nadri" il ipak znam o tome ponešto
a čovjek nije napravio turbo bez turbine, nego je napravio prednabijani motor. mogo je isto tako stavit kompresor(vijčani, root, itd) prije usisa i dobio bi istu stvar.

iskeno govoreći, da je ovo cvajo, od mene bi dobio totalno drugu kritiku. a ovako je potrošio para bezveze. više cijenim onog ducatija što koristi jedan cilidar kao kompresor, a samo je drugi "radni"
 
vickodu said:
Podmazivanje radilice vjerovatno mjesavinom  :misli: a kako je rjesio podmazivanje bregaste ?
zašto pobogu podmazivanje mješavinom? pa u avionima imaš takav način rada od vremena prvog svjetskog rata
 
Kao ideja da, ali samo zato što je drugačija, ali upotrebna vrijednost baš i ne jer čisto sumnjam da je postignuto neko kvalitetno i "ciljano2 vrtloženje smjese na ulasku u usisni kanal.
A ako se smjesa dobro ne vrtloži, ni nješanje goriva i zraka nije na nivou tako da se vraćamo u vrijeme karburatora i to loših.
 
jolly the roger said:
zašto pobogu podmazivanje mješavinom? pa u avionima imaš takav način rada od vremena prvog svjetskog rata

Jbg nekome kome ovakva piz*arija ko sto je ovakav motor padne napamet nebi bilo cudno da ga podmaziva mjesavinom  :mrgreen:
 
dobro ovo je ocito zvajara sa ventilima, zanimljivo rijesenje..... ali sta je tu hibridno?
 
u biti kad malo bolje razmislim, ovo nema nikakvih prednosti jer jos uvijek ima 4 takta...  bez veze
 
Jebote, gle spec za 1300  :shock:

Dry weight 100 Kg
Estimated power 150 Hp@6000 rpm
 
jolly the roger said:
prvo, jel ti poznat pojam suhog kartera?

Mislio sam da je.  Suhi karter sam mislio da je samo zato što se radilica ne kupa u ulju, nisam znao da je moguće izvesti potpuno zatvoreno kućište radilice. Kako se onda podmazuje klip, i kako je riješeno da ni kap ulja ne dođe u kućište radilice?

jolly the roger said:
a čovjek nije napravio turbo bez turbine, nego je napravio prednabijani motor. mogo je isto tako stavit kompresor(vijčani, root, itd) prije usisa i dobio bi istu stvar.
iskeno govoreći, da je ovo cvajo, od mene bi dobio totalno drugu kritiku. a ovako je potrošio para bezveze. više cijenim onog ducatija što koristi jedan cilidar kao kompresor, a samo je drugi "radni"

Možda je uspio dobiti manje gubitke ovakvim sistemom, nego da mehanički tjera vanjski kompresor?
 
svakak said:
Mislio sam da je.  Suhi karter sam mislio da je samo zato što se radilica ne kupa u ulju, nisam znao da je moguće izvesti potpuno zatvoreno kućište radilice. Kako se onda podmazuje klip, i kako je riješeno da ni kap ulja ne dođe u kućište radilice?
trebao bi se zbilja potrudit i pogledat kniige...ugl i klipnjača je šuplja, kroz jednu rupu ulazi ulje za bolcnu, kriz drugu izlazi...


Možda je uspio dobiti manje gubitke ovakvim sistemom, nego da mehanički tjera vanjski kompresor?
teško. na velikim brodskim motorima, di je cilj sto vise smanjit gubitke, ni ne pomisljaju o kompresiji pomoću kartera, svi imaju rootovo puhalo ili turbopuhalo
 
trotaktni motor  :misli:
                :mrgreen:
 
los pokusaj umetanja 2t. motora u 4t...

cvajo ga pojede...
a 4t vjerujem da nema puno slabije performanse uz duzu trajnost...