RideHard
Well-known member
Evo da poslje duzeg vremena i ja predstavim svoju zvjerku. Kontao sam gdje da stavim ovu temu dal ovdje, pod temu Honda ili pod temu stari motori al sam odlucio ovdje posto ima nekih prerada na njemu pa ako treba da se premjesti vjerujem da ce to moderatori da srede.
Od izmjena na motoru je napravljeno:
1. Promenjena boja po shemi boja koje sam vidio na novom CB 750 koji se moze kupiti samo u Japanu, a mislim da je ovakve kolor sheme imao i CBX.
2. Promjenjena straznja kromirana viljuska sira tako da umjesto serijske 130 stane sad 160, a ima prostora i za 170 gumu
3. Promjenjena prednja viljuska (sad sam zaboravio naziv al je neka Italijanska) i prednja guma je umjesto serijske 100 sad 110.
4. promjenjeni prednji diskovi i stavljena Brembo kociona kljesta koja mi se za sad nisu bas pokazala nesto (do duse ne znam kako koci sa serijskim diskovima i kljestima al sa ovim rucica ima skroz mali hod i za jace kocenje bas muski treba stisnuti rucicu prednje kocnice).
5. Stavljena opletena kociona crijeva za prednje kocnice i na rucici kocnice napravljen holender koji djeli crijeva za lijevi i desni disk tako da se ne racvaju crijeva negdje kod blatobrana.
6. Promjenjene felge sa tri kraka (Isto su neke Italijanske al se imena ne mogu sjetiti to cu kasnije dopisati)
Na prve dvije slike je motor kakav je bio kad sam ga ja uzeo. Na ostalim slikama je poslje mog sredjivanja. Sve ove prerade su vec bile na njemu kad sam ga ja uzeo, a uradio ih je neki lik u Svicarskoj i motor je dovezen u BiH prije nekih 2 -3 godine nikad nije registrovan i malo vozen jer kad sam ga ja uzeo bio je dosta zapusten i boja je bila ocajna. Crna je bila izbljedila i ispucala.
Ono sto je uradjeno na njemu od kad je kod mene je lakiranje, stavljeni zmigavci, retrovizori i promjenjene rucke. A poliranje malo vece me tek ceka po zavrsetku sezone.
Ima se na njemu jos raditi oko poliranja dekala, promjene topova, promjene cepa rezervoara, satova (kilometar sat ne radi znam samo da u 4. na 4000 i u 5. na 3000 idem 80 km/h )
Od izmjena na motoru je napravljeno:
1. Promenjena boja po shemi boja koje sam vidio na novom CB 750 koji se moze kupiti samo u Japanu, a mislim da je ovakve kolor sheme imao i CBX.
2. Promjenjena straznja kromirana viljuska sira tako da umjesto serijske 130 stane sad 160, a ima prostora i za 170 gumu
3. Promjenjena prednja viljuska (sad sam zaboravio naziv al je neka Italijanska) i prednja guma je umjesto serijske 100 sad 110.
4. promjenjeni prednji diskovi i stavljena Brembo kociona kljesta koja mi se za sad nisu bas pokazala nesto (do duse ne znam kako koci sa serijskim diskovima i kljestima al sa ovim rucica ima skroz mali hod i za jace kocenje bas muski treba stisnuti rucicu prednje kocnice).
5. Stavljena opletena kociona crijeva za prednje kocnice i na rucici kocnice napravljen holender koji djeli crijeva za lijevi i desni disk tako da se ne racvaju crijeva negdje kod blatobrana.
6. Promjenjene felge sa tri kraka (Isto su neke Italijanske al se imena ne mogu sjetiti to cu kasnije dopisati)
Na prve dvije slike je motor kakav je bio kad sam ga ja uzeo. Na ostalim slikama je poslje mog sredjivanja. Sve ove prerade su vec bile na njemu kad sam ga ja uzeo, a uradio ih je neki lik u Svicarskoj i motor je dovezen u BiH prije nekih 2 -3 godine nikad nije registrovan i malo vozen jer kad sam ga ja uzeo bio je dosta zapusten i boja je bila ocajna. Crna je bila izbljedila i ispucala.
Ono sto je uradjeno na njemu od kad je kod mene je lakiranje, stavljeni zmigavci, retrovizori i promjenjene rucke. A poliranje malo vece me tek ceka po zavrsetku sezone.
Ima se na njemu jos raditi oko poliranja dekala, promjene topova, promjene cepa rezervoara, satova (kilometar sat ne radi znam samo da u 4. na 4000 i u 5. na 3000 idem 80 km/h )