Honda CBF600 (CBF 1000)

mrvica

Member
Evo narode jedno pitanje iz struke: Vasi osobno misljenje o navedenom motoru, tj. motorima. Pa ja sam danas gledao u salonu i sjedio i na jednom i drugom ali nikakve razlike doli samo tezine i jacine: Iljadarka  8) teza 20 kg i jace 20 konjica a sve drugo isto. Ups i da satic na 1000 ide do260 a na 600 220. Medutim mene zanimaju vozne karakteristike, covjek u salonu mi govori da ih jako puno voze SVABE, da motor ima goodie ciklistiku, polozaj
vozaca je okey dokey. I tako, evo molim svce ponosne vlasnike da guknu koju rijec hvale ili kude  :mrgreen:

Lijepi pozdrav svima i SRETNI PREDSTOJECI BLAGDANI, PUNO ICA I PICA I SVEGA ....
 
ha čuj, u istoj sam dilemi bio, pa sam pitao ekipu iz superbike magazina, i oni su rekli (y) (y)
ipak je to prigušeno fireblade srce.

koliko znam 600 je u njemačkoj najprodavaniji u autoškolama, iako svima fali snage nakon nekog vremena, pa sam njega odbacio na duži period.

osobno, pikam se izmedju vstrom1000 i njega, ali bumo vidli kako će biti..
 
evo ti i njihov člančić o tome

http://www.superbike.co.uk/news/superbike__honda_cbf1000_2006_launch_news_81092.html
 
Hvala na clanku. Pa sto se tice snage znam da ce faliti, pogotovo ak je covjek vozio prije 1000 pa sada sjedne na 600, ali kada pogledas samo davanja i koja je razlika kada platis porez, registraciju, osiguranje onda ipak je velika razlika izmedu klase 600 i 1000 i mislim da ce se svi tu sloziti. A opet ipak je i ova 600 - tka dobri stari zivahni CBR600F pa mislim da veselja nebi trebalo faliti. A bumo vidjeli, jos budem snjufao okolo naokolo  :?
 
evo još malo od mojeg istraživanja:

http://www.motorstv.com/site/home.php?sec=contenu&Idarbo=55&id=274&content=2&lg=2&ong=1&com=20&resec=liste

 
Mrvice, ako ćeš ić gledat davanja, ovo, ono, cijenu, jarac, palac, nemoj kupovat ništa.
Pri kupovini zanemari takve stvari, jer će izostat bitna stavka: želja, koja će kasnije rezultirat određenom dozom gušta.

Kupi di te srce vodi, a ne takujin!!!
 
Rivi said:
Mrvice, ako ćeš ić gledat davanja, ovo, ono, cijenu, jarac, palac, nemoj kupovat ništa.
Pri kupovini zanemari takve stvari, jer će izostat bitna stavka: želja, koja će kasnije rezultirat određenom dozom gušta.

Kupi di te srce vodi, a ne takujin!!!

Ne bih baš rekao. Nekome je primarno imat 150 konja pod guzicom, drugom opet da se uklopi u budžet koji ima. Samo moraš znat što od toga ti je važnije. Jedno i drugo, naravno teško da ide.S obzirom da Mrvica nekako opasno zbraja davanja, regu, poreze i slično, rekao bih da je za njega ova slabija i jeftinija varijanta, dakle 600.
 
Rivi said:
Mrvice, ako ćeš ić gledat davanja, ovo, ono, cijenu, jarac, palac, nemoj kupovat ništa.
Pri kupovini zanemari takve stvari, jer će izostat bitna stavka: želja, koja će kasnije rezultirat određenom dozom gušta.

Kupi di te srce vodi, a ne takujin!!!

Jedna od tvojih rijetkih izjava s kojima se u potpunosti slažem (y)
 
Pa srce me vuce motorima i to od malih nogu. Znam ja da je tisucak tisucak, ali ono sto je jos bitnije da ce se svatko staviti u neke svoje okvire i uzeti sto njemu najvise odgovara. Tako i tako sam ja vidio hrpu tzv. BIKERA koji imaju brutalne masine a nisu ui stanju napraviti 8-cu. Jedino sto znaju krenuti bez kacige do kafica i tamo glumiti majmuna u koznoj jaki koja nema na sebi niti jednu busice vec mirisi po nekom fesi mirisu. Moja jakna mirisi po motornom ulju  :D Ja jedino sto zelim je CESTU, MIR BOZJI i ono zasto ja volim motore: FEELING FREEEEEEEE...
 
mrvica said:
a nisu ui stanju napraviti 8-cu.

jesi probal kad napravit osmicu s R motorom na poligonu auto škole  :misli:
 
Slažem se sa Freshmanom.Nekako je uvriježeno u razgovorima i razmišljanjima o motorima i njihovim sadašnjim ili budućim vlasnicima-kategoriziranje u smislu:početnik,žensko,stariji početnik i tako dalje do prave face na bikeu,dakle sazrijelog za kraljevski"R"!Pada mi na pamet adekvatna usporedba sa vozačima automobila.Dakle,tko kupi minijaturni Seicento ili Ka,još je jako"mali".Ali čim malo opernati kupit će Polo ili Fiestu.Ali,naravno,he-he,daleko je to od auta,kao i neki polulitraš od motora...Dakle,slijedeći korak kojem mora stremiti svaki ozbiljan čovjek-vozač je svakako,Golf.Ali,ne zadugo.Passat,Laguna,Vectra,to je ono donekle normalno.Naravno,za one skromnije.Jer,kako je svakom"normalnom"bikeru krajnji cilj 1000R,tako je i automobilistima normalni krajnji cilj Porsche 911 ili barem neki BMW 335i,ako ne,onda je Vectra OPC dobra.Bitno je da ima blizu 300konja i da ima predznak ozbiljnog i sportskog.Malo sam odužio,ali vjerujte da je to-to!Motoristi,prema mojim saznanjima,ipak na sreću često ne razmišljaju tako,osim onih koji su opsjednuti i motor doživljavaju kao igračku za nadopunu.Čega?Svega što fali!Zato sam ja zadovoljan i sa "skromnim"KLE-om,iako si mogu srećom priuštiti i nešto"ozbiljnije".Bitno je uživati u slobodi koju pruža vožnja na motoru,a već je i 500 ccm dovoljno za sve.Zato je Honda CBF 600 S za svakoga tko o njoj razmišlja-vrhunska kupovina!  (y)
 
BTW hvala na podrsci ali ipak mislim da si podrzao moju izjavu (MRVICA) a ne FRESHMAN (mada je i njegova na mejstu). A ovaj mladic koji mudrija o 8 na poligonu autoskole sa R je polupao loncice. I da za tvoju informaciju ukoliko se i odlucis polagati recimo sa svojim R vozacki ispit i moras napraviti 8 na poligonu jer moras onda je ta zamisljena 8-ac puno puno veca od one koju radis sa VESPOM. Ali tko normalan zeli polagati na R-u kad sa VESPOM 8-cu napravim u mjestu i pritom s lijevom rukom pijem kavicu  :mrgreen: Pozdrav
 
mrvica said:
A ovaj mladic koji mudrija o 8 na poligonu autoskole sa R je polupao loncice.

hvala na komplimentu

mrvica said:
zamisljena 8-ac puno puno veca od one koju radis sa VESPOM.

nisam primjetio, iako sam (nećeš vjerovat) i ja polagao na vespi i posuđivao ju drugima da polažu na njoj

mrvica said:
Tako i tako sam ja vidio hrpu tzv. BIKERA

Daj ukratko definiraj pojam BIKER

mrvica said:
ono sto je jos bitnije da ce se svatko staviti u neke svoje okvire i uzeti sto njemu najvise odgovara.... Jedino sto znaju krenuti bez kacige do kafica i tamo glumiti majmuna

Možda su to njihovi okviri i ne zanima ih free ride

mrvica said:
Moja jakna mirisi po motornom ulju  :D Ja jedino sto zelim je CESTU, MIR BOZJI i ono zasto ja volim motore: FEELING FREEEEEEEE...

I ja volim cestu i vožnju al mi jakna ne smrdi po ulju.

I da - ne vozim R-a

Kaj se honde tiče ja bi na tvom mjestu uzel 1000, ak ti financijske mogućnosti dopuštaju jer motor se kupuje srcem a ne pameću (ak se žena složi sa srcem  :mrgreen:). Par sto kuna razlike u godišnjem porezu i registraciji niš ne znače u usporedbi s ostalim troškovima kroz sezonu.
 
GIGI ovo pocinje sliciti na prepucavanje a to mi se nekako ne da. Ja sam pitao za savjet i iskustva sa doticnim motorom i to je ono o cem zelim pricati a ove drugo pusti za BIRTIJU. Motorno ulje i jakna su bili samo fraza a o ono za tzv. BIKERE NO COMMENT jer svi zanju o cem pricam. Evo toliko, kako bi rekli u naradu: KRATKO ALI JEBITACNO  :mrgreen:
 
Mrvica, imaš tu na forumu vlasnike CBF -a i 600 i 1000 pa nek ti ljudi vele koju o samom motoru. O oba je motora tu već bilo dosta priče pa potraži malo i sam.
Međutim, nemreš od nekoga očekivati da donese odluku umjesto tebe.
Sličnu sam dilemu svojedobno imao između stroma 1000 i 650. Nije sporno da je 1000 motor koji zaisgurno ima više snage, veći moment, veću krajnju brzinu.
On doduše i košta više, više troši, skuplji je za održavat, skuplja rega i bla bla.
Tak je isto i sa CBF-om.
No, ti sam procijeni možeš li iskoristiti (i koliko često) to više što ti nudi 1000 ili ti je to naprosto nepotrebni luksuz.
Točka.
 
Pa slazem se u potpunosti s tobom. Ja sam htio naprosto saznat nesto iz prve ruke vlasnika doticnih motora a odluku cu naravno donijeti sam. Uglavnom po glavi mi se moto jos nekoliko motora svi su manje vise sport-toureri pa se sda zato malo propitujujem medu rajom. Evo toliko.
Lijepi pozdrav  (y)
 
mrvice,
probao 600-u od kuma,ocjena 10.ako ces 1000-u još bolje. (y)