Moj frend ima isti problem (2007g), stavio original, opet isto i to samo prva, Sekul mu reko da je stvar u diskovima! :misli:mili said:Kocnice me sramote na semaforima sa svojim skripanjem. Ima li tome pomoci i da li je stvar u disku ili plocicama?
Ako dobro koče, sjedi i vozi. Boli te k...c što drugi misle,mili said:Hm, stvar je da su na motoru druga garnitura pločica, u Rutingu su kupljene originalne pa nakon 1000 km reklamirane. Da skratim, opet ista stvar, odurno za ćuti kako to tuli,a ali moram prijaviti da dobro koče. Po mome sudu mislim da bi se moglo raditi o diskovima što baš i nije jeftin sport. Imate kakav savjet.
Sory Hondaa CBF 600S 2007.goodina 15000 km
mili said:Hm, stvar je da su na motoru druga garnitura pločica, u Rutingu su kupljene originalne pa nakon 1000 km reklamirane. Da skratim, opet ista stvar, odurno za ćuti kako to tuli,a ali moram prijaviti da dobro koče. Po mome sudu mislim da bi se moglo raditi o diskovima što baš i nije jeftin sport. Imate kakav savjet.
Sory Hondaa CBF 600S 2007.goodina 15000 km
live-for-ride said:Ako dobro koče, sjedi i vozi. Boli te k...c što drugi misle,
mili said:A i to što kažeš, važno je da koče.
Pošto sam novi u ovoj priči. Kako ste zadovoljni sa potrošnjom goriva??
Grad 7,0 lit. otvoreno 5,5 lit.
mili said:A i to što kažeš, važno je da koče.
Pošto sam novi u ovoj priči. Kako ste zadovoljni sa potrošnjom goriva??
Grad 7,0 lit. otvoreno 5,5 lit.
kalimero said:Grad 5,5 lit, otvorena 4,5 lit. (autocesta 6-7 lit.) s tim da sam znao u umjerenoj vožnji na otvorenoj cesti spustiti i na 4 lit. Doduše, moj cbf je 08, bez karburatora, injection.
Nije stvar u potrošenosti diskova nago u materijalu od kojeg su napravljeni, i od frenda su diskovi Ok ali jbg. cvile!mili said:Na mojim diskovma nema tragova potrošenosti jer bo su originalni, ha ha ha očito je stvar u pločicama, a platio sam ih 910 kn u Hondi Ruting.