honda cbr600f4i 2001

Nero said:
Na mom cbr1000rr je skinuta lambda (varalica umjesto nje), mapirana, KN i full akrap pa trosi 7l normalne vožnje (najviše mi je trošila na Grobniku, 10l), tako da su mi ove brojke od Ante sulude.

Dam ti ja eficu sa punim rezervoarom, resetiranim satom i vozi pa ces vidit kad sw rezerva pali 😁
 
antkes said:
Dam ti ja eficu sa punim rezervoarom, resetiranim satom i vozi pa ces vidit kad sw rezerva pali 😁

Vjerujem ti, al imam feeling da tu nešto treba popraviti. Ako je to "normalno", onda bih tražio drugi motor.
 
Nero said:
Vjerujem ti, al imam feeling da tu nešto treba popraviti. Ako je to "normalno", onda bih tražio drugi motor.

Imam i ja takav feeling, medutim problem nitko ne nalazi.. jbg, triba para za drugi..
 
knele123 said:
da ali sad je u pitanju honda cbr600f4i 2001 , svi mi kazu da ne sme preci 7l maxxx.  da li je moguce da zato sto je skinuta lambda sonda da trosi vise 2l ?

Vidi nema šanse da taj motor koji ide oko 250 km/h na sat da će potrošiti max.7-8 litara,po meni to bi se trebalo kretati od ajmo reći 5litara min. pa do 11,12 litara max....e sad da li je uzrok potrošnje samo landa sonda,to ne znam ,možda je nekad netko nešto tunirao ,kažem možda,treba motor spojiti na dijagnostiku i podesiti sve na tvorničke postavke pa vidjeti što će pokazati ,jer taj motor osim španera lanca bregaste i reglera nije imao nekih drugih značajnijih problema ,a kilometara prelazi ko lokomotiva
 
Meni je mašina od cbr600f2 na naked motoru po gradu (semaforašenje) trošila 5,5-6 uvrh glave.
Van grada litru manje.

:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Meni je mašina od cbr600f2 na naked motoru po gradu (semaforašenje) trošila 5,5-6 uvrh glave.
Van grada litru manje.

:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Meni je tako otkad san je preuzeo u mateka ima 2 godine, kad san je vozio iz varazdina cca 130 na sat oko 180 km se palila rezerva
 
stavljen novi prij 2000 km u jukica
uredno radi, na hladno kad upali drzi okretaje gore do jedno 40 stupnjeva, radna temperatura na vani ide od 75-85, po gradu ide do 100, na 106 ventilator pali, nikad 108 nije preslo ( jucer u defileu 108, imao omlet u gacama )
 
Shepa said:
Meni je mašina od cbr600f2 na naked motoru po gradu (semaforašenje) trošila 5,5-6 uvrh glave.
Van grada litru manje.

:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Gospe moja, blaženi k5 500F... :azn: