Honda CB500X

Ja imam ovaj Givi, skroz drugi motor što se tiče vjetra, preporuke

Imao isti takav tamni Givi na maxi skuteru. Najveća mi je boljka tamnih vizira nepreglednost u sumrak ili po mraku, niš se ne vidi lupao sam svaku udarnu rupu.
Ovaj sad prozirni na 500X je sad druga priča, ne bih ga mijenjao za tamni radi izgleda.
 
Imao isti takav tamni Givi na maxi skuteru. Najveća mi je boljka tamnih vizira nepreglednost u sumrak ili po mraku, niš se ne vidi lupao sam svaku udarnu rupu.
Ovaj sad prozirni na 500X je sad druga priča, ne bih ga mijenjao za tamni radi izgleda.
Ja vidim taman preko pa mi ne smeta, a vjetra nema, al imam i tamni vizir na kacigi😄
 
Pokušao sam ga naručit, al piše da ga ne šalju u Hrvatsku. 😑
U glavnom, pila je stigla i za sada mi vjetar ne smeta. Al to je valjda zato jer se inače vozim sa skuterom Piaggio Medley, a prije toga sam odradio nekih 25.000km na Apriliji Shiveru koja je imala 0 zaštitu od vjetra, a znao sam ju dizat i do 220km/h pa mi je ova zaštita na Hondi top topova! 👌😁
P.S tu su hand guardovi, gornji i donji crash bar, te centralna nogara. 😎
Još se čekaju nosači za zadnji i bočne kofere i koferi naravno. Malo nekako dolazim u napast da uzmem one aluminijske četvrtaste, al koštaju gotovo 3X više od ovalnih plastičnih. 🥹
 

Attachments

  • 8E8E68B9-BFE6-4AF1-8CBC-9C9DED55CEA7.jpeg
    8E8E68B9-BFE6-4AF1-8CBC-9C9DED55CEA7.jpeg
    361.9 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: thommy and pivko11
Da li je HISS dovoljna zaštita na Hondi ? Stavim povremeno i disk lokot ako ga ne vidim ali me kopka u zadnje vrijeme...
Što vi koristite od zaštite ?
 
Ako će ga staviti u kombi i odvesti onda ništa nije sigurno. Ako ti je vani preporučam da ga prekrivaš, navodno i to odvlači lopove. Inače mislim da je hiss i dobar disk lock sasvim dovoljno. Možda bi ga neki klošari ukrali jer smatram da je pravim auto moto lopovima ipak neisplativ, oni traze ducatije, s1000rr, hayabuse…
 
Na stranu šalu, ako pitaš za ispred mista di živiš (kuće, zgrade) onda kamera sa upozorenjem o video nadzoru pomogne puno. Ponekad i lažna. A ni GPS lokatori nisu preskupi.
 
  • Like
Reactions: Fujiix
Evo ljudi kratki osvrt nakon 1200 km, nešto više od mjesec dana. . . jako sam zadovoljan motorom, to je moj prvi motor, prethodno sam vozio skuter od 50 cc. Veliki skok, ispočetka malo šok, silna snaga i to..., trebalo se naviknut malo...motor je lako upravljiv,okretan, poletan, snage ima taman za moje potrebe i način vožnje, pofali mu malo na nekoj uzbrdici u 5. i 6. brzini, al bože moj.... generalno za nekakvu gradsku-međugradsku vožnju ne fali, odradit će i zaobilaznicu i autocestu, 130km/h mu je nekakav optimalni "cruising speed" na cca 5000 okretaja, taman kad vibracije počnu,al ne smetaju jako...sve iznad toga može,al imam dojam da ga već natežem u mod vožnje koji nije toliko relaks, uvjetno rečeno. Onaj "kick" snage i momenta ima dosta nisko, već na 2500 okretaja, na 4000 je neki vrhunac,tako bar osjetim... Zaštita od vjetra kad se čovjek malo navikne je oke do 90, iznad toga izdrži se, al fali koji cm u visini i širini vjetrobrana, riješivo doduše novim vjetrobranom (visok sam 176cm, vjetar osjetim taman negdje u čelo ... kočnice su top, sve rečeno... potrošnja je negdje 3.6 l.... rezervoar je 17 litara, rezerva je nekih 5 litara... sjedalo udobno prvih sat vremena vožnje, poslije počne smetati,nakon dva sata dupe utrne... kratko svjetlo oke, može bolje, dugo svjetlo isto tako...ovjes mi odgovara, ne kužim se i nisam probao bolje pa neću komentirati... mnogi su na YouTubeu kenjali kako je digitalni display da se ne vidi bla bla, meni je top, dakle sve se vidi,i kad upre sunce. Da, vibracije se osjete uznad 5000 okretaja, vibriraju nogari, sjedalo (nije nužno loše :p).... al motor nekako voli da ga se vozi od 2500-5000 okretaja...da,dosta šlatanja mjenjača, uglavnom 3.i 4. brzina odrađuju većinu posla u gradu i zaobilaznici (ako se jelte vozimo po ograničenju, eventualno+10kmh)
Sve u svemu,kad su svi rekli da je odličan begginer bike, bili su u pravu,al motor je više od toga...
preporuka....
pozdrav
 
motor je okretan, zabavan i pouzdan, zadnja tura 400 km paksu i jaja mi utrnula i moram uzet ili novi sic ili onaj dodatak gore za na sic za turu od +1000km

Sad eo jesen ide pa cu staviti i 16 zubcanik jer zelim bacit veci djir po eu, na proljece i mitas e-07 enduro gume.

Plan mi je sa njim odvoziti i Iron Butt od Njemacke do Slavonije.

Do sada imam givi vjetrobran viši potamnjeni, sw motech tank nosac sa torbom i crash bar, honda grijane rucke, štitnike od vjetra, utičnicu za napajanje (upaljač), deflektori vjetra i center stand, nosac za top case sam skinuo za sad i vratio rukohvate.

Tesko je reci koliko je ova masina zabavna dok je netko ne proba.
 

Attachments

  • 55D2EE98-7049-430E-A4A2-428C7D873F75.jpeg
    55D2EE98-7049-430E-A4A2-428C7D873F75.jpeg
    4.7 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: BreakM and thommy
motor je okretan, zabavan i pouzdan, zadnja tura 400 km paksu i jaja mi utrnula i moram uzet ili novi sic ili onaj dodatak gore za na sic za turu od +1000km

Ja baš stavio jučer na sic onaj gel dodatak i puppy grip na ručke i preporod za ruke a o jajima neću ovdje već kod urologa :D


Možda sam pretjerao, 130kmh je nekih 6500rpm

Daj vidi na prvo hladno paljenje, koliko su ti točno okretaji.
Pitam, jer mi nešto čudno kod moga jer ga drži na 2.200 na idle do prvog semafora :unsure:
 
I kako to tocno stavis? Ne vrti se na prazno kad okrenes gas? Ono da se grip okrene a gas ne?

Malo lubrikanta i lagano sklizne :ROFLMAO:

Gle malo se zna pomjeriti ali sve ovisi kakav grip imaš i koliko si ispod stavio sapuna. Meni se na lijevoj ručki zna malo okrenut, dok na desnoj ne.
Evo pogledaj na ovom linku, kolega stavio baš za 500X;

 
Baš pogledao video. Kad mu je krenuo sapun ispadati mislio sam da će i motor srušiti. Nego, natope li se te puppy grips kad je kiša? Osobno, ne bi se osjećao ugodno da klize. Zar nije lakše (sigurnije) promjeniti komplet ručice?
 
  • Like
Reactions: neven
Kupio to za motor prošle godine još, uspio stavit bez ikakvog sapuna, malo po malo.
Odustao od korištenja na CRF-u zbog terenske vožnje gdje nekad želim imat npr 2 prsta oko gripa i 2 na ručici kuplunga, a onda ako je grip deblji previše gnječim prste kad s druga 2 prsta stisnem kuplung. A ne želim smanjivat prazni hod ručke previše..

Iskoristio sam puppies na biciklu i tu su mi top (na njemu imam kratke ručkice), vibracija od terenskih guma po asfaltu je puno manja, istina namoče se kad je kiša ili ak opereš miniwashom sve, al kroz par minuta je opet suho.
 
  • Like
Reactions: Fujiix and JosipS
Ja baš stavio jučer na sic onaj gel dodatak i puppy grip na ručke i preporod za ruke a o jajima neću ovdje već kod urologa :D




Daj vidi na prvo hladno paljenje, koliko su ti točno okretaji.
Pitam, jer mi nešto čudno kod moga jer ga drži na 2.200 na idle do prvog semafora :unsure:
2300, brzo padne na ispod 2000