Honda CB 750 Four

Sm rider said:
Ovako diskovi su marke Spiegler retro wave 320 mm koji se nazalost vise ne prizvode ali se mogu još nabaviti preko ebay-a , prednje vilice i kaliperi su od Yamahe 2008 g. RN19, prednji mostovi su od nekog kineskog chopera, zadnja vilica je od xjr 1300, zadnja felga je od Ducatia Paul Smarta a  prednja isto od Ducatia ali od Classica, zadnj amortizeri su Kayaba od Kawasakia ZRX 1200.
Ovaj motoric iza sto se vidi je isto projekat koji lagano zavrsavam , to je Honda DAX 50 u koju sam uložio sigorno preko 2000 eura, osala je samo rama sve drugo je izmjenjeno (aluminiske felge, diskovi naprijed i nazad, prednja vilica, zadnja vilica, motor od 140 ccm itd.) O njemu cu nadam se pisati slijedeci tjedan ali nazalost nemam slike od samog pocetka.
Pratim nego samo da dam opasku kako je zadnja vilica od xyr 1300 postala tražena roba za ovakve prerade,jer prije Postolara Triperra (Hrvoje što radi bivšu Ringovu) je još netko stavljao iste vilice,kod Hrvoja imaš kako je on jednostavno rješio tolerancu prednjeg i zadnjeg zupčanika i samo naprijed  (y)
 
papillon said:
Pratim nego samo da dam opasku kako je zadnja vilica od xyr 1300 postala tražena roba za ovakve prerade,jer prije Postolara Triperra (Hrvoje što radi bivšu Ringovu) je još netko stavljao iste vilice,kod Hrvoja imaš kako je on jednostavno rješio tolerancu prednjeg i zadnjeg zupčanika i samo naprijed  (y)
olja
Vilica od zrx 1200 mi je još bolja dok od vfr-ke jednostruka nema konkurencije
 
merlin68 said:
Vilica od zrx 1200 mi je još bolja dok od vfr-ke jednostruka nema konkurencije

Vilica od zrx-a je bila opcija ali je nisam htio staviti iz par razloga, prvi je taj što bi ljudi koji prate moto svijet odmah bi prepoznali da je na Hondi dio od Kawasakia a drugi je taj što vec ima jedan lijepi motor (Kawasaki ST1000) na forumu sa tom vilicom, a treci je taj što je ne mozete naci ispod 500 eura, a za te novce sam kupio puno dijelova za nju uz koje ce izgledati lijepo i drugacije.
Što se tice vilice od VFR-a problem je taj da kolko je lijepa tolko mi je i ruzna i stvara  puno komplikacija, tesko bi bilo sparit žbicanu felgu na tu vilicu, trebao bi traziti nabu od bmw-a gs-a i to nekako pripasati a i mislim da je ljepše sa dva amortizera nego sa mono amortizerom za takvu vrstu prerade, jer bi htio da ostane onaj izgled starog motora sa novijim komponentama.
 
papillon said:
Pratim nego samo da dam opasku kako je zadnja vilica od xjr 1300 postala tražena roba za ovakve prerade,jer prije Postolara Triperra (Hrvoje što radi bivšu Ringovu) je još netko stavljao iste vilice,kod Hrvoja imaš kako je on jednostavno rješio tolerancu prednjeg i zadnjeg zupčanika i samo naprijed  (y)

Nije bez razloga tako, vilice od GSX1400, CB1300, ZRX1200, XJR1200 su pripasane na cijevaste rame koje su jako slicne oldtimerima pa stoga uz male preinake daju se pripasati, pošto ima jako puno karaboliranih xjr-a stoga ima i tih vilica i jeftine su, cijene su im od 70 eura do 150 eura. Jedino se od kawasakia vilica razlikuje od drugih. ove su sve jako slicne.
 
tema je stara al je motor jako zanimljiv pa gdje je stalo  :misli: