honda cbr600f4i 2001

knele123

New member
pozdrav ljudi , kupio sam hondu cbr600f4i 2001 god , skinuta mu je lambda sonda i ne mogu pronaci dzeksnu gde se onda spaja , da li neko zna odakle ona ide pa da trazim , i da li postoji mogucnost da zbog nje trosi 2l vise goriva , normalna voznja 120-130kmh 6 brzina na otvorenom . hvala
 
f4i svakak troši 2 litre više nego bi morao s obzirom na performanse, tako da to nije ništa zabrinjavajuće..
 
ako ne pokazuje nikakvu grešku onda je vjerovatno umjesto sonde uštekana tz. varalica ili o2 senzor eliminator. on možda malo utječe na potrošnju u nižim režimima rada, 2 litre sigurno ne. Sad koliko je tebi normalna potrošnja?, na 120-130 nebi trebala trošiti više od 6 litara.
https://www.ebay.co.uk/itm/Oxygen-Lambda-O2-Sensor-Eliminator-Complete-Kit-for-Honda-CBR-600-F4i-F4-01-07-/142433230206
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda/722-CBR_600.html?constyear_e=2004&powerunit=2
 
knele123 said:
pozdrav ljudi , kupio sam hondu cbr600f4i 2001 god , skinuta mu je lambda sonda i ne mogu pronaci dzeksnu gde se onda spaja , da li neko zna odakle ona ide pa da trazim , i da li postoji mogucnost da zbog nje trosi 2l vise goriva , normalna voznja 120-130kmh 6 brzina na otvorenom . hvala
S jednim rezervoarom (bez rezerve) takve vožnje mi je prolazila cca 210 km (81kw)...
 
Vise puta minjao filter zraka, 2 mestra trazila problem, medutim, bez rezultata, 2 godine ista stvar
Jednom sam vozio ko najveca baba, ulio do vrha, nisan presa 4500 okretaja, navuka 180 km prije rezerve
 
antkes said:
Vise puta minjao filter zraka, 2 mestra trazila problem, medutim, bez rezultata, 2 godine ista stvar
Jednom sam vozio ko najveca baba, ulio do vrha, nisan presa 4500 okretaja, navuka 180 km prije rezerve
Ma udaj ti to i kupi APN-ca... :mrgreen:
 
Pokazuje gresku lambda sonde , dva puta duze svetli i tri puta krace FI lampica , a sad sam primetio da hoce da ostane upaljena i da se ne gasi lampica , kad spustim bocnu nogaru pocne da ponovo blinka .
 
i jos jedna stvar , u mestu kada radi oseti se miris benzina bas jako , u voznji explodira kad mu smanjim gas . to smatram da ne bih smeo da radi .
 
nije ti to ništa, obuci vatrogasno odijelo i gas



Srki
 
Dok sam ja imao svoju ,ali F model iz 2006 godine,meni je do 120 km/h trošila 5 litara,ali sve ravno i sa suvozačem (60 kg),a ja 93 kg,inače sam pročitao da modeli sa elektronskim ubrizgavanjem troše nešto više goriva nego ove sa karburatorima  :neznam:
 
drazan zovko said:
Dok sam ja imao svoju ,ali F model iz 2006 godine,meni je do 120 km/h trošila 5 litara,ali sve ravno i sa suvozačem (60 kg),a ja 93 kg,inače sam pročitao da modeli sa elektronskim ubrizgavanjem troše nešto više goriva nego ove sa karburatorima  :neznam:
Točno, živa istina...
 
pa da ali ne moze da trosi 10l normalne voznje . ne bih smela 7 da predje . ipak je to 600ccm a ne 1000ccm
 
knele123 said:
pa da ali ne moze da trosi 10l normalne voznje . ne bih smela 7 da predje . ipak je to 600ccm a ne 1000ccm

Vidi.... imao sam kratko motor,ali za Suzukija k7 1000 ti mogu sa 100 % om sigurnošću potvrditi da troši do 5 litara do nekih 120 km/h i sve do nekih 180 km/h otvorene ceste neće prijeći 7,5 litara , a poslje nekih 8500 okretaja u šestoj brzini imam osjećaj za svaku tisuću okretaja po litra, pa ti sad računaj
 
da ali sad je u pitanju honda cbr600f4i 2001 , svi mi kazu da ne sme preci 7l maxxx.  da li je moguce da zato sto je skinuta lambda sonda da trosi vise 2l ?
 
Na mom cbr1000rr je skinuta lambda (varalica umjesto nje), mapirana, KN i full akrap pa trosi 7l normalne vožnje (najviše mi je trošila na Grobniku, 10l), tako da su mi ove brojke od Ante sulude.