Honda cbf600

stkaos said:
Iman ti ja u garaži dobar ciak YTZ10S viška. Bija je oko 300 kuna. Dan ti ga u pola cijene.
Ja sam najjeftinije kupio u Ciaku ako doneseš stari još dobiš popust i platio novi ciak 209 kn, no govno je trajalo jednu i po sezonu, pa sam prošlo ljeto kupio VArtu za 350 kn, pa da vidimo koliko će trajati.
 

Attachments

  • 20.7f.4f.10007299810ANW08.jpg
    20.7f.4f.10007299810ANW08.jpg
    239.3 KB · Views: 60
Danas je moj CBF 600 s 2008 god. okrenuo 50000km. Od toga sam ja napravio 42000 km u 4 godine.
Kupljen od prvog vlasnika 2016 god. sa 8000km.
Apsolutno nikakav kvar na motoru nisam imao.
Promjenio 2 puta svjećice,2 filtera zraka, 1 put sve pločice, 4 seta guma i 6 puta ulje.
Blaženi motor :)
 
  • Like
Reactions: Luke and Feis123
Danas je moj CBF 600 s 2008 god. okrenuo 50000km. Od toga sam ja napravio 42000 km u 4 godine.
Kupljen od prvog vlasnika 2016 god. sa 8000km.
Apsolutno nikakav kvar na motoru nisam imao.
Promjenio 2 puta svjećice,2 filtera zraka, 1 put sve pločice, 4 seta guma i 6 puta ulje.
Blaženi motor :)
Lanac? Štelanje ventila? Sajle?
 
Lanac original, lančanici isto, sajle sve originalne. Štelanje ventila planirano u 10 mjesecu.
Da, odličan motor. Što bi se reklo, samo toči i vozi. Inače, kažu mehaničari da se po "knjizi" ventili štelaju na 30.000km ali da iz iskustva većinom je to potrebno raditi na 50-60.000km.
 
Ja sam zvao lani za štelanje,pa su mi rekli neka ne dolazim prije 50000km.
Na kraj sezone ću riješit te ventile, pregledat injektore, prije sezone preventivno promjenit lanac i lančanike i do 75000 sam miran:cool:

E da, čak je i akumulator originalan
 
Na početku sezone sam i to obavio, mada kaže majstor da nije niti jednog morao štelati, svi su bili u stotu na mjestu, ali moraju se provjeriti, tako da eto motor ima 72 kkm i ide kao violina, još uvijek tražim zadnji ABS senzor koji mi je riknuo tko zna iz kog razloga, ali ne radi.
 
Danas je moj CBF 600 s 2008 god. okrenuo 50000km. Od toga sam ja napravio 42000 km u 4 godine.
Kupljen od prvog vlasnika 2016 god. sa 8000km.
Apsolutno nikakav kvar na motoru nisam imao.
Promjenio 2 puta svjećice,2 filtera zraka, 1 put sve pločice, 4 seta guma i 6 puta ulje.
Blaženi motor :)

Bok! Kod mene isti motor ali bez ABS-a. Ima 40 000 km, 1 x svijećice, 1 x pločice na prednjim diskovima, 1 x ulje u kočnicama, 1 x antifriz, 3 seta guma, 10-ak puta ulje, isto toliko filter ulja. Nisam imao kvarova i još je original akumulator. Na motoru sam imao Leo Vinci, unazad 3 godine stavio Akrapovič. Prvi sam vlasnik. :):cool:
Btw, da li tko od vas planira ići u karavanu Korčula - Vukovar?
 
Prema manualu svakih 24 000 km potrebno je zamijeniti svjećice. Zadnji puta su ih mijenjali u servisu tako da neznam što su stavili. Preporuka je :NGK:CR8EH-9 ili DENSO: U24FER9. Koje izabrati budući sam okrenuo 70.000 km. Vidim po netu kako su se pojavili i lažni originali tako da neznam gdje ih uzeti. Svaki savjet dobro došao.
 
Ja sam uzeo NGK, iako kada sam izvadio stare bile su Denso. Nisam primijetio razliku između te dvije marke svijećica. Uzeo sam u InterCarsu i mogu ti riješiti i jednu i drugu marku.
 
Ja uzimao lani preko Ebaya NGK iridium iz Amerike, došle za 2 tjedna, ispale me s poštarinom duplo jeftinije nego u Tokiću s popustom, odradile 12 tkm zasad bez problema, po pakiranju i usporedbi sa starim svjećicama djelovale su mi kao originalne, prije da će se iz Kine zalomiti kopija.
 
Pozdrav, jel ima netko da još vozi CBFa :) Skinuo ceradu upalio i gas, nakon dva mjeseca stoji vani cijele godine i tako godinama, nikad nisam skidao akumulator niti ga stavljao na punjače, ima sirota 72000 km i pali i ide kao violina, eto čisto da se nešto napiše, btw. AKo netko ima za prodat ispravan zadnji senzor ABSa tražim.
 
Pozdrav, danas krasan dan, bio malo po Slavoniji lagani krug od 540 km, Lady ima 75kkm i ide kao vurica. Puno motora danas na cestama, skoro da sam većinu puta vozio sa desnom rukom :D
 
Pozdrav, na 80,000 km propustio semering na vilici, bilo je i vrijeme neki bi rekli, zamjena semeringa i ulja u vilicama.
Preko noći mi netko ukrao ceradu i utege volana, pa sam onda zamijenio i ručke i stavio nove utege.
Ne bi vjerovao da je to sad skroz drugi motor za vozit.