BreakM
Well-known member
Prekjučer je Honda najavila neke zgodne promjene na CB500X za 2022, vidim da nema neku generalnu temu pa da otvorim jednu i napišem neku povijest modela. Većinski zato jer me dosta zanima kao potencijalna zamjena za CRF-a kada se problemi sa čipiranjem po tvornicama smire.
Najavljen je krajem 2012 kao "adventure styled" motor univerzalne (većinom gradsko/izletničke) svrhe, jedan od 3 na istoj platformi, gdje su druga dva naked CB500F i "supersport" CBR500R. Predstavljen je kao Euro3 model, i kontinuirano se dorađivao preko Euro4, do Euro5 prošle godine. Uz to, pratili su i zahtjeve i načine vožnje kupaca pa iako nije zamišljen za neke prave adv vožnje, često je od početaka tako bio korišten, pa je time i s vremenom dobio 19'' prednji kotač, malo više hoda amortizera i visine od tla, a sada i USD amortizere naprijed uz duple diskove. Uz sve godine i dorade, do sada je zadržavao istu cijenu od 53 000kn i krajnje performanse (35kW, 43Nm).
2013 - 2015
- ovog sam i vozio negdje oko 10tog sata autoškole, bio oduševljen u odnosu na ER6N koji sam vozio prije i poslije, komfor, manje vibracija, osjećaj kao da je duplo lakši
Snaga: 35kW (8500rpm)
Moment: 43Nm (7000rpm)
Masa sa punim tankom: 195kg
Tank: 17.3L
Prednji kotač: 120/70-17
Hod prednjeg kotača: 140mm
Stražnji kotač: 160/60-17
Hod stražnjeg kotača: 118mm
Visina sjedala: 810mm
Visina od tla: 165mm
2016
Komplet LED svjetla
Višlji vjetrobran
0.3L veći tank + novi čep
Prednji amortizeri sada podesivi na oprugu, preload
Podesiva ručica prednje kočnice
Manje dorade sica, mjenjača i stražnjeg amortizera
Masa sada 196kg (+1kg)
2017-2018
Euro4 + novi auspuh
2019 - 2020
Prednji kotač je 19'' - 110/80-19
Slipper clutch
Hod prednjeg kotača 150 mm (+10)
Hod stražnjeg kotača 135 mm (+17)
Visina sjedala: 830mm (+20mm)
Visina od tla: 180mm (+15mm)
Masa: 197kg (+1kg)
Korekcije u motoru za više snage i momenta na nižim okretajima (4% više od 3 000-7 000 rpm)
Negativni LCD ekran sa prikazom stupnja prijenosa, potrošnje, dometa..
Novi volan
3 stupnja više zakretanja volana
Novi vjetrobran i bočne zaštite od vjetra
Novi auspuh, dublji zvuk
2021
Euro5
Crvene cijevi okvira ispod sjedala
2022
USD prednji amortizeri 41mm, SFF, podesiva opruga - preload
Dvostruki diskovi naprijed
Nova stražnja vilica
Lakši prednji kotač i hladnjak
Jače prednje LED svjetlo
Manje promjene u ECU i korekcije stražnjeg amortizera
Novi prednji blatobran
Masa: 199kg (+2kg)
Cijena: TBA (predvidljivo od drugih tržišta 54 000kn)
Dodatne slike za model 2022:
Najavljen je krajem 2012 kao "adventure styled" motor univerzalne (većinom gradsko/izletničke) svrhe, jedan od 3 na istoj platformi, gdje su druga dva naked CB500F i "supersport" CBR500R. Predstavljen je kao Euro3 model, i kontinuirano se dorađivao preko Euro4, do Euro5 prošle godine. Uz to, pratili su i zahtjeve i načine vožnje kupaca pa iako nije zamišljen za neke prave adv vožnje, često je od početaka tako bio korišten, pa je time i s vremenom dobio 19'' prednji kotač, malo više hoda amortizera i visine od tla, a sada i USD amortizere naprijed uz duple diskove. Uz sve godine i dorade, do sada je zadržavao istu cijenu od 53 000kn i krajnje performanse (35kW, 43Nm).
2013 - 2015
- ovog sam i vozio negdje oko 10tog sata autoškole, bio oduševljen u odnosu na ER6N koji sam vozio prije i poslije, komfor, manje vibracija, osjećaj kao da je duplo lakši
Snaga: 35kW (8500rpm)
Moment: 43Nm (7000rpm)
Masa sa punim tankom: 195kg
Tank: 17.3L
Prednji kotač: 120/70-17
Hod prednjeg kotača: 140mm
Stražnji kotač: 160/60-17
Hod stražnjeg kotača: 118mm
Visina sjedala: 810mm
Visina od tla: 165mm
2016
Komplet LED svjetla
Višlji vjetrobran
0.3L veći tank + novi čep
Prednji amortizeri sada podesivi na oprugu, preload
Podesiva ručica prednje kočnice
Manje dorade sica, mjenjača i stražnjeg amortizera
Masa sada 196kg (+1kg)
2017-2018
Euro4 + novi auspuh
2019 - 2020
Prednji kotač je 19'' - 110/80-19
Slipper clutch
Hod prednjeg kotača 150 mm (+10)
Hod stražnjeg kotača 135 mm (+17)
Visina sjedala: 830mm (+20mm)
Visina od tla: 180mm (+15mm)
Masa: 197kg (+1kg)
Korekcije u motoru za više snage i momenta na nižim okretajima (4% više od 3 000-7 000 rpm)
Negativni LCD ekran sa prikazom stupnja prijenosa, potrošnje, dometa..
Novi volan
3 stupnja više zakretanja volana
Novi vjetrobran i bočne zaštite od vjetra
Novi auspuh, dublji zvuk
2021
Euro5
Crvene cijevi okvira ispod sjedala
2022
USD prednji amortizeri 41mm, SFF, podesiva opruga - preload
Dvostruki diskovi naprijed
Nova stražnja vilica
Lakši prednji kotač i hladnjak
Jače prednje LED svjetlo
Manje promjene u ECU i korekcije stražnjeg amortizera
Novi prednji blatobran
Masa: 199kg (+2kg)
Cijena: TBA (predvidljivo od drugih tržišta 54 000kn)
Dodatne slike za model 2022: