korisnik007
New member
shokac said:imam akrapovič za cbf600 koji skuplja prašinu u garaži.
je li tko zainteresiran razmjeniti za krzno?
ivan
Pozdrav;
koliko krzna?
shokac said:imam akrapovič za cbf600 koji skuplja prašinu u garaži.
je li tko zainteresiran razmjeniti za krzno?
ivan
shokac said:imam akrapovič za cbf600 koji skuplja prašinu u garaži.
je li tko zainteresiran razmjeniti za krzno?
ivan
Kliješta treba skinuti, rastaviti, očistiti, promijeniti gumice i vratit natrag. Sumnjam da je kriv disk, ali sve je moguće. Treba ga provjeriti mikrometrom. Uglavnom, kliješta ne rade kako treba. Ima razlika kod PC38, PC43, ima ABS, nema, tako da bi najprije trebalo imat info o motoru, a tek onda sa većom vjerovatnošću dijagnosticirat kvar.Crash said:Mjenjao disk pločice, 27000 km, jer je strugalo od naprijed.
Rezultat, na prednjem lijevom pojedeno do željeza skoro, prednji desni i zadnji potrošeno možda do pola. Stavio nove i opet struže na prednjem lijevom, otprilike 1/4 kruga ide teže, lagano struže ostale 3/4 ide normalno, u vožnji i pri brzini je to već fićukanje. I grije se disk naravno.
Disk iskrivljen? Klješta?
Nešto drugo, ne vidim da je motor padan niti da je šta mjenjano, felga ne bi smjela biti jer bi onda strugao i desni disk.
Crash said:Ajd pošalji manual, javim ti e-mail u Poruke.
Gdje nabaviti gumice?
Joke ST said:Ode
http://www.topmoto.hr/shop/index2.php?doslo=rez_rez
Registriraj se , pošalji im br. šasije, naruči i plati pouzećem
A fazni lanac......dali ga je netko mijenjao i kada ?stkaos said:I ja sam prije par dana napravio servis na 64000. Ulje, filter, antifriz, svijećice i servis prednjih vilica (ulje, semerinzi i brisači). Šta kažeš, stvarno dosadno :jesus:
U service manualu nema podatka o tome kada se mijenja, ali ima kako. Iskusni mehaničari kažu da kad počne lupati onda mijenjaš skupa sa lančanicima i natezačem. Međutim, ima Engleza šta se hvale sa više od 200000 i nisu ništa dirali, tako da, ja se ne bih brinuo oko toga. Nije to bmwzeljkocbf600 said:A fazni lanac......dali ga je netko mijenjao i kada ?
Neka bude 100.000 km i ja zadovoljan. Sada imam 61.000. Do tada ga i prodamstkaos said:U service manualu nema podatka o tome kada se mijenja, ali ima kako. Iskusni mehaničari kažu da kad počne lupati onda mijenjaš skupa sa lančanicima i natezačem. Međutim, ima Engleza šta se hvale sa više od 200000 i nisu ništa dirali, tako da, ja se ne bih brinuo oko toga. Nije to bmw
Lucky78 said:Može bit i klipovi u čeljusti da se ne vračaju...Treba skunut sve pa pogledat u kakvom su stanju klipovi koji guraju pločice kada se koči...tu se zna zapeči puno prljavštine od kočenja pa onda se klipovi nemogu normalno vratiti. A druga varijanta je da jednostavno nema masti u onim gumicama pa se je kompletno steglo. U svakom slučaju skinut pločice i pogledat kavi su klipovi pa ako treba nabaviš nove. Mogu se i očistit ako nisu puno zapečeni sa šmirgl-papirom od granulacije 2000 i obavezno podmaži sa maščom za montažu kočnica
Je, ali se sve proda. Vjerovatno se spušta cijena za cash, a ako tresneš lovu na stol, većina će dobro popustit. Meni se isto čine cijene malo napucane. Veće su sad nego kad san ja svoga kupova prije 4 godine. Ne, ne prodajen ga niti ću još dugo. To je jedini motor koji zadovoljava sve moje potrebe i koji je ispunija sva moja očekivanja. Savjetujem ti da ga nađeš sa ABS-om. Meni je samo jednom koristija, ali tada mi je spasija ludaru. Vidi kakve su cijene vani na moto scout. Da se nać odlična za relativno malu lovu.Shime said:Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano :misli:
kupi i za koju godinu ga prodaj za soma dva vise,kod nas su motori ko vino ja sam svog 2007 prije tri godine prodo za 3 soma,trebo sam ga spremit u garazu i danas prodat za 5Shime said:Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano :misli:
Pa ako ne tražiš od motora neko ludovanje, već pouzdan stroj onda ti je izbor dobar, ja svoju iz istog razloga uvezao iz austrije prije tri sezone. 2010. SA sa 30kkm me izašla na cestu sa regom 4200 Eura dok su onda kod nas tražili za takve 5600 jedan i drugo 5800 Eura, tako da preporučam uvoz, motor je zaista pouzdan, nikad me nije ostavila niti iznevjerila, trenutno ima 63000 km i pali i vozi, redovni servis i gas. Troši stvarno 4 l/100 km otvorene ceste, po gradu uzme 5l. par vikenda sam sa ženom putovao, e tu ipak treba voziti opreznije, na vrijeme početi kočit isl, no sasvim se solidno ponaša i sa suvozačem, u zavoje ide super, samo nisko su joj fuzići pa čim je malo oštrija vožnja struže se sa onim šiljcima ispod, no ona i nije za neku vožnju na lakat, ali kad je se potjera preko 7 000 okretaja do crvenog sasvim pristojno vuče i voli se vrtit, ja svoju stisnul do kraja i pokazala na vuri 220, mada zaista ne vjerujem da ide toliko.Shime said:Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano :misli: