Honda CB500X

BreakM

Well-known member
Prekjučer je Honda najavila neke zgodne promjene na CB500X za 2022, vidim da nema neku generalnu temu pa da otvorim jednu i napišem neku povijest modela. Većinski zato jer me dosta zanima kao potencijalna zamjena za CRF-a kada se problemi sa čipiranjem po tvornicama smire.

Najavljen je krajem 2012 kao "adventure styled" motor univerzalne (većinom gradsko/izletničke) svrhe, jedan od 3 na istoj platformi, gdje su druga dva naked CB500F i "supersport" CBR500R. Predstavljen je kao Euro3 model, i kontinuirano se dorađivao preko Euro4, do Euro5 prošle godine. Uz to, pratili su i zahtjeve i načine vožnje kupaca pa iako nije zamišljen za neke prave adv vožnje, često je od početaka tako bio korišten, pa je time i s vremenom dobio 19'' prednji kotač, malo više hoda amortizera i visine od tla, a sada i USD amortizere naprijed uz duple diskove. Uz sve godine i dorade, do sada je zadržavao istu cijenu od 53 000kn i krajnje performanse (35kW, 43Nm).

2013 - 2015

- ovog sam i vozio negdje oko 10tog sata autoškole, bio oduševljen u odnosu na ER6N koji sam vozio prije i poslije, komfor, manje vibracija, osjećaj kao da je duplo lakši



Snaga: 35kW (8500rpm)
Moment: 43Nm (7000rpm)
Masa sa punim tankom: 195kg
Tank: 17.3L
Prednji kotač: 120/70-17
Hod prednjeg kotača: 140mm
Stražnji kotač: 160/60-17
Hod stražnjeg kotača: 118mm
Visina sjedala: 810mm
Visina od tla: 165mm

2016



Komplet LED svjetla
Višlji vjetrobran
0.3L veći tank + novi čep
Prednji amortizeri sada podesivi na oprugu, preload
Podesiva ručica prednje kočnice
Manje dorade sica, mjenjača i stražnjeg amortizera
Masa sada 196kg (+1kg)

2017-2018



Euro4 + novi auspuh

2019 - 2020



Prednji kotač je 19'' - 110/80-19
Slipper clutch
Hod prednjeg kotača 150 mm (+10)
Hod stražnjeg kotača 135 mm (+17)
Visina sjedala: 830mm (+20mm)
Visina od tla: 180mm (+15mm)
Masa: 197kg (+1kg)
Korekcije u motoru za više snage i momenta na nižim okretajima (4% više od 3 000-7 000 rpm)
Negativni LCD ekran sa prikazom stupnja prijenosa, potrošnje, dometa..
Novi volan
3 stupnja više zakretanja volana
Novi vjetrobran i bočne zaštite od vjetra
Novi auspuh, dublji zvuk

2021



Euro5
Crvene cijevi okvira ispod sjedala

2022



USD prednji amortizeri 41mm, SFF, podesiva opruga - preload
Dvostruki diskovi naprijed
Nova stražnja vilica
Lakši prednji kotač i hladnjak
Jače prednje LED svjetlo
Manje promjene u ECU i korekcije stražnjeg amortizera
Novi prednji blatobran
Masa: 199kg (+2kg)
Cijena: TBA (predvidljivo od drugih tržišta 54 000kn)

Dodatne slike za model 2022:













 
I meni je zanimljiv ali ipak mislin da je to uglavnom cestovni motor i blaži off.
Motor u svemu odličan jedino se žale na vibracije pri večim okretajima, ja ga nisan vozija.
Teško da će cijena i dalje bit 53000 kn, ako ne bude priko 60 000 kn bit će dobro-.
Mislin da su prednje vilice od CRF 250.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Ispravak, prednja vilica je od Honde CB 650 R(CBR 650R)
 
I meni je zanimljiv ali ipak mislin da je to uglavnom cestovni motor i blaži off.
Motor u svemu odličan jedino se žale na vibracije pri večim okretajima, ja ga nisan vozija.
Teško da će cijena i dalje bit 53000 kn, ako ne bude priko 60 000 kn bit će dobro-.
Mislin da su prednje vilice od CRF 250.

Za to bi ga i imao u planu, cesta + blaži off (makadami uglavnom), ako bi planovi uključivali više offa morao bi onda bit 300 Rally od sadašnje ponude iako mi je on nekako neopravdano skup u usporedbi sa CBX. Dobro si primjetio CRF-ovi imaju 43mm vilice, ovo je 41mm od CB650R samo duže kako piše u predstavljanju od honde..

Za francusku su najavili neke cijene od cca 100€ više nego do sada, zato sam stavio pretpostavku na 54 000kn.
 
Za to bi ga i imao u planu, cesta + blaži off (makadami uglavnom), ako bi planovi uključivali više offa morao bi onda bit 300 Rally od sadašnje ponude iako mi je on nekako neopravdano skup u usporedbi sa CBX. Dobro si primjetio CRF-ovi imaju 43mm vilice, ovo je 41mm od CB650R samo duže kako piše u predstavljanju od honde..

Za francusku su najavili neke cijene od cca 100€ više nego do sada, zato sam stavio pretpostavku na 54 000kn.
To bi bila odlična cijena.🤔
 
Za to bi ga i imao u planu, cesta + blaži off (makadami uglavnom), ako bi planovi uključivali više offa morao bi onda bit 300 Rally od sadašnje ponude iako mi je on nekako neopravdano skup u usporedbi sa CBX. Dobro si primjetio CRF-ovi imaju 43mm vilice, ovo je 41mm od CB650R samo duže kako piše u predstavljanju od honde..

Za francusku su najavili neke cijene od cca 100€ više nego do sada, zato sam stavio pretpostavku na 54 000kn.
da li se na modelu 2019-2020 može regulirati visina sjedenja?
 
da li se na modelu 2019-2020 može regulirati visina sjedenja?
Ne, osim stezanjem/otpuštanjem stražnje opruge al to vjerojatno nije način na koji misliš. Ne može se regulirat ni na 2022, prejeftin je to motor za te fore.
 
Još bi bilo lijepo kad bi ga u Rutingu imali za barem probat sjest i vidjet ergonomiju bar ovog 2019+, ako ne i probna vožnja.. al mislim da kad bi pitao za probnu vožnju i da ga imaju tamo da bi rezultat bio nešt ovak

 
Danas bio u Rutingu po neki dio za CRFa, odem u salon usput vidjet ima li koji CB500X izložen, nažalost nema. Kažu kak dođu tak odu a salonskih nema nit bude. Za narudžbe sada isporuka očekivana je 04/2022. Cijenu novog neznaju službeno ali pretpostavka je 1-2 000kn skuplje nego dosadašnji.
 

Attachments

  • cbrally.jpg
    cbrally.jpg
    175.6 KB · Views: 0
Dobila usd vilicu, ajme, a zbicane kotace?
Šta će ti za takav motor, još obzirom da nebi bili tubeless za tu cijenu dobio bi više komplikacija nego koristi. A tko hoće, oko 1500€ je set žbičanih od rally raida sa porezima itd. Onda dobiješ nešto blizu VStroma 650XT, za iste novce, samo 15-20kg i ks manje.