Homologacija na 35 kw

Moguce je to i dan danas. Stavis blokadu odes na tehnicki na valjcima ti vidi snagu i onda ide nova knjizica vozila di ti se upisuje snaga motora na 35kw. Posli toga ju mozes bezbrizno skiniti jer ti to nece niko gledati.
 
Znači da motor kojeg želiš spustiti na 35kW nesmije imati više od 70kW u serijskoj inačici
 
Evo ja se borim s blokadom. Generalno zakon traži dva uvjeta, da motocikl ima 35kw i da omjer snage i težine ne smije biti veći od 0.2.
Blokada, legalna se kupi, naručuje se prema broju šasije, dobiješ papire, cjena cca 1320kn, ali može biti i skuplja, onda ideš u ovlašteni servis na ugradnju i onda sasvim papirima u centar za vozila hrvatska i tamo za cca 750kn mjere snagu i utvrđuju. AKo je sve ok onda sa svime na tehnički tj regu. Avantura bez prijevoza vamo tamo cca od 2500-300kn sve skupa.
No, u Krojejši, u mom slučaju nemaju blokade za dva motora koja sam tražio, oba mi bježe za 1 godinu, naime imaju za godinu dana novije motocikle.
E sad pokušavam saznati mogu li vani kupiti blokadu sa službenim papirima za postojeće godište motora koji bi bili i ovdje priznati da mogu napraviti preostali postupak kako sam gore rekao da se traži.

Ako to netko pouzdano zna, smije dakako reći.
 
E da, snaga se po zakonu ne može spustiti više od 50%, bar kod nas. Dakako ako naknadno spuštaš kw. I ne možeš voziti motor od 35kw i npr 100kg jer ima omjer snage i težine veći od 0,2,
 
Pa ni onda neće prometni vještak mjeriti snagu na zadnjem kotaču ili radilici, ne živimo u nekoj baš toliko uređenoj državi da bi to netko išao raditi. Pregleda tragove kočenja, vrstu, dimenzije i dubinu profila i ispravnost kočnica. A motor je obično poslije prometne u nevoznom stanju.
A realno kako mogu i znat? Npr na novoj MT07 je blokada elektronska sa smanjenim promjerom usisa. Sumnjam da bi takvo što provjeravali u "klasicnoj" prometnoj