Nije se nama dogodilo, al nekom vjerojatno je. Nemoj biti isključiv.
Meni je 1993 g. kad sam kupio svoj prvi CBR900RR prolupala radilica. Tada sam ga kupio u Bergamu (Italija) jer u Hrvatskoj nije bilo uvoznika. Ruting još nije bio glavni uvoznik i tada nitko nije čuo za njega. Kod Dorijana Dobrića na Borongajskom servisu "DD Quattro" smo ustanovili kvar (Tada su velike motore radila samo 4 dobra servisa: Markez, Taubi, Grigić i Dorijan), a s obzirom da je kupljen kod talijanskog dilera Dall'Ara u Bergamu, tamo su mi i promjenili radilicu komplet sa ležajevima. Sve je išlo na tvorničku garanciju, a ja sam samo imao troškove prijevoza do Bergama. Ja sam se nadao (tada vrlo neiskusan) da će mi dati kompletno novi motor, ali popravili su ga za 2 mjeseca (centar sezone - dugo smo čekali dijelove, za taj tada novi model) i radio je bez kapi potrošnje daljnih 50.000 km. Ja sam ga vozio do 30.000 pa ga prodao Frani Biuku u Split koji ga je vozio do 50.000 km te prodao, a taj CBR možda vozi i dan danas.
Ovo za radilicu znaju svi, od Dorijana, Veselija koji je tada radio kod njega, do mnogih starih - danas rijetkih Zagrebačkih motorista. Tada ih je bilo malo i znali smo se poimence, za razliku od danas. Vjerujem da se toga sjeća i Alan iz Splita (Fireblade sa foruma), jer je i on tada kupio bijelu CBR 900 RR. I njegova je bila, koliko se sjećam, jedina u Splitu te godine, a u Zagrebu su ih imali još Daniel Bolšec (bratić Viktora) sa Voltinog (kupljen isto u Bergamu) i Dale, vlasnik Savskog kafića Princ student (kupljen mislim u Njemačkoj).
Paky, još si mlad i tek počeo voziti velike motore (ali svima jasno - jebeno dobro). No to ne znači da imaš iskustva. I prije tvoje ere se nešto dešavalo. Znam da bi tvoj prerađeni trebao najviše trošiti ali eto, činjenice nekad ne govore tako. "Jedna lasta ne čini proljeće" - otrcana je, ali ne bez veze poslovica.
No bez obzira na to (radlilicu 93), ja sam 1997 kupio opet CBR, pa 1998 VTR tada novi model, pa 2000 opet CBR zadnji model od 900 ccm. I sljedeće ću kupiti CBR jer izlazi novi. Ali, ako ne bude bila bolja od Suzukija ili Yamahe, odmah ću je prodati. Bez sentimentalnosti!!! Nekad smo vozili samo Hondu jer je bila neprikosnovena po kvaliteti. Danas su je stigli i Yamaha i Suzuki (ne kažem pretekli). Yamaha ju je čak po prodaji u mnogim zemljama europe pretekla, što je nekad bilo nezamislivo.