Honda Afrika Twin

ddario said:
To je takav motor, uz možda pokoju dodatnu sitnicu koju bi trebalo poštelati. Ali generalno preko 5 tokr. dosta se osjećaju vibracije cijelog motora. Nakon nekog vremena ćeš se naviknuti i postat će ti normalno. Ako želiš sličan motor bez vibracija, onda transalp.  (y)

Hey ddario,
hvala na informaciji, to je onda super u biti, dupe ce se morat naviknti malo, al ok :)
bilo me strah da nije nesto oslo u masini, pa reko bolje pitat.

Svaka cast Alpici, al nemjenjam Afriku nizasto :D
 
Upravo tako - navika i prilagodba. Iako, ruku na srce, nije ona za neke velike brzine i visoke okretaje.
Ako ti na 4 t. okr. samo šuška i lijepo se vozi, onda nemaš brige, vibracije nemaju veze s tim da je nešto "ošlo" u mašini.
Ipak, ne bi bilo loše, ako si friški vlasnik, da ti je dobar majstor poštela kako treba. Sretno!  :wink:
 
odlicno, to je jedan kamen sa srca opao :)

Eh sad, kada si vec spomenuo dobrog mehanicara, dali neko zna nekoga u blizini Pule ili u Istri?

Naime, sad se pojavio novi prblem. :(

Jutros sam imao problema s paljenjem, iako je čok bio upaljen, okretaji su se vrtili oko 1k (dok inace pod čokom se dizu na 3k)
Dok se masina nije ugrijala, pri malo naglijem dodavanju gase bi se ugasio, i pri voznji jako je trom.
Do 4k okretaja kjos nekako i dođe, ali preko toga samo ako idem nizbrdo.

Bas nema snage nista, a vozio ga dan prije, doduse noc prije i sve je bilo uredu.
Motor je doslovno stajao 6 sati, ali neznam sta se moglo desiti u tom periodu.


Citajuci po netu, nasao sam par mogucih uzroka, smjesa gorivva, svjecice ili karburatori.

Ali svaki savjet je dobro dosao i ako neko imao slicnih iskustava pa da mogu jos koju opciju istraziti.

Hvala unaprijed.
 
ddario said:
Upravo tako - navika i prilagodba. Iako, ruku na srce, nije ona za neke velike brzine i visoke okretaje.
Ako ti na 4 t. okr. samo šuška i lijepo se vozi, onda nemaš brige, vibracije nemaju veze s tim da je nešto "ošlo" u mašini.
Ipak, ne bi bilo loše, ako si friški vlasnik, da ti je dobar majstor poštela kako treba. Sretno!  :wink:

Da, plan je od pocetka bio sad se sezonu vozikat i onda na zimu napravit generalku, da se sve provjeri i postela kako spada. Bio sam kod majstora kad sam ju uzeo, da napravi servis i baci oko i on je rekao da malo previse vibrira.
Ali sad nakon vasih informacija, mi je sinulo, mozda ni on nije navikao na vibracije  :misli:
 
Senf said:
Da, plan je od pocetka bio sad se sezonu vozikat i onda na zimu napravit generalku, da se sve provjeri i postela kako spada. Bio sam kod majstora kad sam ju uzeo, da napravi servis i baci oko i on je rekao da malo previse vibrira.
Ali sad nakon vasih informacija, mi je sinulo, mozda ni on nije navikao na vibracije  :misli:

Ništa taj motor ne vibrira, ako jako vibrira zasigurno nešto nije ispravno. Ima kolega takav motor, potpuno miran i
radi kao sat, nikakvih to iritirajućih vibracija nema, baš sam ga vozio prije nekoliko dana.
 

Attachments

  • 67126986_331340124412856_1580255524899782656_n.jpg
    67126986_331340124412856_1580255524899782656_n.jpg
    62.5 KB · Views: 254
Ne vibrira u leru ili u srednjem režimu, tada, da, radi kao sat, no na visokim okretajima se osjete vibracije, prilično jake, dok recimo transalp ide u okretaje i gotovo ništa se ne događa. Ako se trese u leru i pri normalnoj vožnji, to je druga priča.  :?
 
ddario said:
Ne vibrira u leru ili u srednjem režimu, tada, da, radi kao sat, no na visokim okretajima se osjete vibracije, prilično jake, dok recimo transalp ide u okretaje i gotovo ništa se ne događa. Ako se trese u leru i pri normalnoj vožnji, to je druga priča.  :?

Ne, ne, u leru i do 4-5 radi ko sat, bar je radio do jutros dok nisu poceli drugi problemi :(

Nakon 5-6 pocne malo jace vibrirati, sto se vise osjeti u nisim brzinama 1. i 2., dok 3. pa na dalje sve manje i manje, ali i dalje dosta :)

Istina, dosta sam zelen sto se tice Afrike a i motora opcenito, pa neznam iskreno sta ocekivati :)

Tek sam sada u zadnje vrijeme poceo malo stiskat po gasu, pa sam primjetio te jace vibracije, do nedavno je bilo do 4-5 k pa saltaj visa :D
 
Stvari o kojima pričamo su, naravno, dosta subjektivne i ovako preko tipkovnice može doći do nesporazuma. Ne bih te htio navesti na krivi trag u slučaju da postoji bilo kakav problem s motorom, bilo vezano uz agregat bilo uz ciklistiku, koji bi uzrokovao vibracije. Iz svog iskustva s Afrikom, a za to sam našao potvrdu čitajući iskustva drugih vlasnika, to nije motor koji je "svilenkast" u visokim okretajima i povećanjem istih mijenja se karakter motora i osjećaj u vožnji. Kad sam prvi put prešao 120 km/h imao sam doslovno osjećaj nesigurnosti zbog "brujanja" i vibracija cijelog motocikla. U slučaju da je riječ o tome, problem donekle možeš riješiti ako promijeniš prijenosni odnos na lančanicima, čime ćeš dobiti veću putnu brzinu na nižim okretajima - što i jest praksa mnogih vlasnika. U slučaju da je riječ o nekom problemu s motorom, onda bi bilo najbolje i najsigurnije da čim prije posjetiš dobrog mehaničara. U svakom slučaju, sretno s otklanjanjem problema i vraćanjem Afrike u pogon.  (y)
 
Senf said:
Ne, ne, u leru i do 4-5 radi ko sat, bar je radio do jutros dok nisu poceli drugi problemi :(

Nakon 5-6 pocne malo jace vibrirati, sto se vise osjeti u nisim brzinama 1. i 2., dok 3. pa na dalje sve manje i manje, ali i dalje dosta :)

Istina, dosta sam zelen sto se tice Afrike a i motora opcenito, pa neznam iskreno sta ocekivati :)

Tek sam sada u zadnje vrijeme poceo malo stiskat po gasu, pa sam primjetio te jace vibracije, do nedavno je bilo do 4-5 k pa saltaj visa :D

Iako si, kako kažeš, "zelen", nije ti to prva vožnja s tim motorom, pa ukoliko si odjednom nešto neobično primijetio, vrlo je vjerojatno da se nešto i dogodilo i da stvarno primijećuješ vibracije kojih prije nije bilo. Znači, vjeruj osjećaju i potraži u čemu je problem dok nema štete.
Lako moguće da je neka sitnica, ali stvarno je teško ovako na neviđeno bilo što konkretno reći. Najbolje bi bilo posjetiti dobrog mehaničara ili možda prije toga naći nekoga tko ima Africu pa usporediti svoju i njegovu.
Na kraju, moguće je i ovo što kaže kolega ddario, da si ju sad tek počeo stiskat i samo ti se čini da vibrira previše  (y).
 
Iskreno, vibracije su bile tu i prije, kako nisam cesto vozio na visokim okretajima (tu i tamo bi dostigao an sekundu), nisam previse obazirao pasznju dok nisam poceo vozit na visim okretajima malo duze periode.

Uglavnom, hvala svima na savijetima, definitivno potraziti nekog mehanicara da baci oko, ili nekoga s Afrikom, da usporedimo :)

Ako je netko u blizini, suta su bikeri u Vodnjanu, pa ako neko dolazi, mozemo i pivo popit :)

P.S. Problemi s tromoscu rijeseni, jedna svecica izgorila, zamjenjena i Afrika opet je svoja  :D
 
Senf said:
Iskreno, vibracije su bile tu i prije, kako nisam cesto vozio na visokim okretajima (tu i tamo bi dostigao an sekundu), nisam previse obazirao pasznju dok nisam poceo vozit na visim okretajima malo duze periode.

Uglavnom, hvala svima na savijetima, definitivno potraziti nekog mehanicara da baci oko, ili nekoga s Afrikom, da usporedimo :)

Ako je netko u blizini, suta su bikeri u Vodnjanu, pa ako neko dolazi, mozemo i pivo popit :)

P.S. Problemi s tromoscu rijeseni, jedna svecica izgorila, zamjenjena i Afrika opet je svoja :D

Pa ako je radila samo na jedan cilindar, onda nije čudo da je vibrirala. :mrgreen:
 
Senf said:
Naime, sad se pojavio novi prblem. :(

Jutros sam imao problema s paljenjem, iako je čok bio upaljen, okretaji su se vrtili oko 1k (dok inace pod čokom se dizu na 3k)
Dok se masina nije ugrijala, pri malo naglijem dodavanju gase bi se ugasio, i pri voznji jako je trom.
Do 4k okretaja kjos nekako i dođe, ali preko toga samo ako idem nizbrdo.

Bas nema snage nista, a vozio ga dan prije, doduse noc prije i sve je bilo uredu.
Motor je doslovno stajao 6 sati, ali neznam sta se moglo desiti u tom periodu.


heheheh, ne ne, to je bio ovaj drugi problem :D

i dalje vibrira, ali danas mijenjam i ostale 3 svjecice, ako usopijem doci do njih  :LOL:
pa cemo vidjer dali ima kakav pomak
 
AnteK said:
No way da može vozit na jedan cilindar.  :wink:

Nisam imao takav slučaj na Africi, ali na Super Tenere jesam i ide, ali kako...bolje ne pitaj. :LOL:
 
Neznam dal ste ovo već spominjali https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/august/honda-working-on-direct-injection-africa-twin

Naletio nakon što sam vidio patente da CRF250L u nekoj budućnosti dobiva mehaničku HPFP i direktno ubrizgavanje uz twin spark glavu. Izgleda da će Honda uvesti neke novitete, vjerojatno za Euro5 za godinu dana.