Honda cbf600

Crash said:
Mjenjao disk pločice, 27000 km, jer je strugalo od naprijed.
Rezultat, na prednjem lijevom pojedeno do željeza skoro, prednji desni i zadnji potrošeno možda do pola. Stavio nove i opet struže na prednjem lijevom, otprilike 1/4 kruga ide teže, lagano struže ostale 3/4 ide normalno, u vožnji i pri brzini je to već fićukanje. I grije se disk naravno.
Disk iskrivljen? Klješta?
Nešto drugo, ne vidim da je motor padan niti da je šta mjenjano, felga ne bi smjela biti jer bi onda strugao i desni disk.
Kliješta treba skinuti, rastaviti, očistiti, promijeniti gumice i vratit natrag. Sumnjam da je kriv disk, ali sve je moguće. Treba ga provjeriti mikrometrom. Uglavnom, kliješta ne rade kako treba. Ima razlika kod PC38, PC43, ima ABS, nema, tako da bi najprije trebalo imat info o motoru, a tek onda sa većom vjerovatnošću dijagnosticirat kvar.
 
Skini kliješta, rastavi, očisti, isperi, promijeni gumice, a disk provjeri mikrometrom. Ako nemaš mikrometar, fiksiraj nešto na vilicu, nasloni na disk, zavrti kotač i vidi kako zapinje. Ako je ravnomjerno, onda je disk ok. Plivajući je, pa trpi minimalna odsupanja, iako nije zdravo jer se glođu oni prstenovi na kojima stoji. Da je puno kriv, treslo bi pri kočenju, ovako, mislim da su kliješta. Zna se dogodit da onaj gornji cilindar s posudom, na volanu šteka, ali onda bi stiskalo obje strane. I još nešto, provjeri kočiona crijeva. Rijetko se događa, ali zna se dogoditi da ih nešto začepi, kakva mrvica, pa radi njih ne vraća tekućinu kako treba. Naravno, nova tekućina obavezna. Ako radiš sam, ne radi bez moment ključa. Ako trebaš service manual, mogu ti ga poslat.
 
Manual ti je poslan :). Za gumice, ne znam, stvarno, ali to ne bi smio biti problem. Ako ništa drugo, onda ovlašteni diler. Googlaj cbf600 parts, pa ćeš naći kataloški broj. Po njemu bi se trebalo pronaći.
 
Crash said:
Ajd pošalji manual, javim ti e-mail u Poruke.
Gdje nabaviti gumice?

Ode

http://www.topmoto.hr/shop/index2.php?doslo=rez_rez

Registriraj se , pošalji im br. šasije, naruči i plati pouzećem
 
Može bit i klipovi u čeljusti da se ne vračaju...Treba skunut sve pa pogledat u kakvom su stanju klipovi koji guraju pločice kada se koči...tu se zna zapeči puno prljavštine od kočenja pa onda se klipovi nemogu normalno vratiti. A druga varijanta je da jednostavno nema masti u onim gumicama pa se je kompletno steglo. U svakom slučaju skinut pločice i pogledat kavi su klipovi pa ako treba nabaviš nove. Mogu se i očistit ako nisu puno zapečeni sa šmirgl-papirom od granulacije 2000 i obavezno podmaži sa maščom za montažu kočnica
smar_do_hamulcow_ate_bremszylinderpaste_180_g_1,w_360,_small.jpg
 
stkaos said:
I ja sam prije par dana napravio servis na 64000. Ulje, filter, antifriz, svijećice i servis prednjih vilica (ulje, semerinzi i brisači). Šta kažeš, stvarno dosadno  :jesus:
A fazni lanac......dali ga je netko mijenjao i kada ?
 
zeljkocbf600 said:
A fazni lanac......dali ga je netko mijenjao i kada ?
U service manualu nema podatka o tome kada se mijenja, ali ima kako. Iskusni mehaničari kažu da kad počne lupati onda mijenjaš skupa sa lančanicima i natezačem. Međutim, ima Engleza šta se hvale sa više od 200000 i nisu ništa dirali, tako da, ja se ne bih brinuo oko toga. Nije to bmw  :mrgreen:
 
stkaos said:
U service manualu nema podatka o tome kada se mijenja, ali ima kako. Iskusni mehaničari kažu da kad počne lupati onda mijenjaš skupa sa lančanicima i natezačem. Međutim, ima Engleza šta se hvale sa više od 200000 i nisu ništa dirali, tako da, ja se ne bih brinuo oko toga. Nije to bmw  :mrgreen:
Neka bude 100.000 km i ja zadovoljan. Sada imam 61.000. Do tada ga i prodam  (y)
 
Lucky78 said:
Može bit i klipovi u čeljusti da se ne vračaju...Treba skunut sve pa pogledat u kakvom su stanju klipovi koji guraju pločice kada se koči...tu se zna zapeči puno prljavštine od kočenja pa onda se klipovi nemogu normalno vratiti. A druga varijanta je da jednostavno nema masti u onim gumicama pa se je kompletno steglo. U svakom slučaju skinut pločice i pogledat kavi su klipovi pa ako treba nabaviš nove. Mogu se i očistit ako nisu puno zapečeni sa šmirgl-papirom od granulacije 2000 i obavezno podmaži sa maščom za montažu kočnica
smar_do_hamulcow_ate_bremszylinderpaste_180_g_1,w_360,_small.jpg

pišeš nebuloze a hrpa ljudi koji čitaju nemaju pojma pa bi mogli još dobit svakakvih ideja o podmazivanju i u nedostatku Ate masti ić mazat te gumice svim i svačim po logici "pa dobro je i ovo bitno da ima masti" i u konačnici se ubit :LOL:

nikakve masti na gumicama u normalnoj eksploataciji nemora i nesmije biti, ta Ate mast koju si stavio služi isključivo za montažu i konzervaciju dijelova kočionog sustava prilikom sklapanja, a ne da bi trajno podmazivala gumice u kočionim čeljustima, uostalom to ni nemože raditi jer se rastapa i rastvara u kočionoj tekućini

do blokade kočionih klipova između ostalog dolazi zbog nakupljanja prljavštine između samog dosjeda u čeljusti i gumice te zamora materijala tj starosti kada guma gubi svojstva elastičnosti, pomak samog klipa je zanemarivo minimalan, ne putuje taj klip centimetre pa da treba podmazivanje ili da blokira jer podmazivanja nema

šteta što je strašu vjerojatno više pun k pa ovakve stvari ne briše i više na njih ne reagira ko prije... al realno i kvaliteta foruma je takva da ni ne zahtijeva reakciju... neznam zapravo ni koji vrag sam ja išo ispravljat krive drine :LOL:
 
Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano  :misli:
 
Shime said:
Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano  :misli:
Je, ali se sve proda. Vjerovatno se spušta cijena za cash, a ako tresneš lovu na stol, većina će dobro popustit. Meni se isto čine cijene malo napucane. Veće su sad nego kad san ja svoga kupova prije 4 godine. Ne, ne prodajen ga niti ću još dugo. To je jedini motor koji zadovoljava sve moje potrebe i koji je ispunija sva moja očekivanja. Savjetujem ti da ga nađeš sa ABS-om. Meni je samo jednom koristija, ali tada mi je spasija ludaru. Vidi kakve su cijene vani na moto scout. Da se nać odlična za relativno malu lovu.
 
Shime said:
Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano  :misli:
kupi i za koju godinu ga prodaj za soma dva vise,kod nas su motori ko vino :LOL: ja sam svog 2007 prije tri godine prodo za 3 soma,trebo sam ga spremit u garazu i danas prodat za 5 :mrgreen:
 
Shime said:
Pitanje za malo upućenije. Već neko vrime pikiran ovakvo prometalo, čini mi se idealno za ono šta trenutno tražin od motora. Obziron da njuškalo i nije baš neka srića za orjentaciju, koja bi bila realna cijena CBF-ova od 2007. nadalje? Ovo šta vidin po oglasima mi se čini kriminalno napucano  :misli:
Pa ako ne tražiš od motora neko ludovanje, već pouzdan stroj onda ti je izbor dobar, ja svoju iz istog razloga uvezao iz austrije prije tri sezone. 2010. SA sa 30kkm me izašla na cestu sa regom 4200 Eura dok su onda kod nas tražili za takve 5600 jedan i drugo 5800 Eura, tako da preporučam uvoz, motor je zaista pouzdan, nikad me nije ostavila niti iznevjerila, trenutno ima 63000 km i pali i vozi, redovni servis i gas. Troši stvarno 4 l/100 km otvorene ceste, po gradu uzme 5l. par vikenda sam sa ženom putovao, e tu ipak treba voziti opreznije, na vrijeme početi kočit isl, no sasvim se solidno ponaša i sa suvozačem, u zavoje ide super, samo nisko su joj fuzići pa čim je malo oštrija vožnja struže se sa onim šiljcima ispod, no ona i nije za neku vožnju na lakat, ali kad je se potjera preko 7 000 okretaja do crvenog sasvim pristojno vuče i voli se vrtit, ja svoju stisnul do kraja i pokazala na vuri 220, mada zaista ne vjerujem da ide toliko.
 
Molim pomoć, ne snalazim se baš po temama pa ne zamjerite ako je već bilo takvo pitanje. Naime posjedujem cbf600s, 08,g. 55 tkm. Stavim ga na štender i pustim da vrti u brzini, čuje se čini mi se neko lupanje iza prednjeg lančanika i kao da lanac poskoči ponekad ( doduše nebi bilo loše malo ga dotegnuti), bi li mogao postojati neki problem ili je to normalno? Hvala na odgovoru!