Honda cbf600

bossanac said:
Molim pomoć, ne snalazim se baš po temama pa ne zamjerite ako je već bilo takvo pitanje. Naime posjedujem cbf600s, 08,g. 55 tkm. Stavim ga na štender i pustim da vrti u brzini, čuje se čini mi se neko lupanje iza prednjeg lančanika i kao da lanac poskoči ponekad ( doduše nebi bilo loše malo ga dotegnuti), bi li mogao postojati neki problem ili je to normalno? Hvala na odgovoru!
dodaj mrvu gasa...
zna lupkat zbog nestabilnoh okretaja u leru... pogotovo ako ima neki otvoreni auspuh...

ako i sa gasom lupka... onda je do lanca....
 
lesli eldridž said:
dodaj mrvu gasa...
zna lupkat zbog nestabilnoh okretaja u leru... pogotovo ako ima neki otvoreni auspuh...

ako i sa gasom lupka... onda je do lanca....
Nadam se da je do toga, auspuh je " Leo", probam još dotegnut lanac pa ću vidjet! Hvala na odgovoru!
 
tibor said:
pišeš nebuloze a hrpa ljudi koji čitaju nemaju pojma pa bi mogli još dobit svakakvih ideja o podmazivanju i u nedostatku Ate masti ić mazat te gumice svim i svačim po logici "pa dobro je i ovo bitno da ima masti" i u konačnici se ubit :LOL:

nikakve masti na gumicama u normalnoj eksploataciji nemora i nesmije biti, ta Ate mast koju si stavio služi isključivo za montažu i konzervaciju dijelova kočionog sustava prilikom sklapanja, a ne da bi trajno podmazivala gumice u kočionim čeljustima, uostalom to ni nemože raditi jer se rastapa i rastvara u kočionoj tekućini

do blokade kočionih klipova između ostalog dolazi zbog nakupljanja prljavštine između samog dosjeda u čeljusti i gumice te zamora materijala tj starosti kada guma gubi svojstva elastičnosti, pomak samog klipa je zanemarivo minimalan, ne putuje taj klip centimetre pa da treba podmazivanje ili da blokira jer podmazivanja nema

šteta što je strašu vjerojatno više pun k pa ovakve stvari ne briše i više na njih ne reagira ko prije... al realno i kvaliteta foruma je takva da ni ne zahtijeva reakciju... neznam zapravo ni koji vrag sam ja išo ispravljat krive drine :LOL:

Nesmije biti? Pa onda mi reci zašto SVI servisi to rade? I svi mehaničari i kod motora i avtomobila kada se mijenjaju pločice to podmazuju?  :misli: a i kada se skinu klješta i one gumice ima u njuma tvorničke masti. Kako znam?...kupio sam cbf-ku sa 10000km pa sam sve malo provjeravo da vidim ako nije prešla slučajno ''koji km više'' i sve je bilo na mijestu. Tako da i nisu baš nebuloze a neču se sad svadjat ko je u pravu ko nije. Neka svako održava motor po svoje pa na kraju se vidi kome se je šta isplatilo.  :wink: :piva:
 
Tvar koja se koristi pri sastavljanju kočionih kliješta nije mast, nego pasta sastava sličnog kočionoj tekućini, samo u zgusnutom stanju. Može se koristiti, ali nikako ne smije stavljati na vanjske dijelove. Servisi je koriste samo iz razloga što je kompaktna i teže od tekućine izlazi iz područja primjene (čitaj, lakše je raditi). Dobar, kvalitetan i pažljiv meštar ne treba pastu, nego koristi samu kočionu tekućinu pri sastavljanju.
 
Lucky78 said:
Nesmije biti? Pa onda mi reci zašto SVI servisi to rade? I svi mehaničari i kod motora i avtomobila kada se mijenjaju pločice to podmazuju?  :misli: a i kada se skinu klješta i one gumice ima u njuma tvorničke masti. Kako znam?...kupio sam cbf-ku sa 10000km pa sam sve malo provjeravo da vidim ako nije prešla slučajno ''koji km više'' i sve je bilo na mijestu. Tako da i nisu baš nebuloze a neču se sad svadjat ko je u pravu ko nije. Neka svako održava motor po svoje pa na kraju se vidi kome se je šta isplatilo.  :wink: :piva:

nema svađanja

jednostavno pišeš gluposti

:mrgreen:
 
Pa evo kad več pišem gluposti onda mi savjetujte zašto se koristi ona ATE "mast" i gdje se ju stavlja?...molim savjet za glupoga :LOL:
 
Eto Ciak akumulator jeftilen za 180kn izdržao dvije sezone, prošli tjedan sam ga napunio i otišao po novog, ali nemaju, pa sam uzeo sljedećeg Vartu za 450 kn, pa da vidim da li će izdržati 4 sezone, znam da je Yuasa najbolji ali i najskuplji i iz inata im ne dam te pare.
A da ostalo sve po starom, toči i vozi, eto me na 65 tkm.
 
Svaki olovni akumulator traži održavanje, bio on Ciak ili Yuasa. Razlike u kvaliteti ima, ali upitno je koliko kvalitet prati cijenu. Igrom slučaja, imam oba i u normalnoj upotrebi, razlika se ne primjećuje. Jedina primjetna razlika među akumulatorima je kod litij-ionskih, ali samo zato što oni trpe puno veće oscilacije kod pražnjenja i punjenja. Li-ion možeš ispraznit do nule, napuniš je odgovarajućim punjačem i ona je opet ko nova, dok je kod olovnih sasvim druga stvar. Olovna u pravilu nikad ne bi smjela past ispod 12,5V. Razlog za to je vrlo jednostavan. Što je praznija, treba joj jače punjenje, a kod jačeg punjenja, baterija se zagrijava, krive se ćelije od temperature i propadaju. U ekstremnim slučajevima ploče se dotaknu, naprave kratki spoj, izgori veza i baterija je mrtva. Vremenom se stvara i nekakav sloj sulfida na ćelijama, pa i zbog toga baterija gubi kapacitet. Yuasa je upravo tu jaka jer ima kvalitetnije ćelije koje se teže krive od Ciak-a, otpornije su, ali je pitanje koliko je to u postotku i opravdava li cijenu.
U svakom slučaju, i jedna i druga trebaju održavanje u obliku konstantnog punjenja. Zato i postoje oni pametni punjači, koji znaju biti dosta skupi, ali nema potrebe davat soma kuna za c-tek, kad u čipoteci ima za kupit pametni punjač za malo više od 200 kuna, a radi savršeno. Automatski prepozna o kakvoj se bateriji radi i puni je polako da se ne zagrijava. Kad god znam da neću vozit motor dva dana ili više, spojim motor na punjač i on održava bateriju sam. Može tako spojen stajat mjesecima, drži je stalno napunjenom i radi desulfizaciju. Olovni akumulator da bi dugo trajao mora uvijek biti pun. Svakim padom napona i ponovnim punjenjem, pada mu i kapacitet dok jednom ne crkne. Imam ja i onaj punjač iz Lidla, ali on bateriju ne prepoznaje automatski, nego mu ručno treba odredit o kakvoj se bateriji radi. Dobar je i on, odradit će posao, ali problem nastane ako nestane struje makar i na tren. Vrati se na početak i ne radi ništa dok se ručno ne namjesti ponovo.
Konačno, otkad imam pametni punjač, zadnjih 5-6 godina, zaboravio sam da postoji akumulator na motoru, Ciak i Yuasa rade jednako.
 
Istina, ja to ne radim, živim u stanu i svaki motor mi stoji vani pod ceradom, ne vozim se samo kad bace sol na cestu, tako da je sigurno i to razlog kratkog vijeka baterija kod mene.
 
Jedno moguće i jeftino rješenje je ugradnja nekakvog master prekidača koji će iskopčati akumulator sa motora, jer oni mali, neprimjetni potrošači, tipa, sat, blokada, alarm... polako ali sigurno crpe struju i skraćuju vijek akumulatora, ali (uvijek ono ali) svaki put ponovo namještati sat, gube se one blokade, alarmi... Po meni, i nije neko rješenje, ali produžuje vijek. Uostalom, par stotina kuna svake dvije godine,... ma ko ga j..., ako ga ne voziš samo kad posipaju sol, onda super, samo deri  :D :D :D :021: :021: :021: :D :D :D
 
Evo samo da objavim na dijelu foruma gdje su znalci za CBF da ovaj strojček ide u prodaju a sve inf. su na oglasima.
 

Attachments

  • IMG_20191001_135714.jpg
    IMG_20191001_135714.jpg
    987.1 KB · Views: 167
Tema je zamrla, pa ako smijem ... imam auspuh, upravljač, ručice kuplunga i kočnice i štitinik lanca za prodati, pa bacite pogled na rubriku Oglasnik - Dijelovi.
Isprika ako je offtopic.
 
stkaos said:
Nije zamrla, samo nitko nema problema s motorom, pa se nema što pisati.  :LOL:
Upravo tako, vozim se još uvijek, i danas ću, dani su prekrasni, 66 kkm, i ide kao violina :)
 
Pozdrav, danas divan dan, upalila na prvu, vozili se, blica lampica od ABSa, netkoo možda imao takav slučaj, neki info welcome, tnx
 
Pogledaj kako stoje senzori na kotačima, da nisu predaleko ili preblizu. Pogledaj prstenove, da nije jedan kriv. Meni se prošle godine palila preko 100 km/h i našao sam prednji prsten kriv. Poravnao ga da jednoliko i ravno vrti, i nikad se više nije upalio. To se dogodilo nakon promjene guma. Tko je kriv?  :mrgreen:
 
Pozdrav kolegama. Zanima me gdje bi bio najjeftiniji izbor kupiti bateriju ( 113x70x130 12V 6-7A ) za ovu ljepoticu? Do sada je u mene bila neka JMT gel baterija, ali je ispustila dušu. Zahvaljujem na bilo kakvoj informaciji.
 
Domi_ST said:
Pozdrav kolegama. Zanima me gdje bi bio najjeftiniji izbor kupiti bateriju ( 113x70x130 12V 6-7A ) za ovu ljepoticu? Do sada je u mene bila neka JMT gel baterija, ali je ispustila dušu. Zahvaljujem na bilo kakvoj informaciji.
Iman ti ja u garaži dobar ciak YTZ10S viška. Bija je oko 300 kuna. Dan ti ga u pola cijene.
 
https://www.trgo-agencija.hr/akumulator-i-oprema/akumulatori-za-motore.html

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk