Honda cbf600

Necroth

New member
Ovako prvo sam planirao kupiti Kawu Er5, zatim sam promjenio misljenje i napalio se na Hondu cbf600, dali je ta honda zbilja tolko bolji motor kolko je i skuplji?
Cuo sam da ta honda ima jedan nedostatak, pa me zanima dali je to istina, kazu da nema pokazivac razine goriva u spremniku... jel to istina???
 
Necroth said:
Ovako prvo sam planirao kupiti Kawu Er5, zatim sam promjenio misljenje i napalio se na Hondu cbf600, dali je ta honda zbilja tolko bolji motor kolko je i skuplji?
Cuo sam da ta honda ima jedan nedostatak, pa me zanima dali je to istina, kazu da nema pokazivac razine goriva u spremniku... jel to istina???

Moguce, i ne bi bio jedini motor koji nema pokazivac stanja goriva u tanku... na to se naviknes...

A za motor se mozes obratiti Smokyju, on ga je uzeo ovih dana...

:giggle:
 
Necroth said:
Ovako prvo sam planirao kupiti Kawu Er5, zatim sam promjenio misljenje i napalio se na Hondu cbf600, dali je ta honda zbilja tolko bolji motor kolko je i skuplji?
Cuo sam da ta honda ima jedan nedostatak, pa me zanima dali je to istina, kazu da nema pokazivac razine goriva u spremniku... jel to istina???
:mrgreen: e pa to nije ista klasa, Honda je honda , to nemreš usporedit s ničim, e a ak se misliš voziti, voziti ,i ....voziti to je bike skroz guuuut, samo kad jednom sjedneš na hondu nebuš više htel druge motore ni pogledat, zato ak paru imaš a nečeš rabljeno samo napred fulat nemreš.
 
Meni je ta Honda zanimljiva.I pročitao sam o njoj neka mišljenja.Sve je (skoro)za pet.Meni osobno u toj klasi više "miriše"dvocilindrični agregat,nego (pre)brzo vrteći 4-cilindrik.ALi ima to i dobrih strana.U svakom slučaju,ne znam da li je toliko bolja koliko je skuplja,ali bolja sasvim sigurno jest. :wink:
 
stari moj i ja sem razmišljal o svim mogućim modelima u rasponu cijene
40-60 t. kunića(er5,zr7,kle,bandit,fazer......pegaso....ktm...)
i na kraju je pala odluka, ostala su još 2 crna pa ako možeš--sad ili nikad :p
 
Mene je takodjer zainteresirao taj model Honde i sve sto sam procitao i cuo o njoj je pozitivno. U prilog tome ide i podatak da je to najprodavaniji motor u Njemackoj ove godine. A sto se indikatora benzine tice, ako joj je to jedina mana onda (y)

Koliko znam sada je jos na nekoj akciji.

Inace evo malo inf o njoj
CBF 600 - 1

CBF 600 - 2
 
U nedelju sam vozila CBF. Potpuno se slažem s tim šta sam prečitala na web starnici Motoplusa:
Setup ovjesa nije dobro izabran. Prednja vilica (41 mm) koju nemozete podesiti, i straznji amortizer koji je bez poluga pricvrscen na "Mono-Back-bone-okvir" i straznju vilicu, rade pretvrdo. Povratni moment je prejako prigusen. Zbog toga se amortizer na neravninama, koje slijede jedna na drugu ne stigne rastegnuti, te opruga koristi samo dio svog moguceg hoda. Udarci u kicmu su neizbjezni. Svaka cast sigurnoj voznji po zavojima, ali ovakav setup, bez mogucnosti podesavanja ne zadovoljava.

Vozila sam naked (bez vjeterne zaštite) i ne mogu vjerovati da bi si bilo ko kupio nešto takvo. Skoro me odnjeo vjetar kod 170km/sat (a ide 210km/sat :O kako tek tada izgleda).

Inače se vozi dobro, lagano... Dobro se ga može kontrolirati ali zavoji kod visokih brzina (i na našim cestama - rupe i slično) mu nisu jača strana.

Super za početnike i vozače bez visokih zahtjeva. Moje skromno mišljenje.
 
vidim da je ovo topic za hondu cbf 600...al vec duuuugo nije aktivan...pa da ga malo aktiviram....

dakle...pitanje...

na koji nacin povecati snagu tom motoru....

reko serviser da bi pomocu fergazera dobio nesto...i auspuha...al sad...
posto smo ja i mehanika ko krava i balet, trazim nekog ko nekaj zna o tome...

daklem....kak povecati snagu prigusenom motoru od horneta?????

svaka pomoc dobrodosla....

najvjerojatnije sljedece godine ide akrap gore sa cijelom novom ispusnom granom....ak ce to pomoc nesyto, afkors...
 
gledajući post iznad sumnjam da ću dobiti odgovor, jer niti on nije dobio odgovor..ali svejedno da pitam:

1. vozeči CBF 600, svojom greškom ili greškom motora nisam ubacio u brzinu, tj. u vožnji mi se našao između 4 i 5 brzine i nešto kao u leru, ali sa puno više lupkanja. malo snažnije sam ubacio ponovno u četvrtu i sve ok.  :shock:

2. paljenje mu je malo čudno, ponekad kada je topli treba verglati (bez gasa) par sekundi da bi se upalio..  :misli:

3. budući da je servis kod nas Hrvata oko 700 kn, dali u Sloveniji ima jeftinije (kod ovlaštenog da produžim garanciju)..

za sada to bi bilo to...  :jesus:
 
Step said:
gledajući post iznad sumnjam da ću dobiti odgovor, jer niti on nije dobio odgovor..ali svejedno da pitam:

1. vozeči CBF 600, svojom greškom ili greškom motora nisam ubacio u brzinu, tj. u vožnji mi se našao između 4 i 5 brzine i nešto kao u leru, ali sa puno više lupkanja. malo snažnije sam ubacio ponovno u četvrtu i sve ok.  :shock:

2. paljenje mu je malo čudno, ponekad kada je topli treba verglati (bez gasa) par sekundi da bi se upalio..  :misli:

3. budući da je servis kod nas Hrvata oko 700 kn, dali u Sloveniji ima jeftinije (kod ovlaštenog da produžim garanciju)..

za sada to bi bilo to...  :jesus:

1. jest da ima cudan mjenjac...al meni se to nikad nije dogodilo...na servis i nek pogledaju kaj je u pitanju...

2. treba malo verglati kad je hladan, a kad je topla masina, lagano on upali...nek se provjere cetkice na anlaseru...i akumulator...

3. ne znam...servisiram u zagrebu...

P.S. koje godiste je tvoj cbf i kolko km imas...
 
2006 g. , 5700 km, e da..i kada je u leru ima neki tupi zvuk kao da je neki dio labav pa vibrira...
 
Step said:
2006 g. , 5700 km, e da..i kada je u leru ima neki tupi zvuk kao da je neki dio labav pa vibrira...

moj je 6 mj.  2007., 6200 km...

da, primjetil sam, to pogotovo kad pustis spojku....ne bi znao kaj vibrira...
 
Step said:
ako se i kod tebe cuje onda je to normalno, ali me ove ostale stvari brinu..

nek te ne brine...samo reci na servisu kaj te muci...i sve se rijesi...mene muci to kaj kocnice cvile...al opet, covjek se navikne...jest da se to cuje kad se malo jace par puta prikoci, al...

si mozda ti stavljao akrapa il neki drugi auspuh gore????

zanima me dal ima kakve promjene u snagio :misli:
 
nisam niti neču, prije sam ga imao i previše se čuje, onda me zaje...na tehničkom, susjedi i oni koji se voze iza mene...
 
Step said:
3. budući da je servis kod nas Hrvata oko 700 kn, dali u Sloveniji ima jeftinije (kod ovlaštenog da produžim garanciju)..

nisi niti svjestan koliku sreću imaš kaj voziš Hondu jer u ZG-u imaš stvarno osiguran najbolji mogući servis kaj postoji a ti se raspituješ o servisu u SLO,kak ti tak nekaj uopće pada na pamet! :palacdolje:
ako su ti redovni servisi i održavanje preskupi,možda je najbolje da uzmeš neki skuterčić,pa uživaj! :LOL:
 
Step said:
nisam niti neču, prije sam ga imao i previše se čuje, onda me zaje...na tehničkom, susjedi i oni koji se voze iza mene...

pa to je čar drugog auspuha  :LOL: :LOL: :LOL:

@goc: jel se primjeti razlika snage na hornetu...nisam ziher, al cini mi se da ti nemas orginal ausuh....
 
KorniKornjaca said:
pa to je čar drugog auspuha  :LOL: :LOL: :LOL:

@goc: jel se primjeti razlika snage na hornetu...nisam ziher, al cini mi se da ti nemas orginal ausuh....

nedavno sam stavil Akrapa i jedino kaj ti mogu reć je da je osjećaj fenomenalan,više mi uopće na pada na pamet vozit neki motor bez Akrapa........ (y)
 
goc said:
nisi niti svjestan koliku sreću imaš kaj voziš Hondu jer u ZG-u imaš stvarno osiguran najbolji mogući servis kaj postoji a ti se raspituješ o servisu u SLO,kak ti tak nekaj uopće pada na pamet! :palacdolje:
ako su ti redovni servisi i održavanje preskupi,možda je najbolje da uzmeš neki skuterčić,pa uživaj! :LOL:

stvarno sam sretan što vozim Hondu (samo pročitaj post iznad), to mi se nije nikada događalo na motoru..kawasaki...Suzuki...itd.  :x

a što se tiće cijene servisa zašto bi ja za ruke majstora koji promjeni ulje dao 300 kuna, ako toliko dođe ulje sa filterom?  :palacdolje: