Honda CB500X

vaša preporuka kako opremiti motor za putovanje
Hi, supruga i ja smo na dva motora, oprema za 14 dana na putu je ovakva...
IMG_2244.JPG

Versys
IMG_2478.JPG

Hondica...
U koferu malo vrednije stvari, u torbama sve ostalo. Slike od prošle godine na putu prema jugu Grčke.
 
  • Like
Reactions: Fujiix and Author
Hvala na postu, iskreno mislio sam uzimati kofere, ali ako uložim u njih morat ću manje voziti, onda sam uzeo torbu via tera 65 L, došla je 80 eura, ali isto morat ću uzeti barem centralni kofer, da mogu ove svakodnevne stvari gdje ostaviti, ovako nosim rusak, jer glupo mi je stavljati tu torbu i u njoj nositi pumpu, set za krpanje guma i neke druge sitnice. Zanima me koje so ovo tank torbe ? I

Uživajte u zajedničkim putovanjima i meni je želja posjetiti Grčku.
 
  • Like
Reactions: NaMi
Vidio tu reklamu, malo slažem svogapo uzoru na tog crnog :)

Uzeo bi dodatna svjetla Puig kod Noveme. Razlika je ogromna ako se usporedi s SW Motech ili Hepco
Ima netko da je stavio Puig, valja li to ?
 
Zanimljivost bliska temi CB500X


Honda registrirala ime NX500 odnosno NX400 ovisno o tržištu kao što je i CB500X negdje CB400X. Dominator se vraća u twin konfiguraciji radit konkurenciju KTM-u 490? btw, tvornica za KTM 490 twinove se gradi u Indiji, dovršetak krajem ove godine, u poslovnom planu im je tamo od zanimljivijih, 490 Adv, 490 Enduro i 490 SM (i kopije Husqvarne, znači 501).
 
Zanimljivost bliska temi CB500X


Honda registrirala ime NX500 odnosno NX400 ovisno o tržištu kao što je i CB500X negdje CB400X. Dominator se vraća u twin konfiguraciji radit konkurenciju KTM-u 490? btw, tvornica za KTM 490 twinove se gradi u Indiji, dovršetak krajem ove godine, u poslovnom planu im je tamo od zanimljivijih, 490 Adv, 490 Enduro i 490 SM (i kopije Husqvarne, znači 501).

Dobra vijest, bumo vidli šta će iz toga svega izaći na kraju. I da li će složit neku cestovnu konficuraciju kao Cb500X ili 390 ADV ili ipak malo više
ADV motor.
 
Pozdrav ekipa ovo je moja prva objava na forumu.
Kupljena prošle godine, kupljeno i dosta opreme pa kog zanima
SW motech Crash bar, torbe i zaštita ruku (storm) i sa e baya dodatak za vizir, hepco&becker nosači i kofer
na drugoj slici dodan Rally Raid zaštita motora i uljnog filtera.

Šta se tiće dolaska nove verzije 2022 stiže drugi brod al izgledno je duže čekanje, prva pošiljka je rasprodana.
Isti slučaj je bio i prošle godine.

Pozdrav


Honda cb 500 x.jpg
Honda Rally raid.jpg
 
Pozdrav ekipa ovo je moja prva objava na forumu.
Kupljena prošle godine, kupljeno i dosta opreme pa kog zanima
SW motech Crash bar, torbe i zaštita ruku (storm) i sa e baya dodatak za vizir, hepco&becker nosači i kofer
na drugoj slici dodan Rally Raid zaštita motora i uljnog filtera.

Šta se tiće dolaska nove verzije 2022 stiže drugi brod al izgledno je duže čekanje, prva pošiljka je rasprodana.
Isti slučaj je bio i prošle godine.

Pozdrav


View attachment 746706View attachment 746707
Zašto RR zaštita mašine umjesto nešto možda vizualno skladnije SW Motech ak si već išao na njihove crash barse?


Inače, lijep motor, sve više ih viđam na cesti od 2019, valjda je tad počeo izgledat dovoljno ozbiljno za više kupaca, baš jučer u samoboru crveni 2019-2021, da nije usporene proizvodnje mislim da bi već hrpa 2022 bila prodana kod nas.
 
Planiram i ja uskoro ubosti jednog, ta bijela mi je ekstra boja i crveni iz 2019., kad već nema crnog 2022.

Zapravo sam gledao jače mašine ali sve me više vuče nešto ovako sa puno dodatne opreme. Pouzdanost i autonomija su mu najveće prednosti.

2022 modela nema mislim nigdje, navodno sve stoji u Šangaju u blokiranim lukama i ne zna se kada će biti dostavljeno, zato tko ne planira čekati jesen ili zimu 2021 je najbolja opcija, zapravo razlika između njega i 2020 je mislim samo euro5 norma
 
  • Like
Reactions: BreakM
Sta te int. konkretno ?

Zanimaju me ovi koji su naručili u prvoj turi kad su ih rezervirali da ih sad dobiju, navodno pomama za njima a ni glasa na cesti od njih.

2022 modela nema mislim nigdje, navodno sve stoji u Šangaju u blokiranim lukama i ne zna se kada će biti dostavljeno, zato tko ne planira čekati jesen ili zimu 2021 je najbolja opcija, zapravo razlika između njega i 2020 je mislim samo euro5 norma

Zadnja informacija za HR je da ne stoji i da plovi ;) a sad gdje to ne znaju :mrgreen:
 
Zašto RR zaštita mašine umjesto nešto možda vizualno skladnije SW Motech ak si već išao na njihove crash barse?


Inače, lijep motor, sve više ih viđam na cesti od 2019, valjda je tad počeo izgledat dovoljno ozbiljno za više kupaca, baš jučer u samoboru crveni 2019-2021, da nije usporene proizvodnje mislim da bi već hrpa 2022 bila prodana kod nas.
Ah, sve je stvar odabira i moraš dosta paziti jer nisu sve zaštite kompatibilne s centralnim nogarom.
RR je po pregledima na YT izgleda jači i pod njega slobodno staviš dizalicu ili bilo kakvu kamenčinu zlu ne trebalo i podigneš motor.
Namjera je da ga osposobim za lagani off road.
Da, vidio sam da su neki skidali SW motech zaštite jer je veći i bliži prednjem kotaču.
Uglavnom ja sam zadovoljan samo što se proizvodi u UK pa na kraju ispadne dosta skup.

Napomena
Evo baš neki dan probušio zadnju gumu i da ne pričam stanje za zadnju gumu ako hočeš neki trail nije sjajno.
Uglavnom od dvije gume koje sam htio nema ih u dimenziji 160/60 17, već u 150 ili 170. Npr. Konti TKC 70 roks ili danlop trailmax mision.
Guma na lageru nema, čak ni originalnih Dunlop mixtour pa sam na kraju uzeo TKC 70 preko stranice gumelider.
baš pratim cijene rastu iz dana u dan.
Poz.
 
Last edited:
Evo ako vas zanima opširnije o Hondi ovaj forum je baš o ovom motoru. Dosta sadržaja o održavanju, servisiranju te dodatnoj opremi.

Ako je zabranjeno šeranje linkova obrišite post.
Pozdrav i svako Vam dobro.

Forum Cb 500x
 
  • Like
Reactions: Fujiix
Ah, sve je stvar odabira i moraš dosta paziti jer nisu sve zaštite kompatibilne s centralnim nogarom.
RR je po pregledima na YT izgleda jači i pod njega slobodno staviš dizalicu ili bilo kakvu kamenčinu zlu ne trebalo i podigneš motor.
Namjera je da ga osposobim za lagani off road.
Da, vidio sam da su neki skidali SW motech zaštite jer je veći i bliži prednjem kotaču.
Uglavnom ja sam zadovoljan samo što se proizvodi u UK pa na kraju ispadne dosta skup.

Napomena
Evo baš neki dan probušio zadnju gumu i da ne pričam stanje za zadnju gumu ako hočeš neki trail nije sjajno.
Uglavnom od dvije gume koje sam htio nema ih u dimenziji 160/60 16, već u 150 ili 170. Npr. Konti TKC 70 roks ili danlop trailmax mision.
Guma na lageru nema, čak ni originalnih Dunlop mixtour pa sam na kraju uzeo TKC 70 preko stranice gumelider.
baš pratim cijene rastu iz dana u dan.
Poz.

Ako je neki "jači" offroad u pitanju shvaćam odluku, onda vrijedi dodatnog troška, izgleda puno jače (y) .U kojoj situaciji vidiš da bi možda trebao podizati motor dizalicom ili podizanjem na kamen/panj, imaš tubeless i motor od 200kg?

A dimenzija gume da, sličan problem imaju i CRF-ovi 250/300 za stražnju, ja već ozbiljno razmišljam kupit prvu bližu dimenziju, namontirat i otići na atest, skratit te muke i troškove, možda to bude i tvoj put sa 150/70-17.
 
Atest ne prolazi,samo dimenzije koje je tvornica propisala.🤔