Honda CB500s

lunjo said:
Provjeri gas sajlu prvo.
O tome sam i ja razmišljao, ali mi se ne čini vjerojatno.  Naime, da je ona u pitanju onda bi se zbog zakretanja volana ili napela, ili otpustila, pa bi se tako gas pojačao ili smanjio. U ovom slučaju okretaji osciliraju u rasponu cca. 1400 - 800 - 1400 , kao da gubi kontakt, pa ga opet dobije , itd.
U svakom slučaju provjerit ću prvo sajlu jer mi je to najjednostavnije.
 
A kreneš prvo od najjednostavnijeg, pa onda jedno po jedno.  (y)
Garant je neka sitnica  ;)
 
bregovljan said:
Prestalo kako se i pojavilo.

Sada me zanima zna li netko koje ulje se stavlja u vilice i koliko ga ide ?

Osobno, ne bih se puno s tim sam zamarao.
Kompletan servis vilice sa izmjenom brtvi, ulja, podešavanjem kod Moto Sekola ti je 700 kn...
 
spinner said:
Osobno, ne bih se puno s tim sam zamarao.
Kompletan servis vilice sa izmjenom brtvi, ulja, podešavanjem kod Moto Sekola ti je 700 kn...
To je OK, ali imam svog mehaničara samo ne zna količinu za moj motor. Ak ne saznam, idem kod Sekola, kad je najbolji. Ionak je moj motor nekad bio servisiran kod njega, barem tak naljepnica govori.
 
Mislio sam da sam usamljen sa CB500, no čini se da nije tako.  :D
S obzirom na moju visinu malo sam podigao upravljač i puno mi je ugodnije voziti. Pa da pokažem kako to izgleda...
:smiley:
 
Kupio u Louisu enduro varijantu. Gas sajla je izdržala preinaku, no kvačilo i hidraulika su morali biti produženi.
 
I ja bi podizao volan, ali nisam mislio ovoliko. Mislim da bi mi pet cm bilo dosta, tak da ne moram raditi preinake. Sad još samo da smislim neke distancere da ne kupujem drugi volan.
 
Baš su vam slatki motori.
Primječujem da je rezervoar i sic isti ili slični kao na mom cbr 600f-u iz '96.
 
Pozz
Kolko ulja ide u cb 500 prilikom mjenjanja i filtera ulja?

Isto tako koliko ulja ide u vilice?
(y)
 
mini6m said:
Pozdrav
Zna netko nesto o ovoj hondi;
http://m.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cb-500s-oglas-3996339
Hvala unaprijed

ne znam o ovoj konkretno ništa ali iz priloženog se vidi da je motor u pristojnom stanju (treba vidit kako radi) ali i taj motor je teško zaklat. moraš biti teški kreten da bi ovu mašinicu uništio... vidi kako radi, je li sve izmijenjeno na redovnom servisu i ako ti se svidi, kupi... motorić je neuništiv :)
 
Pozdrav ekipa,
planiram vam se pridružiti u izboru motora. Nakon pomnog istraživanja sam zaključio da je najbolji u klasi (po mojim kriterijima). Nisam u velikoj žurbi jer moram prodat i stari motor, ne želim se zalijetati u ništa, već nać nešto što će mi dulje služit (a ne da ja njemu služim).
Malo mi je ovaj zapeo za oko pa da vas pitam za mišljenje:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cb-500-naked-oglas-7189802
Primjećujem drugačiji prednji disk, naljepnice neću komentirati, a i srebrne bočne ploče su mi "neobične", ali šta ja znam?
Hvala!
 
Lakirana je cijela. Možda samo zbog izgleda, ali ko bi to znao. Disk nije originalan, a kod normalne upotrebe se original na toj kilometraži nebi trebao potrošiti. Moj motor ima otprilike tu km, a disk je OK. Ove srebrne bočne plastike se teško razbiju kod pada.  Žmigavci nisu orig., Za toliko novaca i s tom kilometražom se da naći u originalnom stanju, makar ih je kod nas jako malo. Inače s tim motorom nema problema. Moraš to vidjeti uživo, pogledati malo ispod plastika, čuti kak radi itd...